Umiejętności
Komunikacja korporacyjna
Event Management
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Communications
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds PR
Obowiązki pracownika wynikające z zajmowanego stanowiska: prowadziłam projekty PR, współpracowałam przy tworzeniu i realizacji strategii PR, utrzymywałam kontakty z mediami, utrzymywałam kontakty z agencją PR, aranżowałam wystąpienia przedstawicieli firmy w mediach, przygotowywałam i redagowałam informacje prasowe, raporty i materiały informacyjne, odpowiadałam za monitoring mediów i ocenę skuteczności prowadzonych działań, prowadziłam działania PR w Internecie.
Lider Projektu Infolinia
Obowiązki Pracownika wynikające z zajmowanego stanowiska: oddzwanianie do potencjalnych Klientów, którzy pozostawili swoje dane na automatycznej sekretarce infolini; odbieranie telefonów od potencjalnych Klientów firmy; uprzejme, lecz rzetelne informowanie Klienta o promocjach, produktach, udzielanie informacji na temat najbliższego biura handlowego itp.; wysądowanie potrzeb klienta; decydowanie do którego, najbliższego Klientowi, Biura Handlowego skierować kontakt; wprowadzenie kontaktu do systemu CRM Optima; kontrolowanie, na jakim etapie znajduje się obsługiwany przez Biur Handlowe Klient infolinii; podejmowanie decyzji dotyczącej przyporządkowania Klienta do innego Biura Handlowego, kiedy to wyznaczone jako pierwsze nie odnotowało żadnego kontaktu z Klientem; sprawdzenie czy kontakt zakończył się sukcesem – nr zamówienia lub porażką – informacja zwrotna w formie uwag od handlowca; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy;
Specjalista ds. Marketingu
Praca w zespole 2 osobowym. Do moich obowiązków należy pisanie artykułów, organizacja nowych Biur Handlowych; dbanie o wizerunek zewnętrzny ponad 90 firmowych Biur Handlowych (naklejki na witryny, tablice reklamowe, aktualizacja certyfikatów, aktualizacja wystawek, itp. – obecnie jest prowadzona i nadzorowana przeze mnie zmiana wizualizacji całej firmy); współpraca z agencjami reklamowymi; odpowiedzialność za magazyn z gadżetami reklamowymi łącznie z ich zamawianiem; negocjacje umów i zleceń z firmami zew. (np.: ENIRO Polska – książki telefoniczne, GOOGLE – linki sponsorowane na tym portalu); sprawdzanie i opisywanie FV; organizowanie bankietów i spotkań biznesowych; tworzenie budżetu marketingowego, robienie planów marketingowych dla kampanii reklamowych; szykowanie akcji promocyjnych dla handlowców w celu podniesienia ich wydajności; przygotowywanie wniosków do konkursów i nagród (np.: Edycje Medalu Europejskiego, Lider Polskiego Businessu - przyznawane przez Business Center Club, itp.); pisanie tekstów na stronę internetową i merytoryczno – graficzne przygotowywanie banerów; analiza cen konkurencji.
Specjalista ds Rozliczeń
Moja praca polegała na monitorowaniu prawidłowości rozliczeń. Osoba obejmująca to stanowisko podlegała bezpośrednio pod Zarząd. Mój zakres obowiązków obejmował: sprawdzanie przeterminowanego zadłużenia dealerów, handlowców, montażystów i innych klientów; sprawdzanie przypadków przekroczenia limitów kredytowych; sprawdzanie kompletności danych klientów; przyjmowanie zgłoszeń dotyczących przesunięcia daty płatności; weryfikacja tych zgłoszeń; wysyłanie wezwań do zapłaty dłużnikom; raportowanie: o powodach dla których został przesunięty termin zapłaty, jak i o przypadkach niedokonanych w terminie rozliczeń w systemie księgowym i inne.
Kierownik Dzialu Marketingu
Praca w zespole 2 osobowym (poza mną). Do moich obowiązków należało tworzenie budżetu marketingowego, robienie planów marketingowych dla kampanii reklamowych, zlecanie i kontrolowanie pracy mojego zespołu, szykowanie akcji promocyjnych dla handlowców w celu podniesienia ich wydajności (akcja dnia i akcja tygodnia); opracowywanie folderów, katalogów itp. (realizacja katalogu z ogólnymi informacjami o firmie, cennika na rynek polski i europejski (cennik ma być w segregatorze i dodatkowo będzie zawierać podstawowe rysunki naszych profili i dodatków), stworzenie folderu nowego produktu w formacie A4); organizacja targów i ekspozycji (Targi INTERBUD 2005, Jarmark Zduńskowolski 2005); analiza rynku (ceny, produkty itp.);organizacja spotkań integracyjnych, bankietów i spotkań biznesowych, przygotowywanie wniosków do konkursów i nagród (np.: Edycje Medalu Europejskiego - przyznawane przez Business Center Club, nagrody na targach: Kalbud, Interbud).
Specjalista ds Marketingu
Pisanie artykułów, całościowe przygotowanie reklamy graficznej, zawieranie umów z gazetami regionalnymi w ponad 6 regionach naszego kraju oraz ogólnopolskimi (Gazeta Wyborcza, Super Express, Fakty, Murator, Ładny Dom itp.), reklama radiowa i TV; projektowanie i realizacja ekspozycji (Jarmark Zduńskowolski 2004), stoisk targowych (Targi Łódzkie – INTERBUD 2004, Targi w Niemczech w Norymberdze – FENSTERBAU/FRONTALE 2004); organizacja nowych Biur Handlowych; dbanie o wizerunek zewnętrzny ponad 70 firmowych Biur Handlowych (naklejki na witryny, tablice reklamowe, aktualizacja certyfikatów, aktualizacja wystawek, dostawa mebli, itp.); współpraca z agencja reklamową; organizacja kolportażu i kontrola nad nim; projektowanie wizytówek; odpowiedzialność za magazyn z gadżetami reklamowymi łącznie z ich zamawianiem; negocjacje umów i zleceń z firmami zew. (Np.: ENIRO Polska – książki telefoniczne); sprawdzanie i opisywanie FV; prowadzenie rozmów z Grekami na temat podjęcia współpracy z naszą firmą i ich wizyta w firmie w listopadzie 2004, która zakończyła się sukcesem – pierwszymi zamówieniami, organizowanie bankietów i spotkań biznesowych.
Szkolenia i kursy
- Seria szkoleń "Era Lidera" - Szkolenia Kadry Zarzadzajacej ;SIERPIEŃ 2007, LUTY 2008
- Zarzadznie czasem ;GRUDZIEŃ 2007
- Asertywność i Komunikacja ;GRUDZIEŃ 2007
- Aktywna Sprzedaż przez Telefon ;WRZESIEŃ 2007
- Komunikacja, współpraca i odpowiedzialność zespołowa ;SIERPIEŃ 2007
- zarzadzanie zespołem ;LIPIEC 2007
- Trening twóczości - technika burzy mózgów ;MAJ 2007
- Kontakt Handlowy z trudnym - METAPROGRAMY ;KWIECIEŃ 2007
- Efektywna Komunikacja Interpersonalna ;MARZEC 2007
- MARKETPLACE GLOBAL COMPETITION, GLOBAL CORPORATE MANAGEMENT GAME VII – ZDOBYTY TYTUŁ: GRAND MARKET MASTER ;Grudzień 2002
- Szkolenie z zakresu Eurofunduszy oraz zdobycie licencji PUNU ;2001
- Kurs Kasjersko Dysponencki Rozpoznawania Autentycznoś ci Znaków Pieniężnych pod kierunkiem mgr Wojciecha Ciszka ;1995
- Zarzadznie czasem ;GRUDZIEŃ 2007
- Asertywność i Komunikacja ;GRUDZIEŃ 2007
- Aktywna Sprzedaż przez Telefon ;WRZESIEŃ 2007
- Komunikacja, współpraca i odpowiedzialność zespołowa ;SIERPIEŃ 2007
- zarzadzanie zespołem ;LIPIEC 2007
- Trening twóczości - technika burzy mózgów ;MAJ 2007
- Kontakt Handlowy z trudnym - METAPROGRAMY ;KWIECIEŃ 2007
- Efektywna Komunikacja Interpersonalna ;MARZEC 2007
- MARKETPLACE GLOBAL COMPETITION, GLOBAL CORPORATE MANAGEMENT GAME VII – ZDOBYTY TYTUŁ: GRAND MARKET MASTER ;Grudzień 2002
- Szkolenie z zakresu Eurofunduszy oraz zdobycie licencji PUNU ;2001
- Kurs Kasjersko Dysponencki Rozpoznawania Autentycznoś ci Znaków Pieniężnych pod kierunkiem mgr Wojciecha Ciszka ;1995
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
- Pływanie
- Jazda na rowerze
- Jazda na rowerze
Organizacje
Inne
- Studia Magisterskie zdałam z wynikiem BARDZO DOBRYM, TYTUŁ PRACY: „REWOLUCJA INFORMATYCZNA A GOSPODARKA NA PRZYKŁADZIE NOWEJ EKONOMII W USA”
- Znajmość Systemów Operacyjnych: DOS, Windows 9x, Windows 200x, Windows XP
- Znajomość Aplikacji: MS Word, Excel, Microsoft Outlook, MS Access, Power Point, Pakiet Open Office, CorelDraw 9 /11, SketchUp, FPP i OPTIMA CDN (programy magazynowo - księgowe)
- Znajmość Systemów Operacyjnych: DOS, Windows 9x, Windows 200x, Windows XP
- Znajomość Aplikacji: MS Word, Excel, Microsoft Outlook, MS Access, Power Point, Pakiet Open Office, CorelDraw 9 /11, SketchUp, FPP i OPTIMA CDN (programy magazynowo - księgowe)
Grupy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość