Ewelina Słowik

Specjalista ds. Odnowień i Dosprzedaży Polis
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

ec Excel, Word, PowerPoint SAP CRM Sales

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Młodszy Specjalista ds. Odnowień i Dosprzedaży Polis
Liberty Seguros Compania de Seguros y Reaseguros S. A., Oddział w Polsce
- obsługa sprzedażowa i posprzedażowa polis klientów indywidualnych
- inicjowanie i podejmowanie działań pro-sprzedażowych,
- negocjowanie, przygotowanie i zawieranie polis ubezpieczeniowych,
- wystawianie dokumentów ubezpieczeniowych,
- realizacja celów biznesowych
getBACK S.A.
Specjalista ds. Praw Dłużnika
- rozpoznawanie skarg dłużników na prowadzony proces windykacyjny lub egzekucyjny;
- odbieranie oraz delegowanie zadań zawartych w skargach do poszczególnych Działów Spółki;
- udzielanie wsparcia w rozwiązywaniu problemów związanych z prowadzonym procesem egzekucyjnym
getBACK S.A.
Negocjator telefoniczny
01.07.2015 – 31.08.2015 -departament wsparcia egzekucji
- windykacja zaległych należności objętych egzekucją komorniczą;
- postępowanie egzekucyjne przy współpracy z komornikami;
- monitoring działań komorniczych przy ugodach restrukturyzacyjnych;

20.04.2015 – 30.06.2015 -departament windykacji polubownej
- postępowanie windykacyjne na etapie polubownym;
- pełny proces upominawczo – negocjacyjny;
- kontakt listowny, telefoniczny, osobisty z dłużnikami;
- podpisywanie ugód, umów restrukturyzacyjnych;
Coca-Cola HBC Polska
p.o. kierownik zespołu (Supervisor) działu sprzedaży w regionie południowym
- koordynowanie prac 19-osobowego zespołu;
- monitorowanie i rozliczanie wyników sprzedażowych;
- motywowanie do efektywnej pracy;
Coca-Cola HBC Polska
p.o. kierownik zespołu (Supervisor) działu sprzedaży w regionie południowo- zachodnim
- koordynowanie prac 15-osobowego zespołu region
Coca-Cola HBC Polska
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
- aktywna sprzedaż (prezentacja oferty, wprowadzanie nowych produktów oraz promocji);
- realizacja planów sprzedażowych (w kategoriach: zysk, wolumen, penetracja);
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
- kontrola płynności finansowej klientów;
- efektywna współpraca ze specjalistami ds. rozwoju rynku oraz działem dystrybucji;
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- aktywna sprzedaż (prezentacja oferty, wprowadzanie nowych produktów oraz promocji);
- realizacja planów sprzedażowych (w kategoriach: zysk, wolumen, penetracja);
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
- kontrola płynności finansowej klientów;
- efektywna współpraca ze specjalistami ds. rozwoju rynku oraz działem dystrybucji;
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
PKO BP Finat sp. z o.o.
Agent / specjalista do spraw operacyjnych
- obsługa podmiotów z zakresu sektora finansowego;
- obsługa klienta PKO BP S.A. oraz Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego PKO/ Handlowy,
- obsługa Rządowego programu wypłaty świadczeń ,,Polsko – Niemieckie Pojednanie”
- obsługa rachunków członków funduszy emerytalnych (przyjmowanie i weryfikacja dokumentów zgodnie z procedurami operacyjnym)

Szkolenia i kursy

- ,,Przeciwdziałanie praniu pieniędzy, przeciwdziałanie finansowania terroryzmu” –
Główny Inspektor Informacji Finansowej
- ,,Skuteczny Negocjator Telefoniczny’’- Centrum Kompetencji Windykacyjnych
- ,,Akademia sprzedaży”,
- ,,Podstawy aktywacji punktów gastronomicznych”
- ,,Skuteczność przede wszystkim” – Schenk Institute;
- ,,Certyfikat Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi’’
- ,,Prowadzenie rozmowy telefonicznej w Call Center Bankowego Otwartego Funduszu Emerytalnego”

Edukacja

Logo
Pedagogika, magisterskie
Uczelnia Warszawska im Marii Skłodowskiej-Curie
Logo
Pedagogika pracy , licencjackie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami

Zainteresowania

sport, fitness, kino