Ewelina Kowalczewska (Ośka)

Kierownik Działu Lojalizacji
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Canal + platforma
Kierownik Działu Lojalizacji
• Utrzymanie poziomu wolumenu bazy Klientów firmy z zachowaniem wysokiej marży i wydajności
• Efektywne zarządzanie zespołami Kierowników Sekcji, Kierowników Grup, Koordynatorów Operacyjnych i Specjalistów w 3 lokalizacjach w Polsce (ok 200 pracowników)
• Zarządzanie współpracą i budowanie relacji z Zewnętrznymi Call Center- kilkaset stanowisk w 5-7 firmach,
• Koordynowanie pracy zespołu nadzorującego ECC, udział w cyklicznych spotkaniach
• Odpowiedzialność za budżet Działu / optymalizacja kosztów / wdrażanie efektywnych rozwiązań
• Optymalizacja efektywności sprzedaży, zasobów i procesów zewnętrznych i wewnątrz organizacyjnych
• Negocjowanie wysobudżetowych kontraktów i tworzenie systemów rozliczeń z partnerami zewnętrznymi oraz wdrażanie i usprawnianie systemów motywacyjnych i premiowych dla zespołów wewnętrznych
• Realizacja celów firmy – wolumenowych, jakościowych, kosztowych
• Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów, zasobów, tworzenia narzędzi i produktów
Voice Contact Center Sp. z o. o.
Kierownik Projektu
• Koordynowanie i nadzorowanie projektów sprzedażowych
• Budowanie relacji i bieżąca obsługa klienta w zakresie nadzorowania zleconych kampanii, ocena ryzyka przedsięwzięć projektowych
• Analiza i przygotowywanie raportów dla klientów
• Optymalizacja efektywności i nadzór nad realizacją założeń projektów (jakość, koszty)
• Analiza finansowa realizowanych projektów
• Ustalanie strategii akcji telemarketingowych
• Wyznaczanie celów i zadań oraz kontrola ich realizacji
• Up-sale, cross sale
• Zarządzanie podległym zespołem Liderów i Konsultantów
Jakub S.
Jakub S. · współpracownik
wystawiono
W 100% merytoryczna, zawsze przygotowana do każdych, nawet najtrudniejszych negocjacji.
Poza tym wspaniały człowiek, potrafi słuchać a w trudnych chwilach podnieść na duchu.
Polecam usługi Eweliny każdemu pracodawcy, który jest nastawiony na sukces!
Bancom Sp. z o.o.
Project Manager
• Koordynowanie i nadzorowanie projektów sprzedażowych oraz handlingowych (koordynowanie współpracy z agencjami reklamowymi, obsługa loterii, konkursów, promocji)
• Analiza i przygotowywanie raportów dla klientów
• Ustalanie strategii akcji telemarketingowych
• Nadzór nad realizacją założeń projektów (jakość, koszty)
• Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń
• Wyznaczanie celów i zadań oraz kontrola ich realizacji na zasadzie współpracy ze wszystkimi działami zaangażowanymi w projekt
Logo
Kierownik ds. Wdrożeń Realizacyjnych
Grupa FPL /FPL Softilion Sp. z o. o.
• Efektywne zagospodarowanie potencjału ludzkiego w dziale realizacji,
• Wprowadzanie modyfikacji i udogodnień zmierzających do zwiększenia efektywności pracy,
• Kontrola i utrzymywanie wyznaczonych wskaźników rentowności projektów,
• Zarządzanie zespołem,
• Optymalizacja efektywności i doskonalenie technik sprzedażowych pracowników,
• Analiza baz danych,
• Rekrutacja współpracowników, tworzenie zespołu wykwalifikowanych specjalistów ds. wsparcia sprzedaży
• Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników
Call Center Poland
Account Manager/ Project Manager
• Zarządzanie projektami z branży finansowej, bankowo-ubezpieczeniowej,
• Budowanie relacji i bieżąca obsługa Klienta w zakresie nadzorowania zleconych kampanii ocena ryzyka przedsięwzięć projektowych,
• Przygotowywanie raportów i analiz,
• Up-sale – podnoszenie wartości kontraktów poprzez analizę i interpretację potrzeb klientów i dodawanie nowych usług,
• Cross-sale – analiza i interpretacje potrzeb klientów w celu projektowania nowych kampanii dla bieżących klientów,
• Udział w działaniach sprzedażowych skierowanych do nowych klientów : negocjacje, projekty umów, oferty handlowe, etc.
• Wyznaczanie celów i zadań oraz kontrola ich realizacji na zasadzie współpracy ze wszystkimi działami zaangażowanymi w projekt
Call Center Poland
Specjalista ds. jakości, trener wewnętrzny
• coaching i monitoring konsultantów,
• szkolenia produktowe,
• retreningi poprawiające efektywność konsultantów,
• Tworzenie/Redagowanie skryptów rozmów telefonicznych
• Badanie jakości Mystery Call
Call Center Poland
Team Leader
• Koordynacja działań zespołu realizującego projekt, kompleksowa obsługa kampanii typu Inbound, Outbound
• Utrzymywanie jakości i poziomu serwisu
• Wspieranie i szkolenie konsultantów telefonicznych (z produktu, technik sprzedaży, pokonywania obiekcji klientów)
• Raportowanie ilościowe i jakościowe
• Motywowanie zespołu
Call Center Poland
Telefoniczny Doradca Klienta/ Konsultant telefoniczny
• sprzedaż ubezpieczeń oraz produktów bankowych

Szkolenia i kursy

• Certyfikaty uzyskane w Communication One Consulting Sp. z o.o. w ramach otwartego projektu szkoleniowego “Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw branży call center poprzez rozwój kompetencji kadr” współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny:

o Psychologia sprzedaży przez telefon
o Warsztaty telefoniczne z zakresu telefonicznej obsługi klienta
o Coaching na stanowisku pracy
o Negocjacje handlowe w kontaktach B2B
o Sztuka prezentacji w kontaktach bezpośrednich
o Reklamacje i obsługa trudnego klienta w rozmowach telefonicznych


• Szkolenia realizowane przez COMBIDATA Poland, szkolenia poszerzające znajomość pakietu MS Office:
o Microsoft PowerPoint – zaawansowany
o Microsoft Access – zaawansowany
o Microsoft Excel – zaawansowany
o Microsoft Word – zaawansowany

Wszystkie zdobyte certyfikaty są zgodne z wymogami Unii Europejskiej.

• doskonała znajomość technik sprzedaży i obsługi Klienta oraz perfekcyjnie opanowany język korzyści
• swobodne poruszanie się w środowisku Windows, Internet
• szkolenia z zakresu programów call center, CRM.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Socjologia, licencjackie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

kino, koszykówka, jazda na rolkach, historia Polski, wycieczki krajoznawcze.

Inne

06.2009 - Otrzymanie wyróżniania w kategorii "Telemarketing" w konkursie Golden Arrow 2009 za przygotowany i prowadzony projekt dla MTU Mojego Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.

Posiadam referencje od pracodawców jak również klientów/ partnerów biznesowych.
kontakt do mnie: ewelinakowalczewska@gmail.com

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
HILLWAY Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
HILLWAY Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Grupa dla przedsiębiorców i osób nastawionych na rozwój biznesu i kariery - badania, raporty, rekomendowane wydarzenia. Grupa sympatyków HILLWAY (nowy brand na rynku usług szkoleniowo-doradczych, twor
HILLWAY Training and Consulting
HILLWAY Training and Consulting
Mikroblog towarzyszący grupie Hillway Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Idziemy z GoldenLine na...
Idziemy z GoldenLine na...
GoldenLine rozdaje wejściówki :)
Jazda na Rolkach
Jazda na Rolkach
Wszyscy, którzy jeżdżą na rolkach, a wrotkarstwo jest ich ulubionym sportem.
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Netia
Netia
Grupa wszystkich tych w jakikolwiek sposób związanych z firmą Netia S.A.
Nie polecam !
Nie polecam !
Chcesz odradzić korzystanie z czyichś usług / towarów ? Dobrze trafiłeś !
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.