Umiejętności
Architektura marki
rozwój marki
Zarządzanie Marką
Identyfikacja i branding
Marketing Budget Management
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Komunikacja mobilna
Marketing Mobilny
Project Management
Social Media Marketing
Użyteczność
język angielski
E-mail marketing
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Promocji
⇒ Zarządzanie zespołem pracowników o różnych kompetencjach (komunikacja internetowa, public relations, marketing turystyczny, organizacja wydarzeń)
⇒ Kreowanie i wdrażanie polityki komunikacyjnej oraz marketingowej
⇒ Tworzenie planów marketingowych i realizacja zintegrowanych kampanii promocyjnych (współpraca z agencjami, podwykonawcami, budżetowanie projektów, zakup mediów, prowadzenie kampanii SEM i w social media, nadzór nad SEO)
⇒ Zarządzanie projektami internetowymi - koncepcja i wdrażanie dedykowanych narzędzi (dwie aplikacje mobilne, captive portal wi-fi, galerie internetowe i udostępnianie zbiorów)
⇒ Prowadzenie badań publiczności oraz analiza efektywności działań promocyjnych
⇒ Kreowanie i wdrażanie polityki komunikacyjnej oraz marketingowej
⇒ Tworzenie planów marketingowych i realizacja zintegrowanych kampanii promocyjnych (współpraca z agencjami, podwykonawcami, budżetowanie projektów, zakup mediów, prowadzenie kampanii SEM i w social media, nadzór nad SEO)
⇒ Zarządzanie projektami internetowymi - koncepcja i wdrażanie dedykowanych narzędzi (dwie aplikacje mobilne, captive portal wi-fi, galerie internetowe i udostępnianie zbiorów)
⇒ Prowadzenie badań publiczności oraz analiza efektywności działań promocyjnych
Specjalista ds. promocji i reklamy
⇒ Przygotowanie i realizacja kampanii oddania budynku i otwarcia Muzeum
⇒ Wdrożenie systemów komunikacji internetowej (strona internetowa, social media, e-mail marketing), administracja i aktualizacja baz danych
⇒ Nadzór nad przygotowaniem projektów graficznych (reklamy prasowe, internetowe, materiały BTL), spotów radiowych i telewizyjnych
⇒ Budowa spójnej identyfikacji i komunikacji wizualnej
⇒ Pozycjonowanie marki
⇒ Wdrożenie systemów komunikacji internetowej (strona internetowa, social media, e-mail marketing), administracja i aktualizacja baz danych
⇒ Nadzór nad przygotowaniem projektów graficznych (reklamy prasowe, internetowe, materiały BTL), spotów radiowych i telewizyjnych
⇒ Budowa spójnej identyfikacji i komunikacji wizualnej
⇒ Pozycjonowanie marki
Konsultant telefoniczny
⇒ Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, sprzedaż produktów i usług telekomunikacyjnych.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Strategia marki, identyfikacja i komunikacja.
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Krytyka Polityczna
Zapraszam wszystkich sympatyków i czytelników 'Krytyki Politycznej'
http://www.krytykapolityczna.pl/
WNSS AGH
Grupa studentów i abswolwentów Wydziału Nauk Społecznych Stosowanych Akademii Gorniczo-Hutniczej w Krakowie