Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sekcji Zarządzania Jakością i Efektywnością
Monitorowanie procesów i procedur oraz merytoryczny nadzór nad procesami dotyczącymi rynku w celu utrzymania wysokiej jakości standardów obsługi Klientów.
Opracowywanie raportów i wniosków po Auditach oraz wdrażanie narzędzi doskonalących procesy obsługi Klienta.
Badanie i analiza w zakresie poziomu satysfakcji Klientów.
Nadzór nad funkcjonowaniem systemów efektywności i jakości świadczonych usług.
Prowadzenie monitoringu jakości świadczenia usług.
Opracowywanie raportów i wniosków po Auditach oraz wdrażanie narzędzi doskonalących procesy obsługi Klienta.
Badanie i analiza w zakresie poziomu satysfakcji Klientów.
Nadzór nad funkcjonowaniem systemów efektywności i jakości świadczonych usług.
Prowadzenie monitoringu jakości świadczenia usług.
Szkolenia i kursy
Ostatnio przebyte szkolenia:
Auditor ISO 9000:2000/Auditor Wiodący, BSI Management Systems.
Szkolenia KAIZEN (podstawy, biuro i coach), Kaizen Institute Polska.
Praktyczne aspekty Zarządzania Projektami, MT&DC.
Współpraca z Operatorami. Konkurencja na rynku telekomunikacyjnym.
Skuteczny menedżer, House Of Skills.
Optymalizacja procesów TPP-OPM (w oparciu o metodologię Six Sigma).
Auditor ISO 9000:2000/Auditor Wiodący, BSI Management Systems.
Szkolenia KAIZEN (podstawy, biuro i coach), Kaizen Institute Polska.
Praktyczne aspekty Zarządzania Projektami, MT&DC.
Współpraca z Operatorami. Konkurencja na rynku telekomunikacyjnym.
Skuteczny menedżer, House Of Skills.
Optymalizacja procesów TPP-OPM (w oparciu o metodologię Six Sigma).
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
Lubię podróżować.
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
ELITARNY KLUB KOBIET BIZNESU
Grupa dla kobiet, które mają odwagę wejść wyżej, zobaczyć więcej, ujrzeć perspektywę i nieograniczoną moc dokonań, która wyzwala się w emocjach oraz silnym pragnieniu zrealizowania siebie w życiu...
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c
wszystkie kanały w obsłudze klienta
Grupa zajmowac sie bedzie wzajemną wymainą informacji na temat róznic w obsłudze klienta, w zaleznosci od wykorzystywanego kanału obsługi