Ewelina Kowalczyk

Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Administracji
VMR Sp. z o.o. Sp. k.
• administrowanie budynku (monitoring i kontrola stanu budynku)
• kontrola realizacji umów na usługi infrastrukturalne (media, ochrona, gospodarka odpadami, itp.)
• tworzenie instrukcji wewnętrznych, regulaminów, procedur z obszaru administracji
• realizacja działań zakupowych w tym również koordynacja zamówień na materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do biura (zbieranie, porównywanie i analiza ofert)
• wprowadzanie faktur do sytemu wraz z ich opisem
• wprowadzanie umów do systemu i ich katalogowanie
• nadzór nad flotą samochodową (tworzenie instrukcji, dbanie o terminowość przeglądów, itp.)
• wsparcie zarządu i pracowników firmy w realizacji bieżących projektów
• kontakt z ubezpieczycielem w sprawie polisy majątkowej, szkód
Lidl Polska
Asystentka Biura Sprzedaży
• tworzenie informacji oraz dokumentów dla sklepów niezbędnych do ich prawidłowego funkcjonowania
• monitorowanie, nadzorowanie i kontrola nad prawidłowym przepływem informacji oraz obiegiem dokumentów pomiędzy działami w Centrum Dystrybucji, sklepami i Centralą firmy
• sporządzanie cyklicznych raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Działu Sprzedaży
• przygotowywanie i opracowywanie pism urzędowych oraz korespondencji biznesowej z dostawcami i partnerami biznesowymi
• sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami firmy
• rozliczenia i kontrola rachunkowa oraz merytoryczna faktur wystawianych przez kontrahentów, wprowadzanie
do programu SAP
• nadzorowanie procesu dot. odnawiania koncesji alkoholowych – kontakt z urzędami
• nadzór nad zapewnieniem jakości i terminowości realizacji zadań zespołu Biura Sprzedaży: delegowanie, monitorowanie, kontrolowanie zleconych zadań oraz korygowanie, wspieranie i motywowanie poszczególnych członków zespołu
• planowanie działań oraz planu pracy zespołu Biura Sprzedaży
• przeprowadzanie indywidualnych i grupowych szkoleń wdrażających pracowników w codzienne obowiązki
oraz w ramach wymiany międzydziałowej
• tworzenie planów szkoleń dla Pracowników i Kierowników sklepów
• wsparcie Dyrektora Sprzedaży oraz innych Pracowników w realizacji bieżących projektów oraz zadań sprzedażowych i administracyjnych
• organizacja spotkań i wyjazdów służbowych w tym: rezerwacja hoteli, restauracji, itp.
• realizacja procesów zakupowych na potrzeby działowe (zamawianie i rozdysponowanie materiałów biurowych
dla poszczególnych działów i sklepów)
• zamawianie urządzeń potrzebnych do pracy innych pracowników (telefony, ipady, itp.)
• udzielanie Klientom odpowiedzi na zapytania kierowane przez infolinię
• tworzenie map kolportażu gazetek domowych, ulotek informacyjnych dla Kilentów
Logo
Praktykantka
Gi Group Sp. z o.o. w Poznaniu
• samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych
• prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
• redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń
• tworzenie profili kandydatów
• selekcja i standaryzacja CV
• sporządznie akt osobowych
Logo
Asystentka ds. szkoleń
EGD Consulting Sp. z o.o. w Poznaniu
• prace przy projektach: „45+ Nowe umiejętności = Sukces zawodowy” oraz „Konkurencyjna firma – nowoczesne szkolenia dla kadry 45+”
• kontakt telefoniczny z Klientem (sprzedaż usług szkoleniowych) oraz potencjalnymi partnerami biznesowymi
• tworzenie baz danych potencjalnych Klientów
• rekrutacja uczestników do szkoleń dofinansowanych z Unii Europejskiej
• weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych na szkolenia oraz dokumentów dotyczących szkoleń
• ewaluacja projektów oraz tworzenie raportów ewaluacyjnych
• realizacja działań promocyjnych
• administracja strony internetowej
• organizacja szkoleń
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
Praktykantka
• weryfikacja poprawności sprawozdań o Rynku Pracy sporządzanych przez Powiatowe Urzędy Pracy
• pomoc w sporządzaniu okresowego opracowania obejmującego analizę i ocenę sytuacji na Rynku Pracy Województwa Lubelskiego
• pomoc w przygotowaniu analizy tematycznej na podstawie danych statystycznych i własnych opracowań Wydziału Badań i Analiz
• kontrola matematyczna kwartalnych sprawozdań „Aktywne Programy Rynku Pracy”
Logo
Wolontariuszka
Fundacja Fuga Mundi Agencja Zatrudnienia w Lublinie
• udział w organizacji i koordynacja przebiegu wewnętrznych Targów Pracy (koordynacja działań i pracy zespołów: przebiegu rozmów kwalifikacyjnych, grafików spotkań, obiegu dokumentów)
• pomoc osobom niepełnosprawnym w kontakcie z Agencją, przekazywanie informacji o rynku pracy – kontakt telefoniczny
• szukanie miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych w Internecie

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Socjologia, licencjackie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Inne

Zainteresowania

• wycieczki górskie
• jazda rowerem
• taniec

Organizacje

03.2012 – 06.2012 Wielkopolskie Studenckie Forum Business Centre Club
• praca przy projekcie Festiwal Przedsiębiorczości BOSS (Bardzo Odpowiedzialny Start w Samodzielność)
• kontakt i pozyskiwanie patronów medialnych
• pozyskiwanie voucherów na potrzeby Festiwalu
• opieka nad szkoleniami i prelegentami
• bierzące prace dotyczące projektów i działu HR

03.2011 – 10.2011 Koło Naukowe Studentów Socjologii UAM, Sekcja Badań Społecznych
• praca przy projekcie pt. „Centrum Kultury Zamek w oczach mieszkańców Poznania i aglomeracji poznańskiej”
na zlecenie CK Zamek w Poznaniu
• ankieter terenowy
• przygotowywanie narzędzia badawczego i opracowywanie zagadnień związanych z doborem próby, wyborem technik badawczych, sposobem przeprowadzenia badań, kodowanie odpowiedzi

• Przeprowadzenie szkoleń w warsztacie pt. „4 Kroki do Kariery” organizowanego przez studentów dla studentów, 13.01.2012
• Współautorstwo projektu pt.: „Co po liceum? Studia? Praca? Poznaj swoje możliwości!”, warsztatów organizowanych w latach 2011-2012 dla uczniów 17 Liceum Ogólnokształcącego im. ks. prof. J. Tischnera
w Poznaniu pod patronatem Biura Karier UAM w Poznaniu.

Inne

• Obsługa komputera: bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office, podstawowa programu SAP, GIS
• Prawo jazdy: kat. B

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Anioły Pracy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Góry
Góry
Grupa dla wszystkich przedkładających wycieczki górskie nad wylegiwanie się na plażach :)
Instytut Socjologii UAM Poznań
Instytut Socjologii UAM Poznań
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Instytutu Socjologii UAM.
INWESTYCJA W SZTUKĘ
INWESTYCJA W SZTUKĘ
Dzieła stałe, ciekłe i ulotne, we wszystkich językach i oddziałujące na wszelkie zmysły.
Kobiety Przedsiębiorcze
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń. Przestrzeń
Kreowanie Wizerunku
Kreowanie Wizerunku
Robisz coś co wiąże się z tematem Kreowania Wizerunku - to grupa dla Ciebie.
PR 4 Business
PR 4 Business
Druga z cyklu konferencji PR for BUSINESS odbędzie się 24 stycznia 2012 r. Tematem przewodnim konferencji jest marketing terytorialny. Obszar zainteresowania obejmuje: „Nowoczesne metody promocji m
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.