Umiejętności
Budowanie relacji
Analiza biznesowa
Komunikacja
FMCG
Microsoft Office
Negocjacje
Trade Marketing
Sprzedaż
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
key account manager
- Pełna odpowiedzialność za zarządzanie rynkiem litewskim
- Współpraca z Nestle (Coffee), ustalanie wspólnych promocji na Bałtykach
- Bezpośrednie zarządzanie kluczowymi klientami
- Zarządzanie KAR (Key Account Representative) - wyznaczanie zadań, rozwój, ocena
- Negocjacje warunków handlowych
- Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych (obrót, zysk, marża) - swoich oraz KAR
- Odpowiedzialność za roczny budżet
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji
- Ustalanie promocji konsumenckich
(Tefal, Moulinex, Krups, Rowenta)
- Współpraca z Nestle (Coffee), ustalanie wspólnych promocji na Bałtykach
- Bezpośrednie zarządzanie kluczowymi klientami
- Zarządzanie KAR (Key Account Representative) - wyznaczanie zadań, rozwój, ocena
- Negocjacje warunków handlowych
- Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych (obrót, zysk, marża) - swoich oraz KAR
- Odpowiedzialność za roczny budżet
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji
- Ustalanie promocji konsumenckich
(Tefal, Moulinex, Krups, Rowenta)
Key Account Manager
TelForceOne/myPhone
• Odpowiedzialność za współpracę z siecią MSHP (Media Saturn Holding Polska)
• Planowanie długoterminowe, forcastowanie sprzedaży
• Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
• Odpowiedzialność za wprowadzanie nowych produktów do sieci MSHP
• Analiza wyników sprzedaży
• Budowanie długotrwałej relacji z klientami
• Odpowiedzialność za organizację i monitoring akcji promocyjnych
• Zarządzanie budżetem sprzedażowo - marketingowym
• Analiza działań konkurencji i trendów rynkowych
• Planowanie długoterminowe, forcastowanie sprzedaży
• Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
• Odpowiedzialność za wprowadzanie nowych produktów do sieci MSHP
• Analiza wyników sprzedaży
• Budowanie długotrwałej relacji z klientami
• Odpowiedzialność za organizację i monitoring akcji promocyjnych
• Zarządzanie budżetem sprzedażowo - marketingowym
• Analiza działań konkurencji i trendów rynkowych
Petcare Wholesale Specialist
- Współpraca z kluczowymi dystrybutorami Polski Centralnej i Wschodniej
- Budowanie i umacnianie relacji z klientami, analiza potrzeb klientów
- Planowanie długoterminowe, forecastowanie sprzedaży
- Realizacja celów sprzedażowych i dystrybucyjnych
- Planowanie i implementacja aktywności marketingowych
- Zarządzanie budżetami
- Tworzenie analiz klienckich, raportów
- Zarządzanie PH ds.podhurtu
- Budowanie i umacnianie relacji z klientami, analiza potrzeb klientów
- Planowanie długoterminowe, forecastowanie sprzedaży
- Realizacja celów sprzedażowych i dystrybucyjnych
- Planowanie i implementacja aktywności marketingowych
- Zarządzanie budżetami
- Tworzenie analiz klienckich, raportów
- Zarządzanie PH ds.podhurtu
Account Sales Advisor – Segment Petcare. Głównie Kanał Nowoczesny.
• Obsługa National Account
• Zarządzanie centralami sieci w województwie dolnośląskim
• Prowadzenie negocjacji w sieciach
• Realizowanie planów dystrybucyjnych oraz ekspozycyjnych
• Budowanie i umacnianie relacji z klientami, analiza potrzeb klientów
• Planowanie długoterminowe, forecastowanie sprzedaży
• Zarządzanie budżetami
• Optymalizacja zwrotu z inwestycji handlowych
• Zarządzanie merchandiserami
• Analizowanie działań konkurencji
Uczestnictwo w dodatkowych projektach w strukturach organizacji:
• Trener Petcare Academy – prowadzenie szkoleń wprowadzających dla nowozatrudnionych pracowników oraz szkoleń uzupełniających dla obecnych pracowników
• Trade Marketing – członek grupy projektowej materiałów ekspozycyjnych i POS
• Zarządzanie centralami sieci w województwie dolnośląskim
• Prowadzenie negocjacji w sieciach
• Realizowanie planów dystrybucyjnych oraz ekspozycyjnych
• Budowanie i umacnianie relacji z klientami, analiza potrzeb klientów
• Planowanie długoterminowe, forecastowanie sprzedaży
• Zarządzanie budżetami
• Optymalizacja zwrotu z inwestycji handlowych
• Zarządzanie merchandiserami
• Analizowanie działań konkurencji
Uczestnictwo w dodatkowych projektach w strukturach organizacji:
• Trener Petcare Academy – prowadzenie szkoleń wprowadzających dla nowozatrudnionych pracowników oraz szkoleń uzupełniających dla obecnych pracowników
• Trade Marketing – członek grupy projektowej materiałów ekspozycyjnych i POS
Account Sales Advisor - Segment Chocolate.
• Obsługa National Account oraz sklepów tradycyjnych
• Zarządzanie centralami sieci w województwie dolnośląskim
• Prowadzenie negocjacji w sieciach
• Realizowanie planów dystrybucyjnych oraz ekspozycyjnych
• Budowanie i umacnianie relacji z klientami, analiza potrzeb klientów
• Planowanie długoterminowe, forecastowanie sprzedaży
• Zarządzanie budżetami
• Optymalizacja zwrotu z inwestycji handlowych
• Zarządzanie merchandiserami
• Analizowanie działań konkurencji
Uczestnictwo w dodatkowych projektach w strukturach organizacji:
• Trade Marketing – członek grupy projektowej materiałów ekspozycyjnych i POS
• Trade Marketing – inicjator i koordynator projektu współpracy Mars – Wrigley
• Zarządzanie centralami sieci w województwie dolnośląskim
• Prowadzenie negocjacji w sieciach
• Realizowanie planów dystrybucyjnych oraz ekspozycyjnych
• Budowanie i umacnianie relacji z klientami, analiza potrzeb klientów
• Planowanie długoterminowe, forecastowanie sprzedaży
• Zarządzanie budżetami
• Optymalizacja zwrotu z inwestycji handlowych
• Zarządzanie merchandiserami
• Analizowanie działań konkurencji
Uczestnictwo w dodatkowych projektach w strukturach organizacji:
• Trade Marketing – członek grupy projektowej materiałów ekspozycyjnych i POS
• Trade Marketing – inicjator i koordynator projektu współpracy Mars – Wrigley
Szkolenia i kursy
24.07 – 25.07.2014 Perswazja w sprzedaży - świadome i niezauważalne wpływanie na innych, oparte na etyce, umiejętności wywierania wpływu celem osiągnięcia wyników i uzyskania satysfakcji klienta.
24.04 – 25.04.2014 7 Nawyków Skutecznego Działania (Covey) – program indywidualnego rozwoju
16.07 - 18.07.2013 Project Management – zarządzanie i realizacja kompleksowych projektów i procesów w różnych obszarach sprzedażowych i związanych ze sprzedażą
05.06 - 06.06.2013 Business Recommendations – szkolenie wspierające umiejętności rozwijania biznesu u kluczowych klientów oraz zdobycie umiejętności właściwego łączenia wiedzy eksperckiej, faktów, danych i przekładania wniosków na argumenty sprzedażowe
7.03.2013 Stretch Experience – umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji, maksymalizacja zaangażowania słuchaczy
18.10 - 19.10.2012 Inteligencja Emocjonalna – zdolność rozpoznawania swoich uczuć i innych oraz umiejętność korzystania z niej
02.10 - 03.10.2012 Umiejętności negocjacyjne dla Doradców Klienta – proces negocjacji, różnice między negocjacjami opartymi na rywalizacji, a współpracą z rezultatem WIN/WIN
11.10 – 12.10.2011 Mars Selling Skills Academy – szkolenie dotyczące rozwijania umiejętności sprzedażowych
24.04 – 25.04.2014 7 Nawyków Skutecznego Działania (Covey) – program indywidualnego rozwoju
16.07 - 18.07.2013 Project Management – zarządzanie i realizacja kompleksowych projektów i procesów w różnych obszarach sprzedażowych i związanych ze sprzedażą
05.06 - 06.06.2013 Business Recommendations – szkolenie wspierające umiejętności rozwijania biznesu u kluczowych klientów oraz zdobycie umiejętności właściwego łączenia wiedzy eksperckiej, faktów, danych i przekładania wniosków na argumenty sprzedażowe
7.03.2013 Stretch Experience – umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji, maksymalizacja zaangażowania słuchaczy
18.10 - 19.10.2012 Inteligencja Emocjonalna – zdolność rozpoznawania swoich uczuć i innych oraz umiejętność korzystania z niej
02.10 - 03.10.2012 Umiejętności negocjacyjne dla Doradców Klienta – proces negocjacji, różnice między negocjacjami opartymi na rywalizacji, a współpracą z rezultatem WIN/WIN
11.10 – 12.10.2011 Mars Selling Skills Academy – szkolenie dotyczące rozwijania umiejętności sprzedażowych
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
• snowboard
• jazda konna
• projektowanie i aranżacja wnętrz
• jazda konna
• projektowanie i aranżacja wnętrz
Organizacje
10.2009 – 05.2011 Prezes koła naukowego Zarządzania Wiedzą LOGOS przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, współautorka książki napisanej przez studentów „Kompendium technik perswazyjnych” – wydana w 2010 r.
10.2006 – 06.2008 Działalność w organizacji studenckiej NZS przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
10.2006 – 06.2008 Działalność w organizacji studenckiej NZS przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu