Umiejętności
ec
Excel, Word, PowerPoint
SAP CRM Sales
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista ds. Odnowień i Dosprzedaży Polis
Liberty Seguros Compania de Seguros y Reaseguros S. A., Oddział w Polsce
- obsługa sprzedażowa i posprzedażowa polis klientów indywidualnych
- inicjowanie i podejmowanie działań pro-sprzedażowych,
- negocjowanie, przygotowanie i zawieranie polis ubezpieczeniowych,
- wystawianie dokumentów ubezpieczeniowych,
- realizacja celów biznesowych
- inicjowanie i podejmowanie działań pro-sprzedażowych,
- negocjowanie, przygotowanie i zawieranie polis ubezpieczeniowych,
- wystawianie dokumentów ubezpieczeniowych,
- realizacja celów biznesowych
Negocjator telefoniczny
01.07.2015 – 31.08.2015 -departament wsparcia egzekucji
- windykacja zaległych należności objętych egzekucją komorniczą;
- postępowanie egzekucyjne przy współpracy z komornikami;
- monitoring działań komorniczych przy ugodach restrukturyzacyjnych;
20.04.2015 – 30.06.2015 -departament windykacji polubownej
- postępowanie windykacyjne na etapie polubownym;
- pełny proces upominawczo – negocjacyjny;
- kontakt listowny, telefoniczny, osobisty z dłużnikami;
- podpisywanie ugód, umów restrukturyzacyjnych;
- windykacja zaległych należności objętych egzekucją komorniczą;
- postępowanie egzekucyjne przy współpracy z komornikami;
- monitoring działań komorniczych przy ugodach restrukturyzacyjnych;
20.04.2015 – 30.06.2015 -departament windykacji polubownej
- postępowanie windykacyjne na etapie polubownym;
- pełny proces upominawczo – negocjacyjny;
- kontakt listowny, telefoniczny, osobisty z dłużnikami;
- podpisywanie ugód, umów restrukturyzacyjnych;
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
- aktywna sprzedaż (prezentacja oferty, wprowadzanie nowych produktów oraz promocji);
- realizacja planów sprzedażowych (w kategoriach: zysk, wolumen, penetracja);
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
- kontrola płynności finansowej klientów;
- efektywna współpraca ze specjalistami ds. rozwoju rynku oraz działem dystrybucji;
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- aktywna sprzedaż (prezentacja oferty, wprowadzanie nowych produktów oraz promocji);
- realizacja planów sprzedażowych (w kategoriach: zysk, wolumen, penetracja);
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
- kontrola płynności finansowej klientów;
- efektywna współpraca ze specjalistami ds. rozwoju rynku oraz działem dystrybucji;
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- realizacja planów sprzedażowych (w kategoriach: zysk, wolumen, penetracja);
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
- kontrola płynności finansowej klientów;
- efektywna współpraca ze specjalistami ds. rozwoju rynku oraz działem dystrybucji;
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- aktywna sprzedaż (prezentacja oferty, wprowadzanie nowych produktów oraz promocji);
- realizacja planów sprzedażowych (w kategoriach: zysk, wolumen, penetracja);
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
- kontrola płynności finansowej klientów;
- efektywna współpraca ze specjalistami ds. rozwoju rynku oraz działem dystrybucji;
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Agent / specjalista do spraw operacyjnych
- obsługa podmiotów z zakresu sektora finansowego;
- obsługa klienta PKO BP S.A. oraz Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego PKO/ Handlowy,
- obsługa Rządowego programu wypłaty świadczeń ,,Polsko – Niemieckie Pojednanie”
- obsługa rachunków członków funduszy emerytalnych (przyjmowanie i weryfikacja dokumentów zgodnie z procedurami operacyjnym)
- obsługa klienta PKO BP S.A. oraz Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego PKO/ Handlowy,
- obsługa Rządowego programu wypłaty świadczeń ,,Polsko – Niemieckie Pojednanie”
- obsługa rachunków członków funduszy emerytalnych (przyjmowanie i weryfikacja dokumentów zgodnie z procedurami operacyjnym)
Szkolenia i kursy
- ,,Przeciwdziałanie praniu pieniędzy, przeciwdziałanie finansowania terroryzmu” –
Główny Inspektor Informacji Finansowej
- ,,Skuteczny Negocjator Telefoniczny’’- Centrum Kompetencji Windykacyjnych
- ,,Akademia sprzedaży”,
- ,,Podstawy aktywacji punktów gastronomicznych”
- ,,Skuteczność przede wszystkim” – Schenk Institute;
- ,,Certyfikat Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi’’
- ,,Prowadzenie rozmowy telefonicznej w Call Center Bankowego Otwartego Funduszu Emerytalnego”
Główny Inspektor Informacji Finansowej
- ,,Skuteczny Negocjator Telefoniczny’’- Centrum Kompetencji Windykacyjnych
- ,,Akademia sprzedaży”,
- ,,Podstawy aktywacji punktów gastronomicznych”
- ,,Skuteczność przede wszystkim” – Schenk Institute;
- ,,Certyfikat Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi’’
- ,,Prowadzenie rozmowy telefonicznej w Call Center Bankowego Otwartego Funduszu Emerytalnego”
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Zainteresowania
sport, fitness, kino