Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Zakupów
Analiza rynku producentów i dystrybutorów oraz analizy asortymentowe (produkt, cena, jakość, logistyka), współpraca ze wszystkimi działami/placówkami w celu identyfikacji potrzeb zakupowych
Wybór dostawców – wyszukiwanie i tworzenie baz danych potencjalnych dostawców (pozyskiwanie ofert i ich wycena, negocjacje z dostawcami oraz producentami w zakresie warunków współpracy oraz asortymentu stałego i promocyjnego)
Przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami biznesowymi
Realizacja rocznych planów/celów
Udział w realizacji budżetu nowo otwieranych placówek Grupy
Przygotowywanie planów optymalizacji
Bieżąca współpraca z dostawcami
Reprezentowanie interesów Grupy poza organizacją
Wybór dostawców – wyszukiwanie i tworzenie baz danych potencjalnych dostawców (pozyskiwanie ofert i ich wycena, negocjacje z dostawcami oraz producentami w zakresie warunków współpracy oraz asortymentu stałego i promocyjnego)
Przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami biznesowymi
Realizacja rocznych planów/celów
Udział w realizacji budżetu nowo otwieranych placówek Grupy
Przygotowywanie planów optymalizacji
Bieżąca współpraca z dostawcami
Reprezentowanie interesów Grupy poza organizacją
Specjalista ds. Promocji i reklamy
Medycyna Rodzinna S.A.
Opracowywanie i projektowanie materiałów promocyjno – reklamowych
Współpraca z agencjami reklamowymi i PR
Przygotowywanie media planów
Opracowywanie i realizacja kampanii promocyjnych: wizerunkowych i produktowych
Koordynacja organizacji imprez integracyjnych, promocyjnych i konferencji
Realizacja programów lojalnościowych
Wsparcie promocyjno – reklamowe przy wprowadzaniu nowych produktów medycznych
Przygotowanie i dystrybucja gazetki dla pacjentów (nakład 100 tys. egz.)
Współpraca z działem PR (kontakty z mediami, kształtowanie wizerunku Grupy, realizacja strategii Public Relations dla spółki, realizacja działań komunikacji marketingowej, administrowanie strony internetowej)
Współpraca z agencjami reklamowymi i PR
Przygotowywanie media planów
Opracowywanie i realizacja kampanii promocyjnych: wizerunkowych i produktowych
Koordynacja organizacji imprez integracyjnych, promocyjnych i konferencji
Realizacja programów lojalnościowych
Wsparcie promocyjno – reklamowe przy wprowadzaniu nowych produktów medycznych
Przygotowanie i dystrybucja gazetki dla pacjentów (nakład 100 tys. egz.)
Współpraca z działem PR (kontakty z mediami, kształtowanie wizerunku Grupy, realizacja strategii Public Relations dla spółki, realizacja działań komunikacji marketingowej, administrowanie strony internetowej)
Szkolenia i kursy
Szkoła Główna Handlowa
Podyplomowe Studium Marketingu i Strategii Marketingowych
Podyplomowe Studium Marketingu i Strategii Marketingowych
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i