Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING - warsztaty biznesowe. Skuteczna sprzedaż za...

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów
Jak pisać krótko, treściwie i efektywnie. Bez wydumanych "hipnotycznych teorii".


Obrazek

* jak napisać dobry list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, brand story,
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.


PROGRAM

• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów? Konkretnie: które słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• Jak opisać ten produkt? Język korzyści
• Dialog z czytelnikiem: jak zaangażować odbiorcę?
• Język marki
• Wewnętrzny PR: teksty na eventy, teksty... o nas samych, Z humorem, ale... bez idiotyzmów! Artykuły: tytuł, lead, nagłówki, wstęp, podsumowanie.
• Tekst wizerunkowy. Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy
• Jak skuteczniej komunikować liczby? Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne? Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby
• Jak stworzyć skuteczny nagłówek? Porównanie: który nagłówek skuteczniejszy i dlaczego?
• Jak stworzyć slogan marketingowy.
• Tekst e-maila (temat, pole "od", treść, porady)
• Tekst strony www (frazy kluczowe, umiejscowienie tekstu)

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki).

PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

INFO
Termin: 10-11 lutego 2011
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1290 zł + VAT.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://autor.net.pl/copywriting_-_warsztaty_biznesowe....