Ewelina Chmielarz

key account manager, Groupe SEB Polska
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Budowanie relacji Analiza biznesowa Komunikacja FMCG Microsoft Office Negocjacje Trade Marketing Sprzedaż

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Groupe SEB Polska
key account manager
- Pełna odpowiedzialność za zarządzanie rynkiem litewskim
- Współpraca z Nestle (Coffee), ustalanie wspólnych promocji na Bałtykach
- Bezpośrednie zarządzanie kluczowymi klientami
- Zarządzanie KAR (Key Account Representative) - wyznaczanie zadań, rozwój, ocena
- Negocjacje warunków handlowych
- Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych (obrót, zysk, marża) - swoich oraz KAR
- Odpowiedzialność za roczny budżet
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji
- Ustalanie promocji konsumenckich

(Tefal, Moulinex, Krups, Rowenta)
Logo
Key Account Manager
TelForceOne/myPhone
• Odpowiedzialność za współpracę z siecią MSHP (Media Saturn Holding Polska)
• Planowanie długoterminowe, forcastowanie sprzedaży
• Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
• Odpowiedzialność za wprowadzanie nowych produktów do sieci MSHP
• Analiza wyników sprzedaży
• Budowanie długotrwałej relacji z klientami
• Odpowiedzialność za organizację i monitoring akcji promocyjnych
• Zarządzanie budżetem sprzedażowo - marketingowym
• Analiza działań konkurencji i trendów rynkowych
Mars Polska
Petcare Wholesale Specialist
- Współpraca z kluczowymi dystrybutorami Polski Centralnej i Wschodniej
- Budowanie i umacnianie relacji z klientami, analiza potrzeb klientów
- Planowanie długoterminowe, forecastowanie sprzedaży
- Realizacja celów sprzedażowych i dystrybucyjnych
- Planowanie i implementacja aktywności marketingowych
- Zarządzanie budżetami
- Tworzenie analiz klienckich, raportów
- Zarządzanie PH ds.podhurtu
Mars Polska
Account Sales Advisor – Segment Petcare. Głównie Kanał Nowoczesny.
• Obsługa National Account
• Zarządzanie centralami sieci w województwie dolnośląskim
• Prowadzenie negocjacji w sieciach
• Realizowanie planów dystrybucyjnych oraz ekspozycyjnych
• Budowanie i umacnianie relacji z klientami, analiza potrzeb klientów
• Planowanie długoterminowe, forecastowanie sprzedaży
• Zarządzanie budżetami
• Optymalizacja zwrotu z inwestycji handlowych
• Zarządzanie merchandiserami
• Analizowanie działań konkurencji

Uczestnictwo w dodatkowych projektach w strukturach organizacji:
• Trener Petcare Academy – prowadzenie szkoleń wprowadzających dla nowozatrudnionych pracowników oraz szkoleń uzupełniających dla obecnych pracowników
• Trade Marketing – członek grupy projektowej materiałów ekspozycyjnych i POS
Mars Polska
Account Sales Advisor - Segment Chocolate.
• Obsługa National Account oraz sklepów tradycyjnych
• Zarządzanie centralami sieci w województwie dolnośląskim
• Prowadzenie negocjacji w sieciach
• Realizowanie planów dystrybucyjnych oraz ekspozycyjnych
• Budowanie i umacnianie relacji z klientami, analiza potrzeb klientów
• Planowanie długoterminowe, forecastowanie sprzedaży
• Zarządzanie budżetami
• Optymalizacja zwrotu z inwestycji handlowych
• Zarządzanie merchandiserami
• Analizowanie działań konkurencji

Uczestnictwo w dodatkowych projektach w strukturach organizacji:
• Trade Marketing – członek grupy projektowej materiałów ekspozycyjnych i POS
• Trade Marketing – inicjator i koordynator projektu współpracy Mars – Wrigley

Szkolenia i kursy

24.07 – 25.07.2014 Perswazja w sprzedaży - świadome i niezauważalne wpływanie na innych, oparte na etyce, umiejętności wywierania wpływu celem osiągnięcia wyników i uzyskania satysfakcji klienta.

24.04 – 25.04.2014 7 Nawyków Skutecznego Działania (Covey) – program indywidualnego rozwoju

16.07 - 18.07.2013 Project Management – zarządzanie i realizacja kompleksowych projektów i procesów w różnych obszarach sprzedażowych i związanych ze sprzedażą

05.06 - 06.06.2013 Business Recommendations – szkolenie wspierające umiejętności rozwijania biznesu u kluczowych klientów oraz zdobycie umiejętności właściwego łączenia wiedzy eksperckiej, faktów, danych i przekładania wniosków na argumenty sprzedażowe

7.03.2013 Stretch Experience – umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji, maksymalizacja zaangażowania słuchaczy

18.10 - 19.10.2012 Inteligencja Emocjonalna – zdolność rozpoznawania swoich uczuć i innych oraz umiejętność korzystania z niej

02.10 - 03.10.2012 Umiejętności negocjacyjne dla Doradców Klienta – proces negocjacji, różnice między negocjacjami opartymi na rywalizacji, a współpracą z rezultatem WIN/WIN

11.10 – 12.10.2011 Mars Selling Skills Academy – szkolenie dotyczące rozwijania umiejętności sprzedażowych

Edukacja

Logo
E-marketing w Biznesie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Marketing i PR, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Psychologia w Biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

• snowboard
• jazda konna
• projektowanie i aranżacja wnętrz

Organizacje

10.2009 – 05.2011 Prezes koła naukowego Zarządzania Wiedzą LOGOS przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, współautorka książki napisanej przez studentów „Kompendium technik perswazyjnych” – wydana w 2010 r.

10.2006 – 06.2008 Działalność w organizacji studenckiej NZS przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu