Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Administracji
VMR Sp. z o.o. Sp. k.
• administrowanie budynku (monitoring i kontrola stanu budynku)
• kontrola realizacji umów na usługi infrastrukturalne (media, ochrona, gospodarka odpadami, itp.)
• tworzenie instrukcji wewnętrznych, regulaminów, procedur z obszaru administracji
• realizacja działań zakupowych w tym również koordynacja zamówień na materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do biura (zbieranie, porównywanie i analiza ofert)
• wprowadzanie faktur do sytemu wraz z ich opisem
• wprowadzanie umów do systemu i ich katalogowanie
• nadzór nad flotą samochodową (tworzenie instrukcji, dbanie o terminowość przeglądów, itp.)
• wsparcie zarządu i pracowników firmy w realizacji bieżących projektów
• kontakt z ubezpieczycielem w sprawie polisy majątkowej, szkód
• kontrola realizacji umów na usługi infrastrukturalne (media, ochrona, gospodarka odpadami, itp.)
• tworzenie instrukcji wewnętrznych, regulaminów, procedur z obszaru administracji
• realizacja działań zakupowych w tym również koordynacja zamówień na materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do biura (zbieranie, porównywanie i analiza ofert)
• wprowadzanie faktur do sytemu wraz z ich opisem
• wprowadzanie umów do systemu i ich katalogowanie
• nadzór nad flotą samochodową (tworzenie instrukcji, dbanie o terminowość przeglądów, itp.)
• wsparcie zarządu i pracowników firmy w realizacji bieżących projektów
• kontakt z ubezpieczycielem w sprawie polisy majątkowej, szkód
Asystentka Biura Sprzedaży
• tworzenie informacji oraz dokumentów dla sklepów niezbędnych do ich prawidłowego funkcjonowania
• monitorowanie, nadzorowanie i kontrola nad prawidłowym przepływem informacji oraz obiegiem dokumentów pomiędzy działami w Centrum Dystrybucji, sklepami i Centralą firmy
• sporządzanie cyklicznych raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Działu Sprzedaży
• przygotowywanie i opracowywanie pism urzędowych oraz korespondencji biznesowej z dostawcami i partnerami biznesowymi
• sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami firmy
• rozliczenia i kontrola rachunkowa oraz merytoryczna faktur wystawianych przez kontrahentów, wprowadzanie
do programu SAP
• nadzorowanie procesu dot. odnawiania koncesji alkoholowych – kontakt z urzędami
• nadzór nad zapewnieniem jakości i terminowości realizacji zadań zespołu Biura Sprzedaży: delegowanie, monitorowanie, kontrolowanie zleconych zadań oraz korygowanie, wspieranie i motywowanie poszczególnych członków zespołu
• planowanie działań oraz planu pracy zespołu Biura Sprzedaży
• przeprowadzanie indywidualnych i grupowych szkoleń wdrażających pracowników w codzienne obowiązki
oraz w ramach wymiany międzydziałowej
• tworzenie planów szkoleń dla Pracowników i Kierowników sklepów
• wsparcie Dyrektora Sprzedaży oraz innych Pracowników w realizacji bieżących projektów oraz zadań sprzedażowych i administracyjnych
• organizacja spotkań i wyjazdów służbowych w tym: rezerwacja hoteli, restauracji, itp.
• realizacja procesów zakupowych na potrzeby działowe (zamawianie i rozdysponowanie materiałów biurowych
dla poszczególnych działów i sklepów)
• zamawianie urządzeń potrzebnych do pracy innych pracowników (telefony, ipady, itp.)
• udzielanie Klientom odpowiedzi na zapytania kierowane przez infolinię
• tworzenie map kolportażu gazetek domowych, ulotek informacyjnych dla Kilentów
• monitorowanie, nadzorowanie i kontrola nad prawidłowym przepływem informacji oraz obiegiem dokumentów pomiędzy działami w Centrum Dystrybucji, sklepami i Centralą firmy
• sporządzanie cyklicznych raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Działu Sprzedaży
• przygotowywanie i opracowywanie pism urzędowych oraz korespondencji biznesowej z dostawcami i partnerami biznesowymi
• sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami firmy
• rozliczenia i kontrola rachunkowa oraz merytoryczna faktur wystawianych przez kontrahentów, wprowadzanie
do programu SAP
• nadzorowanie procesu dot. odnawiania koncesji alkoholowych – kontakt z urzędami
• nadzór nad zapewnieniem jakości i terminowości realizacji zadań zespołu Biura Sprzedaży: delegowanie, monitorowanie, kontrolowanie zleconych zadań oraz korygowanie, wspieranie i motywowanie poszczególnych członków zespołu
• planowanie działań oraz planu pracy zespołu Biura Sprzedaży
• przeprowadzanie indywidualnych i grupowych szkoleń wdrażających pracowników w codzienne obowiązki
oraz w ramach wymiany międzydziałowej
• tworzenie planów szkoleń dla Pracowników i Kierowników sklepów
• wsparcie Dyrektora Sprzedaży oraz innych Pracowników w realizacji bieżących projektów oraz zadań sprzedażowych i administracyjnych
• organizacja spotkań i wyjazdów służbowych w tym: rezerwacja hoteli, restauracji, itp.
• realizacja procesów zakupowych na potrzeby działowe (zamawianie i rozdysponowanie materiałów biurowych
dla poszczególnych działów i sklepów)
• zamawianie urządzeń potrzebnych do pracy innych pracowników (telefony, ipady, itp.)
• udzielanie Klientom odpowiedzi na zapytania kierowane przez infolinię
• tworzenie map kolportażu gazetek domowych, ulotek informacyjnych dla Kilentów
Asystentka ds. szkoleń
EGD Consulting Sp. z o.o. w Poznaniu
• prace przy projektach: „45+ Nowe umiejętności = Sukces zawodowy” oraz „Konkurencyjna firma – nowoczesne szkolenia dla kadry 45+”
• kontakt telefoniczny z Klientem (sprzedaż usług szkoleniowych) oraz potencjalnymi partnerami biznesowymi
• tworzenie baz danych potencjalnych Klientów
• rekrutacja uczestników do szkoleń dofinansowanych z Unii Europejskiej
• weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych na szkolenia oraz dokumentów dotyczących szkoleń
• ewaluacja projektów oraz tworzenie raportów ewaluacyjnych
• realizacja działań promocyjnych
• administracja strony internetowej
• organizacja szkoleń
• kontakt telefoniczny z Klientem (sprzedaż usług szkoleniowych) oraz potencjalnymi partnerami biznesowymi
• tworzenie baz danych potencjalnych Klientów
• rekrutacja uczestników do szkoleń dofinansowanych z Unii Europejskiej
• weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych na szkolenia oraz dokumentów dotyczących szkoleń
• ewaluacja projektów oraz tworzenie raportów ewaluacyjnych
• realizacja działań promocyjnych
• administracja strony internetowej
• organizacja szkoleń
Praktykantka
• weryfikacja poprawności sprawozdań o Rynku Pracy sporządzanych przez Powiatowe Urzędy Pracy
• pomoc w sporządzaniu okresowego opracowania obejmującego analizę i ocenę sytuacji na Rynku Pracy Województwa Lubelskiego
• pomoc w przygotowaniu analizy tematycznej na podstawie danych statystycznych i własnych opracowań Wydziału Badań i Analiz
• kontrola matematyczna kwartalnych sprawozdań „Aktywne Programy Rynku Pracy”
• pomoc w sporządzaniu okresowego opracowania obejmującego analizę i ocenę sytuacji na Rynku Pracy Województwa Lubelskiego
• pomoc w przygotowaniu analizy tematycznej na podstawie danych statystycznych i własnych opracowań Wydziału Badań i Analiz
• kontrola matematyczna kwartalnych sprawozdań „Aktywne Programy Rynku Pracy”
Wolontariuszka
Fundacja Fuga Mundi Agencja Zatrudnienia w Lublinie
• udział w organizacji i koordynacja przebiegu wewnętrznych Targów Pracy (koordynacja działań i pracy zespołów: przebiegu rozmów kwalifikacyjnych, grafików spotkań, obiegu dokumentów)
• pomoc osobom niepełnosprawnym w kontakcie z Agencją, przekazywanie informacji o rynku pracy – kontakt telefoniczny
• szukanie miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych w Internecie
• pomoc osobom niepełnosprawnym w kontakcie z Agencją, przekazywanie informacji o rynku pracy – kontakt telefoniczny
• szukanie miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych w Internecie
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Inne
Zainteresowania
• wycieczki górskie
• jazda rowerem
• taniec
• jazda rowerem
• taniec
Organizacje
03.2012 – 06.2012 Wielkopolskie Studenckie Forum Business Centre Club
• praca przy projekcie Festiwal Przedsiębiorczości BOSS (Bardzo Odpowiedzialny Start w Samodzielność)
• kontakt i pozyskiwanie patronów medialnych
• pozyskiwanie voucherów na potrzeby Festiwalu
• opieka nad szkoleniami i prelegentami
• bierzące prace dotyczące projektów i działu HR
03.2011 – 10.2011 Koło Naukowe Studentów Socjologii UAM, Sekcja Badań Społecznych
• praca przy projekcie pt. „Centrum Kultury Zamek w oczach mieszkańców Poznania i aglomeracji poznańskiej”
na zlecenie CK Zamek w Poznaniu
• ankieter terenowy
• przygotowywanie narzędzia badawczego i opracowywanie zagadnień związanych z doborem próby, wyborem technik badawczych, sposobem przeprowadzenia badań, kodowanie odpowiedzi
• Przeprowadzenie szkoleń w warsztacie pt. „4 Kroki do Kariery” organizowanego przez studentów dla studentów, 13.01.2012
• Współautorstwo projektu pt.: „Co po liceum? Studia? Praca? Poznaj swoje możliwości!”, warsztatów organizowanych w latach 2011-2012 dla uczniów 17 Liceum Ogólnokształcącego im. ks. prof. J. Tischnera
w Poznaniu pod patronatem Biura Karier UAM w Poznaniu.
• praca przy projekcie Festiwal Przedsiębiorczości BOSS (Bardzo Odpowiedzialny Start w Samodzielność)
• kontakt i pozyskiwanie patronów medialnych
• pozyskiwanie voucherów na potrzeby Festiwalu
• opieka nad szkoleniami i prelegentami
• bierzące prace dotyczące projektów i działu HR
03.2011 – 10.2011 Koło Naukowe Studentów Socjologii UAM, Sekcja Badań Społecznych
• praca przy projekcie pt. „Centrum Kultury Zamek w oczach mieszkańców Poznania i aglomeracji poznańskiej”
na zlecenie CK Zamek w Poznaniu
• ankieter terenowy
• przygotowywanie narzędzia badawczego i opracowywanie zagadnień związanych z doborem próby, wyborem technik badawczych, sposobem przeprowadzenia badań, kodowanie odpowiedzi
• Przeprowadzenie szkoleń w warsztacie pt. „4 Kroki do Kariery” organizowanego przez studentów dla studentów, 13.01.2012
• Współautorstwo projektu pt.: „Co po liceum? Studia? Praca? Poznaj swoje możliwości!”, warsztatów organizowanych w latach 2011-2012 dla uczniów 17 Liceum Ogólnokształcącego im. ks. prof. J. Tischnera
w Poznaniu pod patronatem Biura Karier UAM w Poznaniu.
Inne
• Obsługa komputera: bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office, podstawowa programu SAP, GIS
• Prawo jazdy: kat. B
• Prawo jazdy: kat. B
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
INWESTYCJA W SZTUKĘ
Dzieła stałe, ciekłe i ulotne, we wszystkich językach i oddziałujące na wszelkie zmysły.
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń
PR 4 Business
Druga z cyklu konferencji PR for BUSINESS odbędzie się 24 stycznia 2012 r.
Tematem przewodnim konferencji jest marketing terytorialny.
Obszar zainteresowania obejmuje:
„Nowoczesne metody promocji m
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.