Umiejętności
Prowadzenie szkoleń
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa klienta
Rozwój osobisty
Umiejętność pracy pod presją czasu
Rekrutacja handlowców i managerów
Prowadzenie biura
Umiejętności analityczne
Umiejętności komunikacyjne
umiejętność rozwiązywania problemów
Realizacja planów sprzedażowych
Umiejętności sprzedaży
Umiejętności zarządzania
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Zorientowanie na realizację celów
prowadzenie szkoleń i warsztatów
umiejętność motywowania do działania
rozmowy rekrutacyjne
punktualność i terminowość realizacji zadań
umiejętość pracy w zespole oraz kierowanie zespołem osób
umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian
Rozwój pracowników
Prowadzenie spotkań
Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
DYREKTOR ODDZIAŁU
AXA Polska S.A.
Realizowanie planów sprzedaży w podległym Oddziale.
Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta.
Budowanie portfela klientów.
Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozyskiwanie klientów w podległym Oddziale.
Samodzielną, bezpośrednią obsługę klienta tj. sprzedaż produktów firmy oraz obsługę posprzedażową.
Zarządzanie pracą podległego zespołu.
Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta.
Budowanie portfela klientów.
Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozyskiwanie klientów w podległym Oddziale.
Samodzielną, bezpośrednią obsługę klienta tj. sprzedaż produktów firmy oraz obsługę posprzedażową.
Zarządzanie pracą podległego zespołu.
Menedżer Zespołu Sprzedażowego
AXA Polska S.A.
Zarządzanie zespołem
Przeprowadzanie monitoringów i coachingów podległym pracownikom
Wdrażanie nowych pracowników
Kontrola wyników i motywowanie pracowników
Realizacja założonych celów (m.in. efektywność pracowników, terminowość realizacji spraw, jakość realizowanych spraw)
Określanie i rozwiązywanie razem z zespołem problemów i sytuacji niestandardowych związanych z obsługą Klienta
Inicjowanie zmian i innowacji zwiększających jakość pracy oraz efektywność zespołu
Tworzenie w zespole kultury pracy
Przeprowadzanie monitoringów i coachingów podległym pracownikom
Wdrażanie nowych pracowników
Kontrola wyników i motywowanie pracowników
Realizacja założonych celów (m.in. efektywność pracowników, terminowość realizacji spraw, jakość realizowanych spraw)
Określanie i rozwiązywanie razem z zespołem problemów i sytuacji niestandardowych związanych z obsługą Klienta
Inicjowanie zmian i innowacji zwiększających jakość pracy oraz efektywność zespołu
Tworzenie w zespole kultury pracy
Przedstawiciel Ubezpieczeniowo-Finansowy
AXA Polska S.A.
Profesjonalne doradztwo w zakresie ubezpieczeń i finansów
Prezentowanie oferty produktowej oraz dbałość o dobry wizerunek firmy
Przygotowywanie rozwiązań indywidualnie dopasowanych do potrzeb Klienta
Utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Prezentowanie oferty produktowej oraz dbałość o dobry wizerunek firmy
Przygotowywanie rozwiązań indywidualnie dopasowanych do potrzeb Klienta
Utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Przedstawiciel Ubezpieczeniowo-Finansowy
Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na życie S.A.
Profesjonalne doradztwo w zakresie ubezpieczeń i finansów
Prezentowanie oferty produktowej oraz dbałość o dobry wizerunek firmy
Przygotowywanie rozwiązań indywidualnie dopasowanych do potrzeb Klienta
Utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Prezentowanie oferty produktowej oraz dbałość o dobry wizerunek firmy
Przygotowywanie rozwiązań indywidualnie dopasowanych do potrzeb Klienta
Utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
Inwestycje w Nieruchomości
Wszystko o inwestycjach w nieruchomości mieszkaniowe, komercyjne oraz grunty w Polsce i zagranicą.
Ostatnie miejsce na szkolenie
Grupa dla poszukujących i oferujących szkolenia, gdzie znajdują się informacje o ostatnich miejscach na najbliższe szkolenia po preferencyjnych cenach!
Propozycje szkoleń proszę umieszczać w formule:
PIENIĄDZ W CENIE
„PIENIĄDZ W CENIE” to GRUPA łącząca ludzi przedsiębiorczych, właścicieli firm, organizacji, jak i ludzi kreatywnych poszukujących nowych wyzwań. Każdy, kto ma na celu promować prestiż swo
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker