4451 obserwujących

Getin Noble Bank S.A.

3.2 (196 opinii pracowników)
Finanse/Ekonomia , Informatyka/Programowanie , Sprzedaż
Zespół GNB tworzą zarówno ludzie młodzi, dopiero rozpoczynający swoją karierę zawodową, jak i specjaliści rynkowi czy eksperci. Jesteśmy nastawieni na dynamiczny rozwój i na każdym szczeblu cenimy profesjonalizm działań. Jeśli chcesz dołączyć do grona pracowników Getin Noble Banku i marzysz o karierze w naszych strukturach, zapraszamy Cię na naszą stronę: www.kariera.gnb.pl

Opinie pracowników

Opiekun Klienta
Dodano: 2012.02.13
brak perspektyw awansu, nastawienie wyłącznie na wynik sprzedażowy (jeżeli go nie realizujecie możecie być pewni "nie przedłużenia umowy" lub zwolnienia z powodu "słabej realizacji planu". Firma to typowy kombajn wydajnościowy...nie interesują jej rzetelność, prawdomówność i sumienność pracownika. Wszystko musi być zrobione w pośpiechu i "odpowiednio". Druga strona to podejście do klienta - jasno sugerowane jest, że klient to dureń, który nie czyta umów tylko je podpisuje. Oferuje się mu umowy lokacyjne - DŁUGOTERMINOWE - jako bardzo korzystne z możliwością bezproblemowego wycofania pieniędzy - TAKIE UMOWY NIE ISTNIEJĄ!!! Nie dajcie się nawet jeżeli podejmiecie pracę w Getin Noble Banku...praca to nie wszystko...poza GNB istnieje inny świat!
Plusy
  • opieka medyczna
  • godziny pracy
Minusy
  • stres
  • wykorzystywanie pracownika
  • nakłanianie do "naginania" procedur sprzedażowych
  • brak wsparcia i zrozumienia ze strony "firmy"
3.0
  • Wynagrodzenie
    3.0
  • Możliwości rozwoju
    3.0
  • Socjal / benefity
    3.0
  • Ludzie / zespół
    3.0
  • Atmosfera
    3.0

Anonimowo
Dodano: 2012.02.13
mało kompetentny, zmieniający zasady współpracy
Plusy
  • godziny pracy
Minusy
  • mało rozwojowy
  • niska płaca
3.0
  • Wynagrodzenie
    3.0
  • Możliwości rozwoju
    3.0
  • Socjal / benefity
    3.0
  • Ludzie / zespół
    3.0
  • Atmosfera
    3.0