245 obserwujących

ista Shared Services Polska

3.9 (15 opinii pracowników)
Informatyka/Programowanie , Księgowość/Audyt/Podatki , Obsługa klienta/Call Center
Gliwice, Katowice, Opole

Opinie pracowników

Anonimowo
Dodano: 2017.12.04
polecam na start
Plusy
  • możliwość wyboru godziny rozpoczęcia pracy między 6,a 9-> elastyczny czas pracy / luxmed / home office średnio raz w m-cu (tydzień) / można się zasiedzieć / atmosfera nie najgorsza;) korporacyjna
Minusy
  • ogłaszanie nadgodzin (płatnych, obowiązkowych) z dnia na dzień lub nawet w tym samym dniu / staż pracy się nie liczy / zorientowanie na wyniki - ilość ważniejsza od jakości... praca pod presją czasu w okresie szczytowym
Wskazówki dla pracodawcy
włączenie premii do podstawy nie jest rozwiązaniem / pracownik powinien wiedzieć w pn ile godzin musi przepracować do pt (ew.mogą być zmniejszone) / słabe benefity jak na tak dużą firmę / pracownicy z doświadczeniem i dużym stażem powinni być doceniani / super, że jest ekspres do kawy wypasiony i kawa/herbata firmowa, super że są jakieś gadżety, czy owoce, blendery, stepery itp.ale to są drobnostki..a to co najważniejszy czyli kasa i czas pracy nadal kuleją...a nawet bywa gorzej...
3.6
  • Wynagrodzenie
    3.0
  • Możliwości rozwoju
    3.0
  • Socjal / benefity
    4.0
  • Ludzie / zespół
    4.0
  • Atmosfera
    4.0

Anonimowo
Dodano: 2017.11.28
Jest sztywno.
Plusy
  • Godziny pracy
Minusy
  • Atmosfera
3.6
  • Wynagrodzenie
    3.0
  • Możliwości rozwoju
    4.0
  • Socjal / benefity
    5.0
  • Ludzie / zespół
    3.0
  • Atmosfera
    3.0