Umiejętności
bankowość
Bankowość handlowa
Kredyt
Ryzyko kredytowe
Ryzyko finansowe
Bankowość inwestycyjna
Bankowość detaliczna
MS Office
Rynki finansowe
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca klienta
- organizacja procesu sprzedaży oferty Banku BPH dla Klientów Indywidualnych,
- realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie produktów depozytowych, kredytowych oraz inwestycyjnych,
- budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwana grupą Klientów,
- pozyskanie nowych Klientów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku, poprzez formę i sposób obsługi Klientów,
- prezentacja oferty Banku skierowanej do Klientów Indywidualnych,
- prowadzenie aktywnych działań marketingowych wspomagających proces sprzedaży,
- postępowanie zgodnie z standardami jakości obsługi klientów,
- doradztwo oraz kompleksowa realizacja dyspozycji klientów,
- realizacja czynności kasowo - skarbcowych
- realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie produktów depozytowych, kredytowych oraz inwestycyjnych,
- budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwana grupą Klientów,
- pozyskanie nowych Klientów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku, poprzez formę i sposób obsługi Klientów,
- prezentacja oferty Banku skierowanej do Klientów Indywidualnych,
- prowadzenie aktywnych działań marketingowych wspomagających proces sprzedaży,
- postępowanie zgodnie z standardami jakości obsługi klientów,
- doradztwo oraz kompleksowa realizacja dyspozycji klientów,
- realizacja czynności kasowo - skarbcowych
Doradca Klienta
- realizacja wyznaczonych indywidualnie planów sprzedażowych,
- aktywna sprzedaż produktów bankowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klientów
- postępowanie zgodne ze standardami jakości obsługi Klientów,
- budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą Klientów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów dla Banku
- obsługa gotówkowa i bezgotówkowa Klientów,
- aktywna sprzedaż produktów bankowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klientów
- postępowanie zgodne ze standardami jakości obsługi Klientów,
- budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą Klientów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów dla Banku
- obsługa gotówkowa i bezgotówkowa Klientów,
Doradca Klienta
- pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidulanego,
-budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
- realizacja założonych planów sprzedażowych,
- obsługa transakcji gotówkowych w oddziale banku,
- kreowanie pozytywnego wizerunku banku, zgodnie z obowiązującymi standardami
-budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
- realizacja założonych planów sprzedażowych,
- obsługa transakcji gotówkowych w oddziale banku,
- kreowanie pozytywnego wizerunku banku, zgodnie z obowiązującymi standardami
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
sport (bieganie, rower, basen), ogrodnictwo
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.