Ewa Świątkowska

Consumer Insight & Marketing Intelligence, Senior Specialist, Nestle Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Nestle Polska S.A.
Senior Specialist, Consumer Insight & Marketing Intelligence
Strateg i badacz w międzynarodowej firmie FMCG, odpowiedzialność za markę kulinarną i deserową Winiary; lider rozwoju kompetencji DIGITAL w zespole badawczym

KLUCZOWE KOMPETENCJE:

- Projektowanie i nadzorowanie projektów badawczych i strategicznych w metodologiach ilościowych i jakościowych; zarówno z agencjami lokalnymi, jak i w wymiarze międzynarodowym
- Realizacja projektów badawczych o szerokim spektrum tematycznym, w szczególności w obszarach: komunikacja, strategia rozwoju marki, projekty eksploracyjne i U&A, badania cenowe, analizy segmentacyjne, testy produktowe,
- Tworzenie analiz strategicznych w oparciu o wyniki badań oraz dane rynkowe
- Współpraca z marketingiem oraz działami analiz sprzedażowych w zakresie implementacji rekomendacji strategicznych i badawczych w działania biznesowe (strategia, komunikacja, opakowania, produkt, cena)
- Prowadzenie warsztatów strategicznych, pozwalających na implementacje wiedzy do codziennej pracy biznesu
- Liderowanie procesowi budowania kompetencji w zakresie DIGITAL w teamie badawczym (badanie efektywności działań komunikacyjnych w Internecie, jak i wykorzystywanie nowych narzędzi do zdobywania i analizowania wiedzy o konsumentach); poznawanie i testowanie przydatności biznesowej nowych narzędzi i metodologii
- Prezentowanie wyników przed marketingiem i zarządem – w języku polskim i angielskim;
Millward Brown SMG/KRC Poland
Senior Project Manager
Projektowanie, prowadzenie i analiza wyników badań jakościowych

Umiejętności

- Projektowanie badań jakościowych: kreowanie pomysłów badawczych oraz technik dopasowanych do konkretnego problemu badawczego, opracowanie scenariuszy badań
- Analiza wyników badań jakościowych oraz tworzenie rekomendacji – w kontekście sytuacji marki i informacji od klienta;
- Doradztwo strategiczne i brandingowe w oparciu o wyniki zaprojektowanych i przeprowadzonych badań
- Prowadzenie warsztatów z udziałem klientów, związanych m.n. z: projektowaniem/ zmianą pozycjonowania marki; oceną dotychczasowej strategii komunikacyjnej z kontekście pozycjonowania marki;
- Analiza danych zastanych: desk research i synteza artykułów prasowych i prac socjologicznych, służących do planowania strategii komunikacyjnej i działań PRowych
- Samodzielne prowadzenie klientów: budowanie trwałej relacji z klientami, doradztwo w zakresie badań i strategii komunikacyjnej w oparciu o wyniki badań oraz dane od klienta
- Wygłaszanie i prezentowanie wyników przed klientami – w języku polskim i angielskim
- Koordynowanie i zarządzanie projektami badawczymi
- Prowadzenie grup fokusowych, wywiadów indywidualnych, wywiadów rodzinnych oraz etnograficznych

Szkolenia i kursy

Studia Podyplomowe w Akademi Leona Koźmińskiego: Akademia Trenerów Biznesu
British Council, Advanced Bussiness English course

Edukacja

Logo
Wydział Polonistyki (IKP), Wydział Socjologii, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Zainteresowania

Czytanie czytanie nałogowe + kupowanie książek; gotowanie dla przyjaciół; jazda konna

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Anioły Pracy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Australia, Nowa Zelandia
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Testy psychologiczne
Testy psychologiczne
Grupa dla psychologów, teoretyków, praktyków, którzy w swojej pracy posługuja sie testami psychologicznymi.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.