Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Operator Back Office
Grupa Ergo Hestia, ProContact Sp. z o.o. – Dział Rozliczeń i Obsługi Polis
- obsługa i rozliczanie polis po sprzedaży/zakupie ubezpieczonego obiektu
- rekalkulacja składek
- weryfikacja danych w bazie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
- monitoring spraw zgłoszonych przez klientów
- wykrywanie nieprawidłowości w funkcjonowaniu obszaru posprzedażowego
- rekalkulacja składek
- weryfikacja danych w bazie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
- monitoring spraw zgłoszonych przez klientów
- wykrywanie nieprawidłowości w funkcjonowaniu obszaru posprzedażowego
Operator Back Office
Grupa Ergo Hestia, Hestia Kontakt Sp. z o.o. – Dział Obsługi Ubezpieczeń
- obsługa kontaktów zainicjowanych przez klienta/agenta za pośrednictwem poczty elektronicznej
- ewidencja i obsługa polis
- archiwizacja dokumentacji ubezpieczeniowej
- udzielanie informacji o zawartych umowach ubezpieczenia
- wystawianie kopii polis, zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia, cesji
- stosowanie przepisów Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych
- obsługa programu informatycznego skupiającego dane związane z Klientem jak i pośrednikiem ubezpieczeniowym
- wyjaśnianie procedur funkcjonujących w Grupie Ergo Hestia
- ewidencja i obsługa polis
- archiwizacja dokumentacji ubezpieczeniowej
- udzielanie informacji o zawartych umowach ubezpieczenia
- wystawianie kopii polis, zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia, cesji
- stosowanie przepisów Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych
- obsługa programu informatycznego skupiającego dane związane z Klientem jak i pośrednikiem ubezpieczeniowym
- wyjaśnianie procedur funkcjonujących w Grupie Ergo Hestia
Konsultat infolinii
Grupa Ergo Hestia, Hestia Kontakt Sp. z o.o. – Dział Obsługi Szkód
- odbieranie połączeń przychodzących od klientów Grupy Ergo Hestia
- kompleksowa obsługa statusu i przebiegu realizowanej dla klienta usługi
- przyjmowanie zgłoszeń szkód i rejestrowanie ich w systemie informatycznym
- kompleksowa obsługa statusu i przebiegu realizowanej dla klienta usługi
- przyjmowanie zgłoszeń szkód i rejestrowanie ich w systemie informatycznym
Konsultant ds. Obsługi Klientów Kluczowych
Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o. o. pkt.pl
- pozyskiwanie rynku oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy
- kompleksowa obsługa klienta biznesowego w zakresie marketingu
- doradztwo z zakresu kampanii internetowych
- kompleksowa obsługa klienta biznesowego w zakresie marketingu
- doradztwo z zakresu kampanii internetowych
wystawiono
Rzadko spotyka się w biznesie osoby tak skoncentrowane na potrzebach klienta jak Ewa. Empatia, telegeniczny, subtelny głos, skuteczność komunikacji -dodatkowo pomnażają jej profesjonalizm. Dla mnie największym wyróżnieniem kunsztu doradcy jest moje przekonanie, że prywatnie chciałbym od danej osoby coś kupić. Od Ewy, bez zamyślenia, kupiłbym cokolwiek, bo wierzę w jej uczciwość.
wystawiono
Praca u boku tak dynamicznej i efektywnej osoby to prawdziwa przyjemność :)
Ewa jest osobą która niezwykle szybko przyswaja wiedzę a jeszcze szybciej wdraża informacje w pracę, co pozwala osiągać jej ponad przeciętne wyniki w bardzo szybkim tempie. Doskonała postawa zawodowa , umiejętność wychodzenia na przeciw nowym rozwiązaniom i kreatywność działania daje się zauważyć od samego początku współpracy. Z całym przekonaniem polecam ją jako pracownika!
Ewa jest osobą która niezwykle szybko przyswaja wiedzę a jeszcze szybciej wdraża informacje w pracę, co pozwala osiągać jej ponad przeciętne wyniki w bardzo szybkim tempie. Doskonała postawa zawodowa , umiejętność wychodzenia na przeciw nowym rozwiązaniom i kreatywność działania daje się zauważyć od samego początku współpracy. Z całym przekonaniem polecam ją jako pracownika!
Regionalny Konsultant ds. Telesprzedaży
Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. pkt.pl
- przedstawianie klientom oferty reklamowej
- pozyskiwanie zamówień na zamieszczanie reklamy w wydawnictwach pkt.pl
- finalizowanie podpisanych zamówień przy zachowaniu parametrów przyjętych w strategii sprzedaży
- ustalanie szczegółowych warunków współpracy z klientem i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu
- przygotowywanie projektów reklam i innych materiałów promocyjnych
- planowanie czasu pracy i kontaktów z klientami
- analiza efektywności podejmowanych działań w zarządzanym obszarze
- przedstawienie propozycji działań zapewniających optymalizację procesów zachodzących w powierzonym obszarze działania
- używanie oprogramowania w sposób automatyzujący biznesowe zadania sprzedażowe, włączając analizy i prognozy sprzedażowe
- pozyskiwanie zamówień na zamieszczanie reklamy w wydawnictwach pkt.pl
- finalizowanie podpisanych zamówień przy zachowaniu parametrów przyjętych w strategii sprzedaży
- ustalanie szczegółowych warunków współpracy z klientem i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu
- przygotowywanie projektów reklam i innych materiałów promocyjnych
- planowanie czasu pracy i kontaktów z klientami
- analiza efektywności podejmowanych działań w zarządzanym obszarze
- przedstawienie propozycji działań zapewniających optymalizację procesów zachodzących w powierzonym obszarze działania
- używanie oprogramowania w sposób automatyzujący biznesowe zadania sprzedażowe, włączając analizy i prognozy sprzedażowe
Szkolenia i kursy
- szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta oraz technik sprzedaży
- szkolenie z zakresu skutecznych technik komunikacji interpersonalnej
- kurs językowy General English Lower – Intermediate prowadzony przez szkołę języków obcych Empik School
- szkolenie z zakresu skutecznych technik komunikacji interpersonalnej
- kurs językowy General English Lower – Intermediate prowadzony przez szkołę języków obcych Empik School
Edukacja
Zainteresowania
fotografia, muzyka, sztuka survivalu, wspinaczka górska
Inne
- obsługa komputera: środowisko Windows, MS Office, Internet, podstawy HTML
- szeroka wiedza na temat prawa ubezpieczeniowego
- umiejętność odpowiedniego reagowania w sytuacjach konfrontacyjnych
- szeroka wiedza na temat prawa ubezpieczeniowego
- umiejętność odpowiedniego reagowania w sytuacjach konfrontacyjnych
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.