Fabrice Carrieu

Managing Partner, Polna 70
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Asortyment Coaching FMCG Handel Loss Prevention Strategies Mentoring Merchandising New Store Openings Zarządzanie zasobami Sales Motivation zarządzanie sklepem Training Management Zarządzanie Sprzedażą Coaching sprzedażowy Training & Development Sales Managment Zysk

Języki

francuski
ojczysty
polski
biegły
angielski
dobry
hiszpański
dobry

Doświadczenie zawodowe

Polna 70
Managing Partner
Polna 70 łączy w sobie miejsce do wynajęcia z organizacją wydarzeń. Posiadamy łącznie ponad 500 m2 przestrzeni o nieograniczonych możliwościach aranżacji i działamy jako kreatywny zespół, który zaprojektuje wydarzenie zgodnie z ideą i celem spotkania. Nasza oferta obejmuje projekty dla firm, instytucji oraz osób indywidualnych.

To nowoczesne i przyjazne miejsce zlokalizowane w Józefowie. W środku znajdują się sale szkoleniowe, sala konferencyjna, studio kulinarne, wspólne do wspólnego do spożywania posiłków i wypoczywania. Udostępniamy przestrzeń na spotkania biznesowe, kulturalno-artystyczne oraz kameralne spotkania z rodziną i przyjaciółmi. Ogród i las wokół domu stanowią wyjątkowe otoczenie dla wydarzeń plenerowych, sesji zdjęciowych i pokazów. Udostępniamy miejsce i wspieramy w przygotowaniu wydarzenia.

Więcej o Polna 70 www.polna70.pl
Logo
Managing Partner
Development Company
Thanks to a significant experience in fieldwork, I am training, building, and developing teams focused on clear and challenging managerial goals in a sustainable way. I am relying on my leadership, management competencies, my expertise in managing commercial operations and my goal and performance oriented culture.

More you find here: www.d4e.eu
Metro Group Poland, Real sp. z o.o.
Profit Center Director
Responsible for profitability (EBIT) of the profit and losses account of the region. Number of full-time employees: 2,500. Result management and control of an economic network (15 hypermarkets) . Budget planning : turnover, costs (personal and general expenses), and the EBIT profit center. Opening a new store, with rebranding from Carrefour to Real. Remodelling of 4 stores. Creation of training modules.
real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka Komandytowa
Store Manager / Dyrektor Sklepu
Full-time employees: 230 employees.
Process of understanding how the company is operating to access to the position of Regional Director.
_________________

Ilość pracowników: 230 osób.
Proces zrozumienia zarządzania firmą real,- w celu otrzymania pozycji Dyrektora Regionalnego.
carrefour polska sp. z o.o.
Store Manager / Dyrektor Sklepu
* Carrefour Arkadia (11.2006 - 07.2008)

Turnover: 67 million Euros.
Number of employees: 400 full-time employees.
Model store on new food and non food concepts. Training store for the future store managers. (4 directors trained in a year). Store, responsible for developing national sales. In charge of one rebranding store after the merge Carrefour-Ahold.
_____________________

Obrót: 67 million Euros.
Liczba pracowników: 400 osób.
Sklep modelowy nowych koncetów Food i Non Food. Szkolenia osób na przyszłych Dyrektorów Sklepu (4 Dyrektorów w rok). Odpowiedzialność za rozwój sieci. Na czele jednego rebrandowanego sklepu po przejęciu Carrefour-Ahold.


* Carrefour Bemowo (07.2005 - 11.2006)

Turnover : 40 millions Euros.
Number of employees: 280 employees.
______________________

Obrót: 40 millions Euros.
Liczba pracowników: 280 osób.
Logo
Store Manager / Dyrektor Sklepu
Carrefour Kolumbia
Turnover: 60 million Euros.
Full-time employees: 380 employees.
Training for team managers in order to open new stores (5 yearly).
Development of new business concepts in textile and electronics department.
________________________________

Obrót: 60 million Euro.
Ilość pracowników: 380 osób.
Szkolenia dla ekipy menadżerskiej w celu otwarcia nowych sklepów (5- ciu rocznie). Rozwój nowych konceptów biznesowych na działach tekstylnych i elektronicznych.
Logo
Section and Department Manager
Carrefour Francja / Polska / Kolumbia
* Department Manager FMCG, Non Food - Carrefour Kolumbia (09.2002 - 05.2002)
* Department Manager Marketing - Carrefour Warszawa (10.1998 - 08.2002)

In charge of the setting and development of the pricing Carrefour Poland, with a 100% centralized management of sale prices. Development of merchandising plans store by store. 4 opening hypermarkets. Out sourcing of local provider for asset Carrefour Poland
____________________

Na czele ustalania i rozwoju cen w Carrefour Poland, ze 100% centralizacją zarządzania cenami sprzedaży. Rozwój planów merchandisinowych sklep po sklepie. 4 otwarcia hypermarketów. Out sourcing of local provider for asset Carrefour Poland

* Section Manager - Carrefour Czechy (07.1998 - 10.1998)
* Section Manager - Carrefour Francja (06.1997 - 06.1998)

Edukacja

Logo
Wielka dystrybucja, studia podyplomowe
ECAL

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Kitsurfing, bieganie długodystansowe, jazda na rolkach, literatura (pozycje biograficzne, kryminalne)