Adam P.

Adam P. Jako współwłaściciel
firmy konsultingowej
z szerokiem wah...

Temat: Pracujesz w Spa a może posiadasz własne Spa? Przeczytaj.

Funkcjonujemy w pewnym otoczeniu – społecznym, ekonomicznym i politycznym. Każdą z tych płaszczyzn od kilku miesięcy nęka jedno słowo, powodujące u jednych ciarki na plecach, innym daje możliwość zrzucenia ciężaru prawidłowego zarządzania i kreatywnego myślenia na telewizyjne hasła. To słowo to „kryzys”. Poddają mu się korporacje i firmy, szczególnie te, które przenoszą własne nieudolności na braki na kontach swoich pracowników. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o... kryzys.
Nie tak to funkcjonuje. Kryzys jest w głowach Klientów, które każdego dnia są bombardowane nowymi ostrzeżeniami. A Wy musicie odwrócić tendencję i absolutnie zmienić na ten czas język komunikacji z nimi. Teraz nieco trudniej jest, nie będąc akwizytorem stać się dobrym sprzedawcą – marketingowcem. Trudniej jest wzbudzić trend. Ale jeśli wyłączy się schematyczne myślenie, otworzy głowy na innowacyjne rozwiązania, potrzeba będzie zaledwie kilku miesięcy by zbudować plan, wdrożyć go i konsekwentnie czerpać zyski z biznesu Spa.
Większość obiektów świeci latem pustkami, bo właściciele zamiast kreować zarobki, także pasywne, sami stają się pasywni i czekają na „złote czasy”. Teraz dodatkowo hasło „kryzys” daje wytłumaczenie dla wielu.
Jeśli chcesz pokonać kryzys najpierw rozpocznij walkę we własnej głowie a potem docieraj do głów Klientów. Poszerzaj horyzonty, by skutecznie zwiększać wartość kapitału.
Dlaczego Twoje Spa nie przynosi spodziewanych zysków? Dlaczego pracownicy motywację widzą tylko w pieniądzu? Jaka jest różnica między zarabianiem a bieganiem za każdą złotówką? W końcu jak to wszystko przełożyć dla Ciebie i Twego portfela stricte?
Na te i wiele więcej pytań odpowiemy wszystkim zainteresowanym rozwojem biznesu Spa podczas indywidualnych konsultacji oraz szkoleń otwartych.
Wielu przed nami w innych branżach dało podwaliny pod mechanizmy jakie my teraz udoskonaliliśmy i będziemy dla Was wdrażać. Programy poprawy rentowności, zmiany w biznes planach w końcu nowoczesne techniki sprzedaży i plany marketingowe.
Już dziś zapraszamy do kontaktu każdego, kto nie chcąc ponosić dużych nakładów chce zwiększyć zyski obiektu i wybudować silną markę swojego Spa czy gabinetu.
Szczegóły i kontakt:
adam@puda.pl lub biuro@spa-leaders.pl
mobile: 881 315 080.
http://spa-leaders.pl
Liderzy doradztwa dla branży Spa & Beauty