O grupie

STX JAMBOREE – połączona w 2006 roku struktura istniejącej od 1997 roku STX RECORDS (a także BA Booking Agency) oraz istniejącej na rynku od 1991 roku AGENCJI JAMBOREE. Agencja STX JAMBOREE jest obecnie najszybciej rozwijającą się firmą w branży muzycznego marketingu, pionierem we wprowadzaniu nowych rozwiązań marketingowych i strategicznych oraz kompleksowej obsługi klienta w wymienionych dziedzinach.

STX JAMBOREE to organizator i producent wydarzeń muzycznych oraz wydawca płytowy. Specjalizuje się także w tzw. marketingu muzycznym oraz wykorzystaniu szeroko pojętego show biznesu w komunikacji marketingowej. Jest to zespół kompleksowych działań z zakresu Marketing Services: eventów, BTL, kreacji, planowania kanałów komunikacji, PR, ambient mediów itd. Celem jest wspomaganie wzrostu sprzedaży produktów i usług, promowanych za pomocą muzyki i innych dziedzin rozrywki. Zakres działalności agencji obejmuje między innymi: kompleksową organizację i produkcję imprez, wydarzeń specjalnych i eventów (m.in. dwie edycje Zawodów Jeździeckich Toyota Sygnity World Cup), koncertów (m.in.: James Brown, Ray Charles, Macy Gray, Diana Krall, Grace Jones, Natalie Cole, M People, Woody Allen and His New Orleans Jazz Band, Kylie, Scorpions), festiwali (m.in.: PKO BP London Live, sześć edycji Festiwalu Jazz Jamboree, Zaczęło się w Polsce – koncert z okazji 20. Rocznicy Odzyskania Wolności i Upadku Komunizmu (z udziałem m.in. Kylie), a także gali wręczenia nagród muzycznych FRYDERYK (2007-2010); wydawanie płyt (w tym kompilacji Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Pieprz i Wanilia, Global Chillout, Sygnowano Fabryka Trzciny, After Hours); oraz od wielu lat - pozyskiwanie licencji do muzyki zagranicznej do reklam. Celem STX JAMBOREE jest skuteczne kształtowanie strategii marketingu muzycznego i show biznesu dla swoich klientów oraz agencji reklamowych; jak również realizacja wybranych zagadnień z zakresu PR, BTL i marketingu.

Typ:
Grupa otwarta
Dołączanie:
każdy może dołączyć
Założona:
17.09.2009, 10:18
Kategoria:
Reklama, marketing, wizerunek
Tagi:
event, fabryka, jamboree, koncert, kongresowa, pinacolada, płyty, pozytywne, sala, stx, trzciny, wibracje

Założyciel:

Michalina Cierebiej

Michalina Cierebiej

Strategic Marketing Director / Sony Music Entertainment Poland

Moderatorzy:

Magda Wąsikowska

Magda Wąsikowska

specjalista, STX JAMBOREE

Stanisław T.

Stanisław T.

producent, dziennikarz, konsultant, prezes zarządu STX Records

Michalina Cierebiej

Michalina Cierebiej

Strategic Marketing Director / Sony Music Entertainment Poland

Wyślij zaproszenie do