Umiejętności
Asortyment
Coaching
FMCG
Handel
Loss Prevention Strategies
Mentoring
Merchandising
New Store Openings
Zarządzanie zasobami
Sales Motivation
zarządzanie sklepem
Training Management
Zarządzanie Sprzedażą
Coaching sprzedażowy
Training & Development
Sales Managment
Zysk
Języki
francuski
ojczysty
polski
biegły
angielski
dobry
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Managing Partner
Polna 70 łączy w sobie miejsce do wynajęcia z organizacją wydarzeń. Posiadamy łącznie ponad 500 m2 przestrzeni o nieograniczonych możliwościach aranżacji i działamy jako kreatywny zespół, który zaprojektuje wydarzenie zgodnie z ideą i celem spotkania. Nasza oferta obejmuje projekty dla firm, instytucji oraz osób indywidualnych.
To nowoczesne i przyjazne miejsce zlokalizowane w Józefowie. W środku znajdują się sale szkoleniowe, sala konferencyjna, studio kulinarne, wspólne do wspólnego do spożywania posiłków i wypoczywania. Udostępniamy przestrzeń na spotkania biznesowe, kulturalno-artystyczne oraz kameralne spotkania z rodziną i przyjaciółmi. Ogród i las wokół domu stanowią wyjątkowe otoczenie dla wydarzeń plenerowych, sesji zdjęciowych i pokazów. Udostępniamy miejsce i wspieramy w przygotowaniu wydarzenia.
Więcej o Polna 70 www.polna70.pl
To nowoczesne i przyjazne miejsce zlokalizowane w Józefowie. W środku znajdują się sale szkoleniowe, sala konferencyjna, studio kulinarne, wspólne do wspólnego do spożywania posiłków i wypoczywania. Udostępniamy przestrzeń na spotkania biznesowe, kulturalno-artystyczne oraz kameralne spotkania z rodziną i przyjaciółmi. Ogród i las wokół domu stanowią wyjątkowe otoczenie dla wydarzeń plenerowych, sesji zdjęciowych i pokazów. Udostępniamy miejsce i wspieramy w przygotowaniu wydarzenia.
Więcej o Polna 70 www.polna70.pl
Managing Partner
Development Company
Thanks to a significant experience in fieldwork, I am training, building, and developing teams focused on clear and challenging managerial goals in a sustainable way. I am relying on my leadership, management competencies, my expertise in managing commercial operations and my goal and performance oriented culture.
More you find here: www.d4e.eu
More you find here: www.d4e.eu
Profit Center Director
Responsible for profitability (EBIT) of the profit and losses account of the region. Number of full-time employees: 2,500. Result management and control of an economic network (15 hypermarkets) . Budget planning : turnover, costs (personal and general expenses), and the EBIT profit center. Opening a new store, with rebranding from Carrefour to Real. Remodelling of 4 stores. Creation of training modules.
Store Manager / Dyrektor Sklepu
Full-time employees: 230 employees.
Process of understanding how the company is operating to access to the position of Regional Director.
_________________
Ilość pracowników: 230 osób.
Proces zrozumienia zarządzania firmą real,- w celu otrzymania pozycji Dyrektora Regionalnego.
Process of understanding how the company is operating to access to the position of Regional Director.
_________________
Ilość pracowników: 230 osób.
Proces zrozumienia zarządzania firmą real,- w celu otrzymania pozycji Dyrektora Regionalnego.
Store Manager / Dyrektor Sklepu
* Carrefour Arkadia (11.2006 - 07.2008)
Turnover: 67 million Euros.
Number of employees: 400 full-time employees.
Model store on new food and non food concepts. Training store for the future store managers. (4 directors trained in a year). Store, responsible for developing national sales. In charge of one rebranding store after the merge Carrefour-Ahold.
_____________________
Obrót: 67 million Euros.
Liczba pracowników: 400 osób.
Sklep modelowy nowych koncetów Food i Non Food. Szkolenia osób na przyszłych Dyrektorów Sklepu (4 Dyrektorów w rok). Odpowiedzialność za rozwój sieci. Na czele jednego rebrandowanego sklepu po przejęciu Carrefour-Ahold.
* Carrefour Bemowo (07.2005 - 11.2006)
Turnover : 40 millions Euros.
Number of employees: 280 employees.
______________________
Obrót: 40 millions Euros.
Liczba pracowników: 280 osób.
Turnover: 67 million Euros.
Number of employees: 400 full-time employees.
Model store on new food and non food concepts. Training store for the future store managers. (4 directors trained in a year). Store, responsible for developing national sales. In charge of one rebranding store after the merge Carrefour-Ahold.
_____________________
Obrót: 67 million Euros.
Liczba pracowników: 400 osób.
Sklep modelowy nowych koncetów Food i Non Food. Szkolenia osób na przyszłych Dyrektorów Sklepu (4 Dyrektorów w rok). Odpowiedzialność za rozwój sieci. Na czele jednego rebrandowanego sklepu po przejęciu Carrefour-Ahold.
* Carrefour Bemowo (07.2005 - 11.2006)
Turnover : 40 millions Euros.
Number of employees: 280 employees.
______________________
Obrót: 40 millions Euros.
Liczba pracowników: 280 osób.
Store Manager / Dyrektor Sklepu
Carrefour Kolumbia
Turnover: 60 million Euros.
Full-time employees: 380 employees.
Training for team managers in order to open new stores (5 yearly).
Development of new business concepts in textile and electronics department.
________________________________
Obrót: 60 million Euro.
Ilość pracowników: 380 osób.
Szkolenia dla ekipy menadżerskiej w celu otwarcia nowych sklepów (5- ciu rocznie). Rozwój nowych konceptów biznesowych na działach tekstylnych i elektronicznych.
Full-time employees: 380 employees.
Training for team managers in order to open new stores (5 yearly).
Development of new business concepts in textile and electronics department.
________________________________
Obrót: 60 million Euro.
Ilość pracowników: 380 osób.
Szkolenia dla ekipy menadżerskiej w celu otwarcia nowych sklepów (5- ciu rocznie). Rozwój nowych konceptów biznesowych na działach tekstylnych i elektronicznych.
Section and Department Manager
Carrefour Francja / Polska / Kolumbia
* Department Manager FMCG, Non Food - Carrefour Kolumbia (09.2002 - 05.2002)
* Department Manager Marketing - Carrefour Warszawa (10.1998 - 08.2002)
In charge of the setting and development of the pricing Carrefour Poland, with a 100% centralized management of sale prices. Development of merchandising plans store by store. 4 opening hypermarkets. Out sourcing of local provider for asset Carrefour Poland
____________________
Na czele ustalania i rozwoju cen w Carrefour Poland, ze 100% centralizacją zarządzania cenami sprzedaży. Rozwój planów merchandisinowych sklep po sklepie. 4 otwarcia hypermarketów. Out sourcing of local provider for asset Carrefour Poland
* Section Manager - Carrefour Czechy (07.1998 - 10.1998)
* Section Manager - Carrefour Francja (06.1997 - 06.1998)
* Department Manager Marketing - Carrefour Warszawa (10.1998 - 08.2002)
In charge of the setting and development of the pricing Carrefour Poland, with a 100% centralized management of sale prices. Development of merchandising plans store by store. 4 opening hypermarkets. Out sourcing of local provider for asset Carrefour Poland
____________________
Na czele ustalania i rozwoju cen w Carrefour Poland, ze 100% centralizacją zarządzania cenami sprzedaży. Rozwój planów merchandisinowych sklep po sklepie. 4 otwarcia hypermarketów. Out sourcing of local provider for asset Carrefour Poland
* Section Manager - Carrefour Czechy (07.1998 - 10.1998)
* Section Manager - Carrefour Francja (06.1997 - 06.1998)
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Kitsurfing, bieganie długodystansowe, jazda na rolkach, literatura (pozycje biograficzne, kryminalne)