Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Specialist, Consumer Insight & Marketing Intelligence
Strateg i badacz w międzynarodowej firmie FMCG, odpowiedzialność za markę kulinarną i deserową Winiary; lider rozwoju kompetencji DIGITAL w zespole badawczym
KLUCZOWE KOMPETENCJE:
- Projektowanie i nadzorowanie projektów badawczych i strategicznych w metodologiach ilościowych i jakościowych; zarówno z agencjami lokalnymi, jak i w wymiarze międzynarodowym
- Realizacja projektów badawczych o szerokim spektrum tematycznym, w szczególności w obszarach: komunikacja, strategia rozwoju marki, projekty eksploracyjne i U&A, badania cenowe, analizy segmentacyjne, testy produktowe,
- Tworzenie analiz strategicznych w oparciu o wyniki badań oraz dane rynkowe
- Współpraca z marketingiem oraz działami analiz sprzedażowych w zakresie implementacji rekomendacji strategicznych i badawczych w działania biznesowe (strategia, komunikacja, opakowania, produkt, cena)
- Prowadzenie warsztatów strategicznych, pozwalających na implementacje wiedzy do codziennej pracy biznesu
- Liderowanie procesowi budowania kompetencji w zakresie DIGITAL w teamie badawczym (badanie efektywności działań komunikacyjnych w Internecie, jak i wykorzystywanie nowych narzędzi do zdobywania i analizowania wiedzy o konsumentach); poznawanie i testowanie przydatności biznesowej nowych narzędzi i metodologii
- Prezentowanie wyników przed marketingiem i zarządem – w języku polskim i angielskim;
KLUCZOWE KOMPETENCJE:
- Projektowanie i nadzorowanie projektów badawczych i strategicznych w metodologiach ilościowych i jakościowych; zarówno z agencjami lokalnymi, jak i w wymiarze międzynarodowym
- Realizacja projektów badawczych o szerokim spektrum tematycznym, w szczególności w obszarach: komunikacja, strategia rozwoju marki, projekty eksploracyjne i U&A, badania cenowe, analizy segmentacyjne, testy produktowe,
- Tworzenie analiz strategicznych w oparciu o wyniki badań oraz dane rynkowe
- Współpraca z marketingiem oraz działami analiz sprzedażowych w zakresie implementacji rekomendacji strategicznych i badawczych w działania biznesowe (strategia, komunikacja, opakowania, produkt, cena)
- Prowadzenie warsztatów strategicznych, pozwalających na implementacje wiedzy do codziennej pracy biznesu
- Liderowanie procesowi budowania kompetencji w zakresie DIGITAL w teamie badawczym (badanie efektywności działań komunikacyjnych w Internecie, jak i wykorzystywanie nowych narzędzi do zdobywania i analizowania wiedzy o konsumentach); poznawanie i testowanie przydatności biznesowej nowych narzędzi i metodologii
- Prezentowanie wyników przed marketingiem i zarządem – w języku polskim i angielskim;
Senior Project Manager
Projektowanie, prowadzenie i analiza wyników badań jakościowych
Umiejętności
- Projektowanie badań jakościowych: kreowanie pomysłów badawczych oraz technik dopasowanych do konkretnego problemu badawczego, opracowanie scenariuszy badań
- Analiza wyników badań jakościowych oraz tworzenie rekomendacji – w kontekście sytuacji marki i informacji od klienta;
- Doradztwo strategiczne i brandingowe w oparciu o wyniki zaprojektowanych i przeprowadzonych badań
- Prowadzenie warsztatów z udziałem klientów, związanych m.n. z: projektowaniem/ zmianą pozycjonowania marki; oceną dotychczasowej strategii komunikacyjnej z kontekście pozycjonowania marki;
- Analiza danych zastanych: desk research i synteza artykułów prasowych i prac socjologicznych, służących do planowania strategii komunikacyjnej i działań PRowych
- Samodzielne prowadzenie klientów: budowanie trwałej relacji z klientami, doradztwo w zakresie badań i strategii komunikacyjnej w oparciu o wyniki badań oraz dane od klienta
- Wygłaszanie i prezentowanie wyników przed klientami – w języku polskim i angielskim
- Koordynowanie i zarządzanie projektami badawczymi
- Prowadzenie grup fokusowych, wywiadów indywidualnych, wywiadów rodzinnych oraz etnograficznych
Umiejętności
- Projektowanie badań jakościowych: kreowanie pomysłów badawczych oraz technik dopasowanych do konkretnego problemu badawczego, opracowanie scenariuszy badań
- Analiza wyników badań jakościowych oraz tworzenie rekomendacji – w kontekście sytuacji marki i informacji od klienta;
- Doradztwo strategiczne i brandingowe w oparciu o wyniki zaprojektowanych i przeprowadzonych badań
- Prowadzenie warsztatów z udziałem klientów, związanych m.n. z: projektowaniem/ zmianą pozycjonowania marki; oceną dotychczasowej strategii komunikacyjnej z kontekście pozycjonowania marki;
- Analiza danych zastanych: desk research i synteza artykułów prasowych i prac socjologicznych, służących do planowania strategii komunikacyjnej i działań PRowych
- Samodzielne prowadzenie klientów: budowanie trwałej relacji z klientami, doradztwo w zakresie badań i strategii komunikacyjnej w oparciu o wyniki badań oraz dane od klienta
- Wygłaszanie i prezentowanie wyników przed klientami – w języku polskim i angielskim
- Koordynowanie i zarządzanie projektami badawczymi
- Prowadzenie grup fokusowych, wywiadów indywidualnych, wywiadów rodzinnych oraz etnograficznych
Szkolenia i kursy
Studia Podyplomowe w Akademi Leona Koźmińskiego: Akademia Trenerów Biznesu
British Council, Advanced Bussiness English course
British Council, Advanced Bussiness English course
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Zainteresowania
Czytanie czytanie nałogowe + kupowanie książek; gotowanie dla przyjaciół; jazda konna
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Testy psychologiczne
Grupa dla psychologów, teoretyków, praktyków, którzy w swojej pracy posługuja sie testami psychologicznymi.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.