Mateusz Grzybowski

Mateusz Grzybowski niezależny doradca
finansowy...poszukuj
ę osób do
współpra...

Temat: mailing

pewnie jak każdemu specjaliście zdarza się wam podczas wykonywania sesji telefonicznych zderzać z "problemem" : proszę najpierw podesłać maila itp.
czasami nawet jest to prośba od osoby bezpośrednio do której się zwracamy z propozycją spotkania.
Czy macie jakieś skuteczne i ciekawe pomysły co można w takim mailu napisać żeby klient umówił się na spotkanie itp itd.
moje doświadczenia pokazują że odzew na maile jest znikomy a próbowałem już róznych wersji.... z szerszym opisem, bardzo krótkich i bezpośrednich.... ciekawy jestem waszych doswiadczeń .. :)

konto usunięte

Temat: mailing

Sesji telefonicznych hehe, współczuję ;-)

Czyli Mateuszu szukasz szablonu maila który jak Klient przeczyta to pomyśli: "O kura, jakie to dobre."

Z mojego doświadczenia wynika że jedynie spotkanie jest jedyną skuteczną metodą zapoznania Klienta z produktem. Mail jest kompletnie nieskuteczny.

konto usunięte

Temat: mailing

Maciej K.:
Sesji telefonicznych hehe, współczuję ;-)

Czyli Mateuszu szukasz szablonu maila który jak Klient przeczyta to pomyśli: "O kura, jakie to dobre."

Z mojego doświadczenia wynika że jedynie spotkanie jest jedyną skuteczną metodą zapoznania Klienta z produktem. Mail jest kompletnie nieskuteczny.

Faktycznie, często dostaję spamy z Home Broker. Od razu wywalam je do kosza. Słaba metoda.
Szymon B.

Szymon B. Wicedyrektor ds
Ubezpieczeń
Majątkowych, EKSPERT
ds. PLAN...

Temat: mailing

Witold Ś.:
Maciej K.:
Sesji telefonicznych hehe, współczuję ;-)

Czyli Mateuszu szukasz szablonu maila który jak Klient przeczyta to pomyśli: "O kura, jakie to dobre."

Z mojego doświadczenia wynika że jedynie spotkanie jest jedyną skuteczną metodą zapoznania Klienta z produktem. Mail jest kompletnie nieskuteczny.

Faktycznie, często dostaję spamy z Home Broker. Od razu wywalam je do kosza. Słaba metoda.

Witold tu nie chodzi o spam ale o formę rozmowy telefonicznej gdy pada stwierdzenie-proszę o jakieś info na maila.
I co zrobić?
Sam wiesz,że produktu AEGONa-MultiPINa nie da się przedstawić mailowo.
Ogólne informacje tak ale to nie oto chodzi.

konto usunięte

Temat: mailing

Witold Ś.:
Maciej K.:
Sesji telefonicznych hehe, współczuję ;-)

Czyli Mateuszu szukasz szablonu maila który jak Klient przeczyta to pomyśli: "O kura, jakie to dobre."

Z mojego doświadczenia wynika że jedynie spotkanie jest jedyną skuteczną metodą zapoznania Klienta z produktem. Mail jest kompletnie nieskuteczny.

Faktycznie, często dostaję spamy z Home Broker. Od razu wywalam je do kosza. Słaba metoda.

Atak najlepszą metodą? Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to milcz trolu.

konto usunięte

Temat: mailing

Szymon B.:
Witold Ś.:
Maciej K.:
Sesji telefonicznych hehe, współczuję ;-)

Czyli Mateuszu szukasz szablonu maila który jak Klient przeczyta to pomyśli: "O kura, jakie to dobre."

Z mojego doświadczenia wynika że jedynie spotkanie jest jedyną skuteczną metodą zapoznania Klienta z produktem. Mail jest kompletnie nieskuteczny.

Faktycznie, często dostaję spamy z Home Broker. Od razu wywalam je do kosza. Słaba metoda.

Witold tu nie chodzi o spam ale o formę rozmowy telefonicznej gdy pada stwierdzenie-proszę o jakieś info na maila.
I co zrobić?
Sam wiesz,że produktu AEGONa-MultiPINa nie da się przedstawić mailowo.
Ogólne informacje tak ale to nie oto chodzi.

Masz rację Szymonie, myślę że klientom mówiąc "proszę przesła maila" chodzi właśnie o ogólne informacje bo mailowo się nie sprzedaje. Wybacz ale nazwa Aegon podejrzeawam że większości społeczeństwa z niczym się nie kojarzy - Ty, ja i inni ludzie z branży lub osoby interesujące się finansami wiedzą że Aegon proponuje produkty finansowe a nie np. garnki albo dywany. Przeciętny Kowalski prosząc o informacje mailowo prosi o informacje o firmie i takie informacje w mailu powinny by zawarte. Mail może jest i nieskuteczny ale może zachęci klienta do spotkania z tym że klient musi miec potrzebę zakupu produktu firmy Aegon, nie ma potrzeby - nie ma spotkania.
Mariusz Kowalski

Mariusz Kowalski Zarządzanie,
szkolenia i wsparcie
Sprzedaży

Temat: mailing

Działania mailingowe mają sktecznośc 1-3%, więc powinna być duża ilośc(min. 1.000) maili.
Oto trzy najważniejsze zasady pisania skutecznych tekstow promocyjnych:
1.Dobry tekst reklamowy musi mieć nagłówek
2.Musi w klarowny i przekonujący sposób pokazywać, co klient zyska
3.Musi wzywać do działania

Wzór:
Szanowny Panie,
firma AEGON specjalizuje się w długoterminowych programach inwestycyjnych dzięki którym będzie mógł Pan czerpać większe zyski ze swoich oszczędności.
Dodatkowo nasze polisy ubezpieczeniowe, pozwolą Panu zabezpieczyć siebie i rodzinę przed problemami zdrowotnymi.
W Polsce już ponad 1.000.000 klientów zaufało nowatorskim produktom finansowym firmy AEGON.
W związku z powyższym, zapraszam na krótkie spotkanie, gdzie oceni Pan które rozwiązania są dla Pana atrakcyjne.
Z wyrazami szacunku…
-----------------------
Uwaga: W ramach Promocji Letniej naszym nowym Klientom przyznajemy Premię 110%


Ważne: Kiedy wysyłasz ofertę, skontaktuj się z nim telefonicznie w ciągu 48 godzin. Zapytaj czy otrzymał ofertę, czy się z nią zapoznał i czy ma jakieś pytania.Mariusz Kowalski edytował(a) ten post dnia 07.07.11 o godzinie 15:43

Następna dyskusja:

Voice mailing




Wyślij zaproszenie do