Umiejętności
MAXQDA
Microsoft Office
SPSS
metody badawcze jakościowe i ilościowe,
Języki
angielski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. projektów przetargowych
przygotowanie ofert przetargowych: metodologia badań, dobór próby, sposoby analizy, koncepcja badania
realizacja badań w terenie (IDI, FGI), analiza jakościowa, tworzenie raportów (badania jakościowe i ilościowe), rekrutacja, tworzenie narzędzi badawczych (jakościowe i ilościowe), praca w programie MAXQDA
realizacja badań w terenie (IDI, FGI), analiza jakościowa, tworzenie raportów (badania jakościowe i ilościowe), rekrutacja, tworzenie narzędzi badawczych (jakościowe i ilościowe), praca w programie MAXQDA
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
literatura, polityka, życie społeczne, moda, media
Organizacje
Koło Naukowe Studentów Socjologii KUL - sekcja szkoleniowa, organizacja konferencji naukowych i szkoleń
Inne
Finalistka IV edycji konkursu zbadaj.to organizowanego przez PTBRiO
Referentka I Konferencji "Kompetencje medialne" na KUL
Referentka I Konferencji "Kompetencje medialne" na KUL
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.