Umiejętności
Office 2010
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Elektronicznego Obiegu Dokumentów
• koordynowanie pracy zespołu Kancelarii Elektronicznego Obiegu Dokumentów;
• koordynowanie obsługi procesów związanych z elektronicznym obiegiem dokumentów w szczególności procesu skanowania i wprowadzania faktur oraz innych dokumentów płatniczych;
• nadzór nad terminowością realizacji zadań, rozwiązywanie niestandardowych przypadków w zespole;
• komunikowanie potrzeb wprowadzania zmian w zakresie bieżącej pracy w zespole;
• tworzenie procedur regulujących zakres obowiązków pracowników w zespole;
• przedstawianie potrzeb modyfikacji systemów informatycznych używanych do wewnętrznego obiegu dokumentów w firmie Rossmann SDP w celu poprawienia ich funkcjonalności;
• współpraca z osobami odpowiedzialnymi za wprowadzenie doprogramowań a następnie ich testowanie w środowisku pracy;
• nadzór nad procesem archiwizacji dokumentów płatniczych.
• koordynowanie obsługi procesów związanych z elektronicznym obiegiem dokumentów w szczególności procesu skanowania i wprowadzania faktur oraz innych dokumentów płatniczych;
• nadzór nad terminowością realizacji zadań, rozwiązywanie niestandardowych przypadków w zespole;
• komunikowanie potrzeb wprowadzania zmian w zakresie bieżącej pracy w zespole;
• tworzenie procedur regulujących zakres obowiązków pracowników w zespole;
• przedstawianie potrzeb modyfikacji systemów informatycznych używanych do wewnętrznego obiegu dokumentów w firmie Rossmann SDP w celu poprawienia ich funkcjonalności;
• współpraca z osobami odpowiedzialnymi za wprowadzenie doprogramowań a następnie ich testowanie w środowisku pracy;
• nadzór nad procesem archiwizacji dokumentów płatniczych.
Administrator Poczty Elektronicznego Obiegu Dokumentów
• weryfikacja dokumentacji przychodzącej pod kątem przynależności jej do odpowiednich działów w firmie;
• wprowadzanie faktur i innych dokumentów płatniczych do elektronicznego obiegu dokumentów w firmie;
• weryfikacja faktur pod kątem ich zgodności z danymi wprowadzonymi w systemie.
• wprowadzanie faktur i innych dokumentów płatniczych do elektronicznego obiegu dokumentów w firmie;
• weryfikacja faktur pod kątem ich zgodności z danymi wprowadzonymi w systemie.
Konsultant ds. rozliczeń Pośredników Ubezpieczeniowych
• terminowe rozliczanie sprzedawców pod względem finansowym;
• raportowanie sprzedawcom o stanie ich należności i zobowiązań;
• przyjmowanie i akceptowanie faktur prowizyjnych sprzedawców;
• monitorowanie należności i zobowiązań sprzedawców,
• uzgadnianie danych dotyczących należności i zobowiązań pomiędzy systemami;
• współpraca ze sprzedawcami w zakresie rozliczeń;
• analiza nieprawidłowości w rozliczeniach agentów oraz rozwiązywanie problemów z tym związanych;
• współpraca z innymi komórkami TUiR WARTA S.A. w zakresie rozliczeń sprzedawców.
• raportowanie sprzedawcom o stanie ich należności i zobowiązań;
• przyjmowanie i akceptowanie faktur prowizyjnych sprzedawców;
• monitorowanie należności i zobowiązań sprzedawców,
• uzgadnianie danych dotyczących należności i zobowiązań pomiędzy systemami;
• współpraca ze sprzedawcami w zakresie rozliczeń;
• analiza nieprawidłowości w rozliczeniach agentów oraz rozwiązywanie problemów z tym związanych;
• współpraca z innymi komórkami TUiR WARTA S.A. w zakresie rozliczeń sprzedawców.
Recepcjonistka
Ośrodek Konferencyjny w Dobieszkowie
• rezerwacja miejsc noclegowych i innych usług turystycznych dostępnych w ośrodku;
• udzielanie informacji turystycznej;
• organizacja pracy kasy hotelowej;
• sporządzanie zestawień wpływów do kasy;
• obsługa komputera w zakresie programu hotelowego;
• obsługa kas fiskalnych, faxu, ksero.
• udzielanie informacji turystycznej;
• organizacja pracy kasy hotelowej;
• sporządzanie zestawień wpływów do kasy;
• obsługa komputera w zakresie programu hotelowego;
• obsługa kas fiskalnych, faxu, ksero.
Pracownik administracyjno-biurowy
Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Koluszkach Sp. z o.o.
• prowadzenie rejestru korespondencji;
• prace w dziale księgowości: zasady rachunkowości, wystawianie faktur, prowadzenie kartotek środków trwałych;
• prace w dziale kadr: zakładanie akt pracowniczych, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy.
• prace w dziale księgowości: zasady rachunkowości, wystawianie faktur, prowadzenie kartotek środków trwałych;
• prace w dziale kadr: zakładanie akt pracowniczych, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
- turystyka
- fotografika
- fotografika
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.