Grażyna Kaleta

Specjalista ds. kontaktów z Klientem
Kraków, małopolskie

Umiejętności

tworzenie harmonogramów i nadzór nad terminowością multizadaniowość Planowanie Transportu Microsoft Office - zaaansowany znajomość systemów sprzedaży pośredniej i dystrybucji realizacja procesów dropshippingowych i e-commercowych wysoki poziom analizy potrzeb klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista d/s Obsługi Klienta
PGE Paliwa Sp. z o.o.
Abra Sp. z o.o.
Specjalista ds. kontaktu z Klientem i synergii online-offline
DROPSHIPPING
Współtworzenie, koordynacja oraz realizacja strategii sprzedażowej w modelu DropShipping w sieci pond 100 salonów meblowych w Polsce
Utrzymanie oraz rozwój systemu Magento
Wspieranie sprzedaży w realizacji programu rozwoju rynku online - offline oraz planów sprzedaży firmy
INFOLINIA
Optymalizacja jakości i skuteczności infolinii i ich pracowników
Koordynacja komunikacji wewnętrznej w firmie związanej z wyjaśnianiem trudnych kwestii zgłaszanych przez Klientów
E-COMMERCE
Księgowe rozliczenie sprzedaży internetowej
Zarządzanie dostępami do usług IT oraz e-commerce w firmie
Ścisła współpraca z innymi działami - m. in. IT, Operacja, Dział Zakupów
Sporządzenie i analizowanie raportów i analiz przed Zarządem firmy
Abra Sp. z o.o.
Referent ds. IT i e-commerce
E-COMMERCE
Księgowe rozliczanie sprzedaży internetowej
Realizacja obsługi trudnych zamówień internetowych
Kontakt z klientem telefoniczny i e-mailowy
Utrzymanie oraz rozwój bazy Klientów poprzez opracowanie i wdrożenie nowych kanałów kontaktu za pośrednictwem infolinii i Czatu
IT
Administracja dokumentów IT
Rozliczanie faktur IT oraz delegacji
Prowadzenie sprawozdawczości dla UKE
Współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi
Logo
obsługa e-commerce
F.H. Baby Boo
Nawiązywanie relacji z Klientami
Realizacja celów sprzedażowych
Prowadzenie obsługi sprzedaży telefonicznej i e-mailowej
Pilotowanie zgłoszeń reklamacyjnych dla usług kurierskich
Kolporter S.A.
sprzedawczyni
Prowadzenie długofalowych relacji z Klientami
Realizacja celów sprzedażowych
Koordynacja gospodarki towarowej w systemie INSIGNIUM
Prowadzenie dokumentacji sklepu

Projekty

Program rozwój e-commerce w sieci handlowej
Program rozwój e-commerce w sieci handlowej liczącej ponad 100 sklepów meblowych w Polsce
Zakres obowiązków
Koordynacja wdrożenia centrali VPABX do obsługi infolinii sklepu internetowego
Rozwój call center - szkolenia wdrożeniowe, optymalizacja jakości i skuteczności
Optymalizacja po-sprzedażowej obsługi Klienta
Wdrożenie modelu sprzedazy Drophipping
Zakres obowiązków
Współtworzenie strategii sprzedaży w modelu Drophipping
Redagowanie materiałów szkoleniowych, instrukcji i procedur

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
IT - Administracja
Inne
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw

Zainteresowania

Body Art

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.