Umiejętności
Komunikacja
Pozyskiwanie klientów
Obsługa kluczowych klientów
Microsoft Office
Negocjacje
Rekrutacja
Telemarketing
Sprzedaż
Prawo jazdy kat B
obsługa komputera i urządzeń biurowcyh
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds sprzedaży szkoleń
1) Aktywna sprzedaż telefoniczna produktów premium: konferencji, szkoleń i warsztatów;
2) Obsługa branż: m.in. bankowość i finanse, energetyka, telekomunikacja, media, IT;
3) Badanie potrzeb nowych oraz stałych klientów;
4) Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (Grupa docelowa: Lista Top 500 największych firm w Polsce);
5) Współpraca z działami wspierającymi sprzedaż produktów: dział projektów strategicznych, dział projektów warsztatowych, marketing i weryfikacja
2) Obsługa branż: m.in. bankowość i finanse, energetyka, telekomunikacja, media, IT;
3) Badanie potrzeb nowych oraz stałych klientów;
4) Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (Grupa docelowa: Lista Top 500 największych firm w Polsce);
5) Współpraca z działami wspierającymi sprzedaż produktów: dział projektów strategicznych, dział projektów warsztatowych, marketing i weryfikacja
Specjalista ds rekrutacji i szkoleń
1) Aktywne pozyskiwanie klientów do projektu pt. „Zielony audit”,
2) Doprowadzanie do podpisywania umów z klientami,
3) Weryfikacja klientów w zakresie spełniania przez nich kryteriów udziału w projekcie pt. „Zielony audit”,
4) Weryfikacja dokumentacji projektowej,
5) Planowanie, podejmowanie i realizacja działań promocyjnych w projekcie przy współpracy z koordynatorem projektu,
6) Budowa i aktualizacja baz danych klientów,
7) Aktualizacja strony www i wprowadzanie danych na portale szkoleniowe oraz fan page
2) Doprowadzanie do podpisywania umów z klientami,
3) Weryfikacja klientów w zakresie spełniania przez nich kryteriów udziału w projekcie pt. „Zielony audit”,
4) Weryfikacja dokumentacji projektowej,
5) Planowanie, podejmowanie i realizacja działań promocyjnych w projekcie przy współpracy z koordynatorem projektu,
6) Budowa i aktualizacja baz danych klientów,
7) Aktualizacja strony www i wprowadzanie danych na portale szkoleniowe oraz fan page
Specjalista ds sprzedaży szkoleń
1) Aktywne pozyskiwanie Klientów na projekty otwarte – kontakt telefoniczny oraz mailingi
2) Kontakt z uczestnikami projektów
3) Podejmowanie i realizacja działań promocyjnych w projekcie
4) Weryfikacja dokumentacji projektowej
5) Budowa baz danych Klientów
6) Opracowywanie ofert, przetargów i zapytań ofertowych
7) Spotkania z Klientami
8) Dobór trenerów
9) Negocjowanie warunków finansowych z Klientami, podwykonawcami, trenerami
10) Budowanie brandu firmy – współpraca z grafikiem, portalami szkoleniowymi, wydawnictwami,
11) Przeprowadzanie badania CATI
2) Kontakt z uczestnikami projektów
3) Podejmowanie i realizacja działań promocyjnych w projekcie
4) Weryfikacja dokumentacji projektowej
5) Budowa baz danych Klientów
6) Opracowywanie ofert, przetargów i zapytań ofertowych
7) Spotkania z Klientami
8) Dobór trenerów
9) Negocjowanie warunków finansowych z Klientami, podwykonawcami, trenerami
10) Budowanie brandu firmy – współpraca z grafikiem, portalami szkoleniowymi, wydawnictwami,
11) Przeprowadzanie badania CATI
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Grupy
Chętni na szkolenia
Dofinansowane szkolenia z branży medycznej skierowane do Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
Szkolenia ogólnopolskie MCS
Szkolenia organizowane w całej Polsce przez doświadczony zespół ekspertów MCS Sp. z o.o. Sp. k. (dawniej Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.)