Umiejętności
komunikatywność
dobra organizacja pracy
Umiejętność zarządzania zespołem
M Offce
Umiejętność radzenia sobie ze stresem, pracy w zespole i szybkiego uczenia się
Doświadczenie zawodowe
Kierownik oddziału
Realizacja planów sprzedażowych placówki, zarządzanie zespołem sprzedażowym, wsparcie doradców w zakresie sprzedaży produktów
i usług finansowych, nadzór nad procesem obsługi kasowej, koordynowanie działań administracyjnych w placówce, szkolenie oraz egzaminowanie nowych pracowników z zakresu administracji oraz nadzoru kasowego.
i usług finansowych, nadzór nad procesem obsługi kasowej, koordynowanie działań administracyjnych w placówce, szkolenie oraz egzaminowanie nowych pracowników z zakresu administracji oraz nadzoru kasowego.
Kierownik oddziału
Relizacja planów sprzedażowych placówki, zarządzanie zespołem sprzedażowym, wsparcie doradców w zakresie sprzedaży produktów
i usług finansowych, nadzór nad procesem obsługi kasowej, koordynowanie działań administracyjnych w placówce, szkolenie oraz egzaminowanie nowych pracowników z zakresu administracji oraz nadzoru kasowego.
i usług finansowych, nadzór nad procesem obsługi kasowej, koordynowanie działań administracyjnych w placówce, szkolenie oraz egzaminowanie nowych pracowników z zakresu administracji oraz nadzoru kasowego.
z-ca kierownika oddziału
Sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa Klientów w Oddziale zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie Klientów
i dbałość o utrzymywanie długotrwałych relacji, obsługa kasowa, szkolenie nowych pracowników, wspieranie kierownika w zakresie działań administracyjno-operacyjnych oraz nadzoru kasowego.
i dbałość o utrzymywanie długotrwałych relacji, obsługa kasowa, szkolenie nowych pracowników, wspieranie kierownika w zakresie działań administracyjno-operacyjnych oraz nadzoru kasowego.
Doradca klienta
Sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa Klientów
w Oddziale zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie Klientów
i dbałość o utrzymywanie długotrwałych relacji, wspieranie kierownika
w zakresie działań administracyjno-operacyjnych oraz nadzoru kasowego, szkolenie nowych pracowników.
w Oddziale zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie Klientów
i dbałość o utrzymywanie długotrwałych relacji, wspieranie kierownika
w zakresie działań administracyjno-operacyjnych oraz nadzoru kasowego, szkolenie nowych pracowników.
specjalista ds kredytów w POK
Sprzedaż produktów bankowych w Punkcie Obsługi Klienta.
Szkolenia i kursy
- Standardy obsługi klienta
- Motywacja - jak sprawić, żeby się chciało sobie i innym
- Dążenie do celów
- Rozwiń żagle – wybierz przekonania, które pozwolą Ci osiągnąć sukces
CERTYFIKATY
- Zarządzanie przez cele
- Zarządzanie efektywnością ludzi
- Standard znaczy jakość
- Motywacja - jak sprawić, żeby się chciało sobie i innym
- Dążenie do celów
- Rozwiń żagle – wybierz przekonania, które pozwolą Ci osiągnąć sukces
CERTYFIKATY
- Zarządzanie przez cele
- Zarządzanie efektywnością ludzi
- Standard znaczy jakość
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia