Ewelina Murgrabia

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja Pozyskiwanie klientów Obsługa kluczowych klientów Microsoft Office Negocjacje Rekrutacja Telemarketing Sprzedaż Prawo jazdy kat B obsługa komputera i urządzeń biurowcyh

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
Doradca klienta
MM Conferences SA, Grupa MMC Polska
Specjalista ds sprzedaży szkoleń
1) Aktywna sprzedaż telefoniczna produktów premium: konferencji, szkoleń i warsztatów;
2) Obsługa branż: m.in. bankowość i finanse, energetyka, telekomunikacja, media, IT;
3) Badanie potrzeb nowych oraz stałych klientów;
4) Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (Grupa docelowa: Lista Top 500 największych firm w Polsce);
5) Współpraca z działami wspierającymi sprzedaż produktów: dział projektów strategicznych, dział projektów warsztatowych, marketing i weryfikacja
Logo
Sprzedawca
EVITA S.C. I.A. Paszkowscy
1) Detaliczna sprzedaż obuwia;
2) Bezpośrednia obsługa klienta;
3) Obsługa kasy fiskalnej i terminala;
4) Wystawianie faktur;
5) Przyjmowanie dostawy oraz wykładanie towaru na sklep;
6) Dbanie o porządek i czystość sklepu.
Dekra Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds rekrutacji i szkoleń
1) Aktywne pozyskiwanie klientów do projektu pt. „Zielony audit”,
2) Doprowadzanie do podpisywania umów z klientami,
3) Weryfikacja klientów w zakresie spełniania przez nich kryteriów udziału w projekcie pt. „Zielony audit”,
4) Weryfikacja dokumentacji projektowej,
5) Planowanie, podejmowanie i realizacja działań promocyjnych w projekcie przy współpracy z koordynatorem projektu,
6) Budowa i aktualizacja baz danych klientów,
7) Aktualizacja strony www i wprowadzanie danych na portale szkoleniowe oraz fan page
MCS sp. z o.o. sp. k.
Specjalista ds sprzedaży szkoleń
1) Aktywne pozyskiwanie Klientów na projekty otwarte – kontakt telefoniczny oraz mailingi
2) Kontakt z uczestnikami projektów
3) Podejmowanie i realizacja działań promocyjnych w projekcie
4) Weryfikacja dokumentacji projektowej
5) Budowa baz danych Klientów
6) Opracowywanie ofert, przetargów i zapytań ofertowych
7) Spotkania z Klientami
8) Dobór trenerów
9) Negocjowanie warunków finansowych z Klientami, podwykonawcami, trenerami
10) Budowanie brandu firmy – współpraca z grafikiem, portalami szkoleniowymi, wydawnictwami,
11) Przeprowadzanie badania CATI

Edukacja

Logo
pedagogiczno-psychologiczny, średnie
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa w Skierniewicach

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Chętni na szkolenia
Chętni na szkolenia
Dofinansowane szkolenia z branży medycznej skierowane do Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Szkolenia ogólnopolskie MCS
Szkolenia ogólnopolskie MCS
Szkolenia organizowane w całej Polsce przez doświadczony zespół ekspertów MCS Sp. z o.o. Sp. k. (dawniej Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.)