Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
łatwość nawiązywania konktaktów
biegła obsługa komputera
Negocjacje - Negotiation
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Referent w Dziale Marketingu i Jakości
Szpital Specjalistyczny im. J.K. Łukowicza w Chojnicach
inicjowanie, koordynowanie, kontrolowanie i wspieranie przedsięwzięć związanych z podnoszeniem jakości świadczonych usług medycznych,
utrzymanie aktualnych certyfikatów jakości (ISO i akredytacyjny),
prowadzenie działań marketingowych (marketing wewnętrzny i zewnętrzny) oraz z zakresu public relations,
odpowiedzialność za opracowanie i wdrażanie działań budujących pozytywny wizerunek szpitala oraz kulturę organizacyjną,
odpowiedzialność za sprzedaż komercyjną usług medycznych oraz sprzedaż/kupno innych usług (udział w przetargach, przygotowywanie ofert, kalkulacje cenowe i rynkowe, tworzenie umów itp.),
opracowywanie lub współopracowywanie wielokierunkowych strategii rozwoju szpitala,
pozyskiwanie innych źródeł finansowania i opracowywanie projektów polityki zdrowotnej,
sporządzanie dokumentów dotyczących organizacji szpitala,
organizowanie konkursów na usługi medyczne zewnętrzne,
przygotowanie dokumentów oraz załatwianie formalności związanych z przeprowadzanymi konkursami ofert na wykonywanie świadczeń zdrowotnych.
utrzymanie aktualnych certyfikatów jakości (ISO i akredytacyjny),
prowadzenie działań marketingowych (marketing wewnętrzny i zewnętrzny) oraz z zakresu public relations,
odpowiedzialność za opracowanie i wdrażanie działań budujących pozytywny wizerunek szpitala oraz kulturę organizacyjną,
odpowiedzialność za sprzedaż komercyjną usług medycznych oraz sprzedaż/kupno innych usług (udział w przetargach, przygotowywanie ofert, kalkulacje cenowe i rynkowe, tworzenie umów itp.),
opracowywanie lub współopracowywanie wielokierunkowych strategii rozwoju szpitala,
pozyskiwanie innych źródeł finansowania i opracowywanie projektów polityki zdrowotnej,
sporządzanie dokumentów dotyczących organizacji szpitala,
organizowanie konkursów na usługi medyczne zewnętrzne,
przygotowanie dokumentów oraz załatwianie formalności związanych z przeprowadzanymi konkursami ofert na wykonywanie świadczeń zdrowotnych.
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Korespondencja z klientami GPEC
Nadzór nad obiegiem zleceń wewnętrznych
Koordynowanie procesu rozwiązywania z klientami umów
Przygotowywanie umów
Przygotowywanie raportów i analiz handlowych
Uzupełnianie systemów informatycznych o dane klientów
Nadzór nad obiegiem zleceń wewnętrznych
Koordynowanie procesu rozwiązywania z klientami umów
Przygotowywanie umów
Przygotowywanie raportów i analiz handlowych
Uzupełnianie systemów informatycznych o dane klientów
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Inżynieria
Mechanika/Lotnictwo
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja