Ewa Rajkiewicz

Kierownik Oddziału Bankowego
Radom, mazowieckie

Umiejętności

komunikatywność dobra organizacja pracy Umiejętność zarządzania zespołem M Offce Umiejętność radzenia sobie ze stresem, pracy w zespole i szybkiego uczenia się

Doświadczenie zawodowe

Santander Consumer Bank S.A.
Kierownik oddziału
Realizacja planów sprzedażowych placówki, zarządzanie zespołem sprzedażowym, wsparcie doradców w zakresie sprzedaży produktów
i usług finansowych, nadzór nad procesem obsługi kasowej, koordynowanie działań administracyjnych w placówce, szkolenie oraz egzaminowanie nowych pracowników z zakresu administracji oraz nadzoru kasowego.
AIG Bank Polska SA
Kierownik oddziału
Relizacja planów sprzedażowych placówki, zarządzanie zespołem sprzedażowym, wsparcie doradców w zakresie sprzedaży produktów
i usług finansowych, nadzór nad procesem obsługi kasowej, koordynowanie działań administracyjnych w placówce, szkolenie oraz egzaminowanie nowych pracowników z zakresu administracji oraz nadzoru kasowego.
AIG Bank Polska SA
z-ca kierownika oddziału
Sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa Klientów w Oddziale zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie Klientów
i dbałość o utrzymywanie długotrwałych relacji, obsługa kasowa, szkolenie nowych pracowników, wspieranie kierownika w zakresie działań administracyjno-operacyjnych oraz nadzoru kasowego.
AIG Bank Polska SA
Doradca klienta
Sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa Klientów
w Oddziale zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie Klientów
i dbałość o utrzymywanie długotrwałych relacji, wspieranie kierownika
w zakresie działań administracyjno-operacyjnych oraz nadzoru kasowego, szkolenie nowych pracowników.
AIG Credit SA
Specjalista ds. sprzedaży
Sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa Klientów
w Oddziale zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie Klientów
i dbałość o utrzymywanie długotrwałych relacji.
Aig Market SERVICE Sp. z o.o. Wrocław
specjalista ds kredytów w POK
Sprzedaż produktów bankowych w Punkcie Obsługi Klienta.

Szkolenia i kursy

- Standardy obsługi klienta
- Motywacja - jak sprawić, żeby się chciało sobie i innym
- Dążenie do celów
- Rozwiń żagle – wybierz przekonania, które pozwolą Ci osiągnąć sukces
CERTYFIKATY
- Zarządzanie przez cele
- Zarządzanie efektywnością ludzi
- Standard znaczy jakość

Edukacja

Logo
Materiałoznawstwo i technologia obuwia, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego
Logo
Finanse i rachunkowość, średnie
Liceum Ekonomiczne

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia