Ewelina Baryła-Zapała

project manager, finalistka zbadaj.to; absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz socjologii
Kutno, zagranica

Umiejętności

MAXQDA Microsoft Office SPSS metody badawcze jakościowe i ilościowe,

Języki

angielski
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ASM Research Solutions Strategy
specjalista ds. projektów przetargowych
przygotowanie ofert przetargowych: metodologia badań, dobór próby, sposoby analizy, koncepcja badania

realizacja badań w terenie (IDI, FGI), analiza jakościowa, tworzenie raportów (badania jakościowe i ilościowe), rekrutacja, tworzenie narzędzi badawczych (jakościowe i ilościowe), praca w programie MAXQDA
Logo
praktykantka
Biuro Badań Marketingowych WIM
prowadzenie wywiadów, wprowadzanie danych, przygotowania FGI
Logo
członek
Koło Studentów Socjologii KUL
organizacja i prowadzenie szkoleń
organizacja konferencji
Logo
pracownik biurowy/stażysta
Zespół Szkół w Kryłowie

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski
Logo
socjologia, licencjackie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Zainteresowania

literatura, polityka, życie społeczne, moda, media

Organizacje

Koło Naukowe Studentów Socjologii KUL - sekcja szkoleniowa, organizacja konferencji naukowych i szkoleń

Inne

Finalistka IV edycji konkursu zbadaj.to organizowanego przez PTBRiO
Referentka I Konferencji "Kompetencje medialne" na KUL

Grupy

BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Korektorzy
Korektorzy
Korektorzy wszelkich tekstów — łączmy się :)
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.