Języki
angielski
dobry
islandzki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. promocji i sprzedaży wydawnictw
- codzienna kontrola poprawności materiałów autopromocyjnych emitowanych na łamach wydawnictw, monitoring sprzedaży oraz działań gazet konkurencyjnych;
- analiza rentowności i rekomendacja poszczególnych działań promocyjnych, monitoring budżetu;
- przygotowanie i zaplanowanie autopromocji wszystkich wydawnictw (Gazeta Bankowa, wSieci, Tygodnik Podlaski, Czas Stefczyka), weryfikacja wywiązywania się z umów partnerskich;
- współtworzenie strategii marketingowej firmy, zarządzanie projektem wydawniczym „wSieci”;
- badanie efektywności działań, sporządzanie planów i raportów akcji. marketingowych,
- badanie i kontrola sprzedaży i wizualizacji na punktach sprzedaży.
- analiza rentowności i rekomendacja poszczególnych działań promocyjnych, monitoring budżetu;
- przygotowanie i zaplanowanie autopromocji wszystkich wydawnictw (Gazeta Bankowa, wSieci, Tygodnik Podlaski, Czas Stefczyka), weryfikacja wywiązywania się z umów partnerskich;
- współtworzenie strategii marketingowej firmy, zarządzanie projektem wydawniczym „wSieci”;
- badanie efektywności działań, sporządzanie planów i raportów akcji. marketingowych,
- badanie i kontrola sprzedaży i wizualizacji na punktach sprzedaży.
Koordynator ds. Obsługi Klienta
- od czerwca 2010 Służba BHP
- wcześniej (09.2008 - 09.2009) Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obowiązki:
- opracowywanie i realizacja projektu pozyskiwania Biur Nieruchomości;
- realizacja strategii sprzedaży;
- współpraca z Agencjami Nieruchomości poprzez nawiązywanie i utrzymywanie relacji;
- aktywny udział w kreowaniu funkcjonalności portalu;
- edycja tekstów na serwisie morizon.pl;
- support.
- wcześniej (09.2008 - 09.2009) Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obowiązki:
- opracowywanie i realizacja projektu pozyskiwania Biur Nieruchomości;
- realizacja strategii sprzedaży;
- współpraca z Agencjami Nieruchomości poprzez nawiązywanie i utrzymywanie relacji;
- aktywny udział w kreowaniu funkcjonalności portalu;
- edycja tekstów na serwisie morizon.pl;
- support.
Szkolenia i kursy
- „Marketing w MŚP”, „Protokół postępowania w środowisku biznesowym”, „Skuteczne negocjacje handlowe”, „Metody wywierania wpływu” – szkolenia w ramach Akademii Gdańskiego Przedsiębiorcy;
- „Poznaj techniki burzy mózgów” – warsztaty w ramach Creative Cities;
- „Zarządzanie sobą w czasie” – warsztaty organizowane w ramach Forum Praktyki Gospodarczej;
- „Twoja Nowoczesna Firma” – szkolenie zorganizowane przez M.C.S. Sp. z o.o. oraz BZWBK;
- „Negocjacje”, „Personality PR a osobowość menedżerska”;
- „Aktywny trening antystresowy. Jak sobie radzisz ze stresem i wypaleniem zawodowym” – szkolenia organizowane przez WSB w Gdańsku;
- Prawo jazdy kat. B od 2002 r.
- „Poznaj techniki burzy mózgów” – warsztaty w ramach Creative Cities;
- „Zarządzanie sobą w czasie” – warsztaty organizowane w ramach Forum Praktyki Gospodarczej;
- „Twoja Nowoczesna Firma” – szkolenie zorganizowane przez M.C.S. Sp. z o.o. oraz BZWBK;
- „Negocjacje”, „Personality PR a osobowość menedżerska”;
- „Aktywny trening antystresowy. Jak sobie radzisz ze stresem i wypaleniem zawodowym” – szkolenia organizowane przez WSB w Gdańsku;
- Prawo jazdy kat. B od 2002 r.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Podróże z plecakiem (Europa, Maroko, Kuba, USA, Meksyk, Gwatemala, Belize, Islandia, Egipt, Izrael)
Inne
Nagroda Rektora II stopnia za osiągnięcia w pracy społecznej na rzecz środowiska akademickiego Uniwersytetu Gdańskiego w roku akademickim 2005/2006 i w roku 2006/2007; członek Rady Samorządu Studentów Wydziału Filologiczno-Historycznego UG w latach 2005-2007; członek Rady Wydziału Filologiczno-Historycznego UG w latach 2005-2008; członek Rady Instytutu Filologii Polskiej w latach 2006-2008; członek Wydziałowego Sądu Koleżeńskiego w latach 2005-2006; członek Komisji Literaturoznawczej do Spraw Oceny Kadry Naukowo-Dydaktycznej w roku 2008. Członek koła teatrologów oraz filologów w latach 2006-2008.
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Dziennikarskie grzechy
O fundamentach wolnych mediów i ich współczesnych grzechach dyskusja merytoryczna
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Nowomowa
O nowomowie marketingowej. Oddalający się od norm językowych "bełkot" marketingowo-internetowy.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.