Ewa Zasadzka

Konsultantka ds. rekrutacji promotorek, Agencja marketingowo-reklamowa
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

CRM Szkolenie z obsługi klienta Sprzedaż bezpośrednia Szkolenia pracowników Szkolenia produktowe Szkolenia rekrutacyjne Sprzedaż Obsługa klienta Pisanie artykułów, newsów Znajomość zagadnień: WiFi, LAN, WAN, ISDN, FTP, WWW, POP3, SMTP, VOIP, DNS, SSH, VPN, Firewall, DSL, aDSL Łatwość nawiązywania kontaktów, sprawność i szybkość działania, zaangażowanie, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy znajomość subiekt GT • obsługa urządzeń biurowych - faks, ksero, skaner umiejętność łatwego nawiązywania i trwałego podtrzymywania relacji z klientami techniki sprzedaży, komunikacja interpersonalna Pakiet MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, sprawne wyszukiwanie pożądanych informacji w internecie Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu OBSŁUGA SEKRETARIATU,ARCHIWUM, MIEKKA WINDYKACJA, MONITORING sprawne zarządzanie grupą ludzi Sprawne posługiwanie się poprawną polszczyzną.

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Konsultantka ds. rekrutacji promotorek
Agencja reklamowo - marketingowa
- zamieszczanie ogłoszeń z ofertą pracy w różnego typu mediach
- selekcja i rekrutacja pracowników
- zapoznawanie nowych pracowników ze środowiskiem pracy
- przygotowywanie kompletu umów dla pracowników i dbanie o prawidłowy przebieg dokumentacji
- raportowanie zadań
Logo
Specjalista ds. obsługi Klienta aptecznego
Futurion Sp. z o.o.
- pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie dobrych
relacji z obecnymi
- sprzedaż suplementów diety oraz kosmetyków
- kompletowanie zamówień
- działania windykacyjne
POLSKIE BUDOWNICTWO CZYNSZOWE S.A.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
m.in.:
- współudział, współpraca w działaniach marketingowych
- obsługa bezpośrednia i pośrednia Klientów
- koordynacja pracy DOK-u
- rekrutacja i selekcja pracowników oraz prowadzenie szkoleń
- testowanie aplikacji CRM
- tworzenie i redagowanie pism
- wykonywanie prezentacji i zestawień
- raportowanie zadań
Iron Mountain Polska Sp. z o. o.
Pracownik biurowy/Archiwista
- kopiowanie, opisywanie i katalogowanie dokumentów
- wprowadzanie danych do systemu
- porządkowanie dokumentów;
- prace biurowe
- pomoc w rekrutacji pracowników, jak też wdrażanie ich w środowisko pracy
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta Błękitnej Linii
- utrzymywanie dobrych stosunków z obecnymi Klientami, jak i pozyskiwanie nowych Klientów
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- kompleksowa obsługa konsumentów
- negocjacje telefoniczne oraz korespondencja e-mail
- aktywna sprzedaż i realizacja celów sprzedażowych
- analiza bilingów
- obsługa bazy danych klientów
- przyjmowanie usterek PSTN, ISDN i Neostrady, itp.
- przeprowadzanie ankiet wśród Klientów

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
Wydział Kulturoznawstwa i Filologii; Specjalizacja: Media i popkultura, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.