Umiejętności
Digitalizacja
Zarządzanie zmianami
Zarządzanie procesami
Negocjacje
Zarządzanie personelem
Zarządzanie nieruchomościami
Zarządzanie usługami
pakiet MS Office
DMS
zarządzanie flotą samochodową
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Maganer Departamentu Administracji
- Zarządzanie pracą podległych działów:
* Windykacji Pisemnej
* Administracji
* Centrum Zarządzania Dokumentacją
W tym:
- Zarządzanie:
* Masową korespondencją windykacyjną
* Nieruchomościami (najem, sprzątanie, remonty, ochrona etc.)
* Wyposażeniem biur (Meble, sprzęt biurowy, etc.)
* Flotą samochodową (Najem, leasing, paliwa, gps, serwis, opony, etc.)
* Usługami zewnętrznymi (Wydruków masowych, korespondencji, etc.)
* Usługami świadczonymi na rzecz klientów zewnętrznych i wewnętrznych (zarządzanie dokumentacją biznesową, w tym: logistyka i transport, digitalizacja, archiwizacja, udostępnianie)
- Opracowywanie planów budżetowych/ odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych
- Opracowywanie i nadzór nad procesami biznesowymi w zgodzie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi/ zewnętrznymi
- Organizacja postępowań ofertowych, negocjacje warunków, opiniowanie i rekomendowanie zapisów umów, nadzór nad wdrożeniem
- Rekrutacja pracowników
* Windykacji Pisemnej
* Administracji
* Centrum Zarządzania Dokumentacją
W tym:
- Zarządzanie:
* Masową korespondencją windykacyjną
* Nieruchomościami (najem, sprzątanie, remonty, ochrona etc.)
* Wyposażeniem biur (Meble, sprzęt biurowy, etc.)
* Flotą samochodową (Najem, leasing, paliwa, gps, serwis, opony, etc.)
* Usługami zewnętrznymi (Wydruków masowych, korespondencji, etc.)
* Usługami świadczonymi na rzecz klientów zewnętrznych i wewnętrznych (zarządzanie dokumentacją biznesową, w tym: logistyka i transport, digitalizacja, archiwizacja, udostępnianie)
- Opracowywanie planów budżetowych/ odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych
- Opracowywanie i nadzór nad procesami biznesowymi w zgodzie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi/ zewnętrznymi
- Organizacja postępowań ofertowych, negocjacje warunków, opiniowanie i rekomendowanie zapisów umów, nadzór nad wdrożeniem
- Rekrutacja pracowników
Umowa Zlecenie - Organizacja i zarządzanie w zakresie Administracji
Kancelaria Prawna getBACK Mariusz Brysik Sp. K.
- Zarządzanie Zespołem Obsługi Korespondencji
- Organizacja i nadzór nad usługami:
* Wynajmu powierzchni
* Ochrony
* Usług porządkowych
* Usług Telekomunikacyjnych
* Wynajmu i leasingu pojazdów
* Zakupu paliw, płynów, usług związanych z flotą samochodową
* Wydruków masowych
* Zarządzania dokumentacją
* Dostawami wyposażenia biura
- Organizacja i nadzór nad usługami:
* Wynajmu powierzchni
* Ochrony
* Usług porządkowych
* Usług Telekomunikacyjnych
* Wynajmu i leasingu pojazdów
* Zakupu paliw, płynów, usług związanych z flotą samochodową
* Wydruków masowych
* Zarządzania dokumentacją
* Dostawami wyposażenia biura
Kierownik Działu Administracji
Obowiązki:
- Zarządzanie pracą podległych zespołów:
* Windykacji Pisemnej
* Administracji
* Centrum Zarządzania Dokumentacją
W tym:
- Zarządzanie:
* Masową korespondencją windykacyjną
* Nieruchomościami (najem, sprzątanie, remonty, ochrona etc.)
* Wyposażeniem biur (Meble, sprzęt biurowy, etc.)
* Flotą samochodową (Najem, leasing, paliwa, gps, serwis, opony, etc.)
* Usługami zewnętrznymi (Wydruków masowych, korespondencji, etc.)
* Usługami świadczonymi na rzecz klientów zewnętrznych i wewnętrznych (zarządzanie dokumentacją biznesową, w tym: logistyka i transport, digitalizacja, archiwizacja, udostępnianie)
- Opracowywanie planów budżetowych/ odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych
- Opracowywanie i nadzór nad procesami biznesowymi w zgodzie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi/ zewnętrznymi
- Organizacja postępowań ofertowych, negocjacje warunków, opiniowanie i rekomendowanie zapisów umów, nadzór nad wdrożeniem
- Rekrutacja pracowników
- Zarządzanie pracą podległych zespołów:
* Windykacji Pisemnej
* Administracji
* Centrum Zarządzania Dokumentacją
W tym:
- Zarządzanie:
* Masową korespondencją windykacyjną
* Nieruchomościami (najem, sprzątanie, remonty, ochrona etc.)
* Wyposażeniem biur (Meble, sprzęt biurowy, etc.)
* Flotą samochodową (Najem, leasing, paliwa, gps, serwis, opony, etc.)
* Usługami zewnętrznymi (Wydruków masowych, korespondencji, etc.)
* Usługami świadczonymi na rzecz klientów zewnętrznych i wewnętrznych (zarządzanie dokumentacją biznesową, w tym: logistyka i transport, digitalizacja, archiwizacja, udostępnianie)
- Opracowywanie planów budżetowych/ odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych
- Opracowywanie i nadzór nad procesami biznesowymi w zgodzie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi/ zewnętrznymi
- Organizacja postępowań ofertowych, negocjacje warunków, opiniowanie i rekomendowanie zapisów umów, nadzór nad wdrożeniem
- Rekrutacja pracowników
Specjalista ds. Administracji
Budowanie obszaru administracji w nowo powstałej spółce.
- Organizacja postępowań ofertowych, negocjacje warunków, opiniowanie i rekomendowanie zapisów umów, nadzór nad wdrożeniem usług związanych z :
* Najmem nieruchomości (sprzątanie, remonty, ochrona etc.)
* Flotą samochodową (Najem, leasing, paliwa, gps, serwis, opony, etc.)
* Usługami zewnętrznymi (Wydruków masowych, korespondencji, archiwizacji, etc.)
* Rozpisanie funkcjonalności oraz nadzór nad wdrożeniem wewnętrznej platformy DMS
- Realizowanie założeń budżetowych
- Współtworzenie procedur wewnętrznych, w tym na potrzeby KNF
- Raportowanie do Zarządu
- Organizacja postępowań ofertowych, negocjacje warunków, opiniowanie i rekomendowanie zapisów umów, nadzór nad wdrożeniem usług związanych z :
* Najmem nieruchomości (sprzątanie, remonty, ochrona etc.)
* Flotą samochodową (Najem, leasing, paliwa, gps, serwis, opony, etc.)
* Usługami zewnętrznymi (Wydruków masowych, korespondencji, archiwizacji, etc.)
* Rozpisanie funkcjonalności oraz nadzór nad wdrożeniem wewnętrznej platformy DMS
- Realizowanie założeń budżetowych
- Współtworzenie procedur wewnętrznych, w tym na potrzeby KNF
- Raportowanie do Zarządu
Administration Junior Manager
Songhwa ENC Sp. z o.o.
Budowanie Działu Administracji w Spółce z kapitałem koreańskim działającej w sektorze budownictwa przemysłowego oraz high-tech na terenie Polski.
- Zarządzanie podległym zespołem w rozproszonych jednostkach organizacyjnych
- Zarządzenie nieruchomościami (najem, sprzątanie, wyposażenie, ochrona, etc.)
- Zarządzanie flotą samochodową
- Zarządzanie usługami (obsługa prawna, obsługa księgowa, najem biura, zakup sprzętu, sprzątanie placu budowy, najem maszyn budowlanych, outsourcing siły roboczej, tłumaczenia przysięgłe, outsourcing IT etc.)
- Koordynowanie spraw urzędowych związanych z pozyskaniem pozwolenia na pracę/pobyt dla pracowników z Azji
- Reprezentowanie Spółki przed organami administracji publicznej
- Odpowiedzialność za realizację budżetu
- Raportowanie do Zarządu w Korei PŁD.
- Rekrutacja pracowników
- Zarządzanie podległym zespołem w rozproszonych jednostkach organizacyjnych
- Zarządzenie nieruchomościami (najem, sprzątanie, wyposażenie, ochrona, etc.)
- Zarządzanie flotą samochodową
- Zarządzanie usługami (obsługa prawna, obsługa księgowa, najem biura, zakup sprzętu, sprzątanie placu budowy, najem maszyn budowlanych, outsourcing siły roboczej, tłumaczenia przysięgłe, outsourcing IT etc.)
- Koordynowanie spraw urzędowych związanych z pozyskaniem pozwolenia na pracę/pobyt dla pracowników z Azji
- Reprezentowanie Spółki przed organami administracji publicznej
- Odpowiedzialność za realizację budżetu
- Raportowanie do Zarządu w Korei PŁD.
- Rekrutacja pracowników
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Łowiectwo, strzelectwo, kynologia
Grupy
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.