Dominik Grzywaczewski

Dominik Grzywaczewski Senior Cloud
Engineer

Temat: Centrala telefoniczna - średnia firma - propozycje

Witam,

Interesuje nas zakup centrali telefonicznej na potrzeby Call Center, w którym pracuje około 30-40 osób.

Generalnie chodzi nam, aby były zapewnione następujące funkcjonalności:
1. raportowanie połączeń (z podziałem na poszczególnego sprzedawcę)
2. nagrywanie rozmów (przychodzących i wychodzących)
3. kierowanie ruchem do odpowiednich grup pracowniczych danych połączeń przychodzących
4. IVR


Obecnie mamy działający VoIP jednak on nie spełnia naszych oczekiwań (mamy z nim problemy i stąd moje zapytanie ofertowe).

Czy mógłbym prosić o jakąś propozycję i wstępną wycenę takiej centrali oraz jakie wymagania sprzętowe musimy spełnić po naszej stronie dodatkowo

Proszę o uwzględnienie kosztów sprzętu oraz instalacji wraz z jakimś wstępnym przeszkoleniem pracownika odpowiedzialnego za zarządzenie tej centrali.

Instalacja miałby zostać przeprowadzona w Warszawie.

Z góry dziękuje za informację.

konto usunięte

Temat: Centrala telefoniczna - średnia firma - propozycje

Witam,
rozwiązań sprzętowych tego typu jest sporo.
Ja ostatnio instaluję Call Center na serwerach NEC (Univerge SV8100).
Do raportowania i nagrywania używamy aplikacji MyCalls - może być bardzo rozbudowana wg życzeń.
Po przeszkoleniu klient zazwyczaj sam zarządza MyCalls'ami.

Chętnie prześlę krótką prezentację, wstępną wycenę mogę zrobić po podaniu dokładnych parametrów systemu (typ i ilość linii miejskich, liczba departamentów, sprzedawców).

Pozdrawiam
Marcin G.

Marcin G. Dyrektor Działu
Sprzedaży - Sektor
Finanse, Atende S.A.

Temat: Centrala telefoniczna - średnia firma - propozycje

Jesli jest Pan jeszcze dalej zainteresowany CC + PABX poproszę o wiadomość na Priv i moge się zająć Pana przypadkiem :)

Następna dyskusja:

Wirtualna centrala telefoni...




Wyślij zaproszenie do