Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu

Zapraszamy na II MODUŁ AKADEMII PRODUCT MANAGERA


Obrazek



CENA: 1500 PLN
Lokalizacja: Warszawa, ul. Prosta 69
Prowadzący: Anna Paczek - Skupień

Poruszane zagadnienia - PLAN ZAJĘĆ:

SOBOTA 10.04.2010r.- Zajęcia 10.00-17.00

10.00 - 11.30 – Skutki kryzysu w branży farmaceutycznej w oparciu o dane rynkowe.
Czynniki wpływające na sytuacje kryzysowe w branży farmaceutycznej.
Wewnętrzne i zewnętrzne skutki sytuacji kryzysowych.
Samospełniająca się przepowiednia jako mechanizm utrwalający kryzys i wzmacniający jego skutki.

11.30 - 11.45 - kawa

11.45 - 13.15 – Kryzysowe strategie marketingowe - optymalizacja działań marketingowych metodą ścieżki krytycznej.

13.15 - 13.45 - obiad

13.45 - 15.15 - Budżet promocyjny – jak skonstruować budżet aby skutecznie zrealizować wybraną strategia i osiągnąć założony cel. Metody konstruowania budżetów marketingowych.

15.15 - 15.30 - kawa

15.30 - 17.00 - Kryzysowe strategie marketingowe - optymalizacja działań marketingowych metodą ścieżki krytycznej.

NIEDZIELA 11.04.2010r.- Zajęcia: 9.00 - 16.00

9.00 - 10.30 – Reklama produktów OTC – niskobudżetowe strategie komunikacyjne produktów OTC na wybranych przykładach.

10.30 - 10.45 - kawa

10.45 - 13.00 – Jak zoptymalizować komunikacje ze środowiskiem medycznym: nowe trendy w reklamie leków Rx. Analiza wybranych materiałów promocyjnych skierowanych do lekarzy i farmaceutów.

13.00 - 13.30 - obiad

13.30 - 14.30 – Jak wykorzystać wewnętrzne zasoby firmy do skutecznego zarządzania marką czyli model efektywnej współpracy wewnątrz firmy. Relacje marketing – sprzedaż.

14.30 - 14.45 - kawa

14.45 - 16.00 – Zajęcia praktyczne


Więcej informacji: http://www.oinpharma.pl

ZAPRASZAMY