Umiejętności
Microsoft Office
Negocjacje
Prawo cywilne
Prawo pracy
sporządzanie opinii prawnych
Mediacje - umiejętność prowadzenia mediacji
prawo własności intelektualnej
Doradztwo prawne - Legal Advisory
sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło)
prawo administracyjne
prawo autorskie
Tworzenie regulaminów, procedur, instrukcji
Postępowanie cywilne
Sporządzanie ugody
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Owner/ lawyer
Kancelaria Prawno- Mediacyjna Ewelina
Sporządzanie opinii prawnych, analiza prawna, doradztwo prawne, sporządzanie regulaminów, wniosków, postępowania mediacyjne sądowe i umowne, z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego a także z zakresu prawa pracy. Wsparcie spółek w zakresie rejestracji wniosków do KRS. Ponad to własna obsługa przedsiębiorstwa od tworzenia strategii internetowej aż po prowadzenie rozliczeń klientów oraz dbanie o wizerunek kancelarii.
Prawnik/ mediator sądowy
Tatara & Partners Restructuring & Insolvancy Law firm
Doradztwo prawne, analiza dokumentacji sądowej; postępowanie upadłościowe- konsumenckie, sporządzanie list wierzytelności, sprawozdań z czynności Syndyka i sprawozdań rachunkowych, zawiadamianie organów o ogłoszeniu upadłości, kontakt z sądami rejestrowymi i sądem upadłościowym, sporządzanie pism procesowych i wniosków. Kontakt z upadłymi w celu weryfikacji dokumentów, sporządzanie planu likwidacyjnego i spisu inwentarza.
Prawnik wewnętrzny/ kierownik
Zakres obowiązków:
Sprawowanie funkcji in-house lawyer. Ze strony prawnej sporządzanie umów o dzieło z przeniesieniem praw autorskich, umów zlecenie, umów o dzieło, umów partnerskich, regulaminów, umów sponsorskich i wszystkich innych umów cywilno-prawnych zawieranych w imieniu Instytutu; kontrola i weryfikacja dokumentów pod względem prawnym;dodatkowo weryfikowanie i sporządzanie umów grantowych, pism do MNiSW, ZUS, Ministerstwa Sprawiedliwości, sądów, organów administracji publicznej oraz US. Analiza opinii prawych, zlecania sporządzania opinii, kontakt z KRS. Aktywne zarządzanie osobami zarówno pracującymi wInstytucie jak iosobami powiązanymi bezpośrednio z działaniem Fundacji. Szeroka współpraca z kancelariami oraz prawnikami takimi jak mec. Paweł Litwiński. Organizowanie szkoleń, których Instytut był organizatorem takich jak RODO, Prawo Pracy czy też cykl szkoleń poświęcony upadłości konsumenckiej w szeroko-pojętym aspekcie materialnym i praktycznym. Sprawowanie pieczy prawnej nad pracą Instytutu w każdym aspekcie. Ze strony administracyjnej: wsparcie w zarządzaniu finansami w porozumieniu z Zarządem i Głównym Księgowym (w tym kasa biura, przelewy,rachunki, ZUS, PIT,VAT, wystawianie i rozliczanie faktur, monitoring płatności,wsparcie w zarządzaniu umowami; piecza nad wywiązaniem się przez Instytut Allerhanda z obowiązków urzędowych, w szczególności dotyczących sprawozdawczości oraz z innych jego obowiązków względem sądów i organów władzy publicznej; optymalizowanie struktury kosztów i polityki podatkowej; kontakty i współpraca z podmiotami zewnętrznymi (biurem księgowym, bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz organami podatkowymi);współkreowanie, wdrażanie i kontrolowanie krótko- i długoterminowej strategii firmy (aspekt finansowy) oraz bieżącej działalności operacyjnej; prowadzenie kadrowych kwestii organizacyjnych, w szczególności takich jak zarządzanie danymi osobowymi i dokumentami personalnymi (tj. m.in. ewidencja i nadzór nad czasem pracy, naliczanie i nadzór nad ewidencją urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności, dostarczanie dokumentów ubezpieczeniowych pracownikom, nadzór nad rozliczaniem delegacji i podróży służbowych, nadzór nadaktualnością badańlekarskich i szkoleń BHP);odpowiedzialność za politykę zatrudnienia i pakietów socjalnych dla pracowników (opieka medyczna, karta MultiSport)
Sprawowanie funkcji in-house lawyer. Ze strony prawnej sporządzanie umów o dzieło z przeniesieniem praw autorskich, umów zlecenie, umów o dzieło, umów partnerskich, regulaminów, umów sponsorskich i wszystkich innych umów cywilno-prawnych zawieranych w imieniu Instytutu; kontrola i weryfikacja dokumentów pod względem prawnym;dodatkowo weryfikowanie i sporządzanie umów grantowych, pism do MNiSW, ZUS, Ministerstwa Sprawiedliwości, sądów, organów administracji publicznej oraz US. Analiza opinii prawych, zlecania sporządzania opinii, kontakt z KRS. Aktywne zarządzanie osobami zarówno pracującymi wInstytucie jak iosobami powiązanymi bezpośrednio z działaniem Fundacji. Szeroka współpraca z kancelariami oraz prawnikami takimi jak mec. Paweł Litwiński. Organizowanie szkoleń, których Instytut był organizatorem takich jak RODO, Prawo Pracy czy też cykl szkoleń poświęcony upadłości konsumenckiej w szeroko-pojętym aspekcie materialnym i praktycznym. Sprawowanie pieczy prawnej nad pracą Instytutu w każdym aspekcie. Ze strony administracyjnej: wsparcie w zarządzaniu finansami w porozumieniu z Zarządem i Głównym Księgowym (w tym kasa biura, przelewy,rachunki, ZUS, PIT,VAT, wystawianie i rozliczanie faktur, monitoring płatności,wsparcie w zarządzaniu umowami; piecza nad wywiązaniem się przez Instytut Allerhanda z obowiązków urzędowych, w szczególności dotyczących sprawozdawczości oraz z innych jego obowiązków względem sądów i organów władzy publicznej; optymalizowanie struktury kosztów i polityki podatkowej; kontakty i współpraca z podmiotami zewnętrznymi (biurem księgowym, bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz organami podatkowymi);współkreowanie, wdrażanie i kontrolowanie krótko- i długoterminowej strategii firmy (aspekt finansowy) oraz bieżącej działalności operacyjnej; prowadzenie kadrowych kwestii organizacyjnych, w szczególności takich jak zarządzanie danymi osobowymi i dokumentami personalnymi (tj. m.in. ewidencja i nadzór nad czasem pracy, naliczanie i nadzór nad ewidencją urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności, dostarczanie dokumentów ubezpieczeniowych pracownikom, nadzór nad rozliczaniem delegacji i podróży służbowych, nadzór nadaktualnością badańlekarskich i szkoleń BHP);odpowiedzialność za politykę zatrudnienia i pakietów socjalnych dla pracowników (opieka medyczna, karta MultiSport)
protokolant sądowy
Sąd Rejonowy w Wieliczce
Opracowywanie akt spraw sądowych, wykonywanie zarządzeń, protokołowanie wizji oraz wokand sądowych; kontakt ze stronami spraw; archiwizowanie akt sądowych; tworzenie pism prawnych sądowych; sprawdzanie pod względem merytorycznym oraz prawnym dokumentów dołączanych do akt sprawy; kontakt z sądami wyższych instancji.
Pracownik administracyjny
Kancelaria Notarialna Tadeusz Cewicz
Praca na zastępstwo. Prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu, prowadzenie Repertorium elektronicznego, wydawania i obijanie wypisów i odpisów aktów notarialnych, przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do sporządzenia umów notarialnych, kontakt z sądami, głównie z Wydziałem Ksiąg Wieczystych w Wieliczce oraz Wydział Cywilny oraz Sądami w Krakowie w celu dostarczenia dokumentacji prawnej.
Specjalista ds. rekrutacji
Polski HR A-Trybut S.A.
Prowadzenierekrutacji rozmów kwalifikacyjnych na stanowiska zarówno niższego jak i wyższego stopnia, szkolenia pracowników, prowadzenie testów psychologicznych, rozliczanie pracowników, odpowiadanie za ich bezpieczeństwo w pracy oraz ochronę prawną, sporządzanie umów i zaświadczeń pracowniczych. Ponadto działalność z zakresu prawa pracy głównie dotycząca prawa osób niepełnosprawnych oraz ich zatrudniania według ustawodawstwa krajowego oraz międzynarodowego. Weryfikacja dokumentów pod względem prawnym, sporządzanie umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę, prowadzenie dokumentów pracowniczych, współpraca z działem kadr i księgowością, Pfron i Zus.
Szkolenia i kursy
Szkolenie z zakresu Mediacji – uprawnienia Mediatora Sądowego” – luty 2017, Kraków, Centrum Szkoleń Prawnych.
„Planowane zmiany w Prawie Pracy” -Podsumowanie prac Komisji Kodyfikacyjnej 2016-2018- 21.03.2018 r., Kraków
„RODO 2018 – Praktyczne aspekty wprowadzenia nowego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w przedsiębiorstwie”, 6-7.03.2018 r. Warszawa
„Zabezpieczanie umów handlowych na wypadek upadłości i restrukturyzacji kontrahentów”, 5.03.2018 r., Kraków
„Własność intelektualna i przemysłowa w przedsiębiorstwie” – Akademia PARP, 22.11.2018 r., Warszawa
„ Komunikacja marketingowa i public relations” – w trakcie
„Planowane zmiany w Prawie Pracy” -Podsumowanie prac Komisji Kodyfikacyjnej 2016-2018- 21.03.2018 r., Kraków
„RODO 2018 – Praktyczne aspekty wprowadzenia nowego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w przedsiębiorstwie”, 6-7.03.2018 r. Warszawa
„Zabezpieczanie umów handlowych na wypadek upadłości i restrukturyzacji kontrahentów”, 5.03.2018 r., Kraków
„Własność intelektualna i przemysłowa w przedsiębiorstwie” – Akademia PARP, 22.11.2018 r., Warszawa
„ Komunikacja marketingowa i public relations” – w trakcie
Specjalizacje
Prawo
Doradztwo prawne
Prawo
Specjaliści