Umiejętności
Dokładność
Microsoft Office
Negocjacje
Praca w zespole
Prawo jazdy kat B
Obsługa klienta B2B
SAP moduł finansowo-księgowy
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Marketingu
Współpraca z partnerami programu lojalnościowego VITAY;
Kreowanie innowacyjnych rozwiązań z wykorzystaniem potencjału programu VITAY (baza danych, kanały komunikacji, największa sieć stacji, mechanizm korzyści);
Utrzymywanie i rozwój długoterminowych relacji biznesowych z partnerami;
Opracowywanie rekomendacji dla nowych projektów marketingowych;
Organizowanie spotkań z potencjalnymi partnerami;
Opieka nad realizacją współpracy z pozyskanymi partnerami, tj. koordynowanie współpracy na płaszczyźnie formalno-prawnej, analitycznej, marketingowej, informatycznej
Kreowanie innowacyjnych rozwiązań z wykorzystaniem potencjału programu VITAY (baza danych, kanały komunikacji, największa sieć stacji, mechanizm korzyści);
Utrzymywanie i rozwój długoterminowych relacji biznesowych z partnerami;
Opracowywanie rekomendacji dla nowych projektów marketingowych;
Organizowanie spotkań z potencjalnymi partnerami;
Opieka nad realizacją współpracy z pozyskanymi partnerami, tj. koordynowanie współpracy na płaszczyźnie formalno-prawnej, analitycznej, marketingowej, informatycznej
Manager Serwisu
Całościowa odpowiedzialność za rozwój oferty, w tym pozyskiwanie Usługodawców i negocjacje;
Kontakt z Usługodawcami w obszarze umów i zasad współpracy; Analiza konkurencji;
Nadzór nad dokonywanymi rezerwacjami;
Aktualizacja strony internetowej; Aktualizacja informacji w serwisach prezentowych;
Analiza konwersji sprzedaży w bazie Google Analytics;
Przygotowywanie ofert i obsługa Partnerów B2B (wsparcie sprzedaży, programy motywacyjne, lojalnościowe, kafeteryjne); Obsługa Programów Promocyjnych; Szkolenie pracowników w sklepach partnerskich; Nadzór nad procesem reklamacyjnym; Nadzór nad pracą zespołu i działaniem biura.
Kontakt z Usługodawcami w obszarze umów i zasad współpracy; Analiza konkurencji;
Nadzór nad dokonywanymi rezerwacjami;
Aktualizacja strony internetowej; Aktualizacja informacji w serwisach prezentowych;
Analiza konwersji sprzedaży w bazie Google Analytics;
Przygotowywanie ofert i obsługa Partnerów B2B (wsparcie sprzedaży, programy motywacyjne, lojalnościowe, kafeteryjne); Obsługa Programów Promocyjnych; Szkolenie pracowników w sklepach partnerskich; Nadzór nad procesem reklamacyjnym; Nadzór nad pracą zespołu i działaniem biura.
Asystentka w Dziale HR
Pomoc przy organizacji szkoleń krajowych (i zagranicznych);
Prowadzenie bazy szkoleń; Zakładanie teczek personalnych;
Przygotowywanie dokumentów dla nowych pracowników;
Tłumaczenia (angielski- polski, polski- angielski);
Monitorowanie terminów ważności badań lekarskich i wystawianie skierowań na badania medycyny pracy;
Obieg faktur działu HR (tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania, zamówień, wprowadzanie faktur do systemu SAP, przekazywanie dokumentów do księgowości);
Archiwizacja dokumentów; Rejestracja nieobecności; Ocena czasu pracy;
Umawianie spotkań rekrutacyjnych z kandydatami; Obsługa korespondencji; Prowadzenie bazy kandydatów odrzuconych; Tworzenie zestawień
Prowadzenie bazy szkoleń; Zakładanie teczek personalnych;
Przygotowywanie dokumentów dla nowych pracowników;
Tłumaczenia (angielski- polski, polski- angielski);
Monitorowanie terminów ważności badań lekarskich i wystawianie skierowań na badania medycyny pracy;
Obieg faktur działu HR (tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania, zamówień, wprowadzanie faktur do systemu SAP, przekazywanie dokumentów do księgowości);
Archiwizacja dokumentów; Rejestracja nieobecności; Ocena czasu pracy;
Umawianie spotkań rekrutacyjnych z kandydatami; Obsługa korespondencji; Prowadzenie bazy kandydatów odrzuconych; Tworzenie zestawień
Młodszy Specjalista ds. Należności
Rozliczanie zapłat na kontach klientów
Księgowanie raportów kasowych
Analiza wpływów gotówkowych od klientów
Przygotowywanie raportów i zestawień ad hoc
Telefoniczna obsługa klienta (przyjmowanie zleceń, udzielanie
informacji)
Telefoniczna windykacja należności
Archiwizacja dokumentów
Księgowanie raportów kasowych
Analiza wpływów gotówkowych od klientów
Przygotowywanie raportów i zestawień ad hoc
Telefoniczna obsługa klienta (przyjmowanie zleceń, udzielanie
informacji)
Telefoniczna windykacja należności
Archiwizacja dokumentów
Szkolenia i kursy
„Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta” z zakresu profesjonalnej
obsługi klientów firmy AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
(czas trwania kursu- 2 dni, potwierdzone certyfikatem)
„Negocjacje handlowe w MŚP” wykonany na platformie Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości
(potwierdzone certyfikatem)
„Podstawy planowania marketingowego” wykonany na platformie Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości
(potwierdzone certyfikatem)
Prawo Jazdy kat. B czynne od 2012
obsługi klientów firmy AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
(czas trwania kursu- 2 dni, potwierdzone certyfikatem)
„Negocjacje handlowe w MŚP” wykonany na platformie Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości
(potwierdzone certyfikatem)
„Podstawy planowania marketingowego” wykonany na platformie Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości
(potwierdzone certyfikatem)
Prawo Jazdy kat. B czynne od 2012
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Zainteresowania
Psychologia, bieganie, gotowanie
Inne
- środowisko ERP SAP R/3 moduł FI;
- środowisko SAP moduł HR;
- środowisko SAP moduł HR;
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Miękkie kompetencje - pomiar i szkolenie
Sprawne zarządzanie sobą oraz wysoka skuteczność interpersonalna - jak to mierzyć oraz jak to doskonalić?
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
zapraszam wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz zainteresowanych tematyką HR
Rekrutacja
Grupa dla pracowników Działu Rekrutacji i Szkoleń. Wymiana informacji nt. Gdzie szukać kandydatów? Z jakich źródeł pozyskiwać aplikacje? Wymiana inforamacji o firmach doradztwa personalnego.
SZTUKA MOTYWACJI
Motywacja-jak nam pomaga w życiu, techniki motywowania, co Was motywuje, jak motywować siebie i grupę.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie