Filip Welter

Referent w Dziale Marketingu i Jakości, Szpital Specjalistyczny im. J.K. Łukowicza w Chojnicach
Chojnice, pomorskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Microsoft Office Negocjacje łatwość nawiązywania konktaktów biegła obsługa komputera Negocjacje - Negotiation

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Referent w Dziale Marketingu i Jakości
Szpital Specjalistyczny im. J.K. Łukowicza w Chojnicach
 inicjowanie, koordynowanie, kontrolowanie i wspieranie przedsięwzięć związanych z podnoszeniem jakości świadczonych usług medycznych,
 utrzymanie aktualnych certyfikatów jakości (ISO i akredytacyjny),
 prowadzenie działań marketingowych (marketing wewnętrzny i zewnętrzny) oraz z zakresu public relations,
 odpowiedzialność za opracowanie i wdrażanie działań budujących pozytywny wizerunek szpitala oraz kulturę organizacyjną,
 odpowiedzialność za sprzedaż komercyjną usług medycznych oraz sprzedaż/kupno innych usług (udział w przetargach, przygotowywanie ofert, kalkulacje cenowe i rynkowe, tworzenie umów itp.),
 opracowywanie lub współopracowywanie wielokierunkowych strategii rozwoju szpitala,
 pozyskiwanie innych źródeł finansowania i opracowywanie projektów polityki zdrowotnej,
 sporządzanie dokumentów dotyczących organizacji szpitala,
 organizowanie konkursów na usługi medyczne zewnętrzne,
 przygotowanie dokumentów oraz załatwianie formalności związanych z przeprowadzanymi konkursami ofert na wykonywanie świadczeń zdrowotnych.
VECTRA S.A.
Opiekun Klienta Biznesowego
sprzedaż bezpośrednia, umawianie spotkań z klientami, sporządzanie umów, sporządzanie aneksów
VECTRA S.A.
konsultant działu pomocy technicznej
 Pomoc zdalna Abonentom sieci Vectra
 Poprawianie wpisów w systemach informatycznych
 Diagnozowanie problemów na podstawie logów i wykresów
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Polski Kurier
 Aktywna sprzedaż produktów
 Przygotowywanie ofert
 Przygotowywanie umów
Eco-Vital
Przedstawiciel Handlowy
 Aktywna sprzedaż produktów
 Przygotowanie ofert
 Przygotowywanie umów
Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
 Korespondencja z klientami GPEC
 Nadzór nad obiegiem zleceń wewnętrznych
 Koordynowanie procesu rozwiązywania z klientami umów
 Przygotowywanie umów
 Przygotowywanie raportów i analiz handlowych
 Uzupełnianie systemów informatycznych o dane klientów
Logo
Praktykant
Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
 Przegląd wewnętrzny sprzętu medycznego
 Zamawianie nowego sprzętu medycznego
 Nadzorowanie przetargów związanych z zakupem nowego sprzętu
 Serwis sprzętu medycznego
Logo
Praktykant
Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
 Przegląd wewnętrzny sprzętu medycznego
 Zamawianie nowego sprzętu medycznego
 Nadzorowanie przetargów związanych z zakupem nowego sprzętu
 Serwis sprzętu medycznego

Edukacja

Logo
Inżynieria Mechaniczno-Medyczna, inżynierskie
Politechnika Gdańska

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Inżynieria
Mechanika/Lotnictwo
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja