Umiejętności
Reklama
Zarządzanie Marką
Digital Marketing
media eletroniczne
Strategia cyfrowa
Marketing bezpośredni
E-commerce
eMedia
Facebook
Targi
FMCG
Zarządzanie
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Negocjacje
Reklama online
Marketing internetowy
Prezentacje
Public Relations
Sales
Prezentacje handlowe
SEM
SEO
Social Media
Social Media Marketing
Social Networking
Planowanie strategiczne
Strategia
Obsługa klienta
E-mail marketing
customer relations
E-media
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
p.o Brand Manager
SocialUp! (marka zależna Positive ower sp.z o.o)
Zarządzanie działem Social Media
- Koordynacja pracy zespołu specjalistów e-PR/Social Media
- Tworzenie ofert i strategii obecności firm i marek w social media
- Planowanie, wdrażanie, koordynacja oraz realizacja kampanii Social Media
- Zarządzanie kampaniami Facebook Ads
- Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy
- współtworzenie contentu
- Koordynacja pracy zespołu specjalistów e-PR/Social Media
- Tworzenie ofert i strategii obecności firm i marek w social media
- Planowanie, wdrażanie, koordynacja oraz realizacja kampanii Social Media
- Zarządzanie kampaniami Facebook Ads
- Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy
- współtworzenie contentu
wystawiono
Wulkan energii, ocean kreatywności i spokojna oaza dla wymagających klientów. ;) Ewa doskonale łączy umiejętność profesjonalnej opieki nad klientem z ogromną wyobraźnią i znajomością e-marketingu pod każdą postacią. Wszechstronna, zorganizowana i obdarzona dużą wiedzą w zakresie social media - człowiek, z którym praca to czysta przyjemność.
Key Account Manager
- realizacja polityki sprzedaży – realizacja celów sprzedażowych
- kontakt z klientami strategicznymi
- utrzymanie dotychczasowych i pozyskanie nowych Klientów,
- negocjacje cen oraz warunków sprzedaży,
- opracowywanie strategii komunikacji klientów Internecie
- nadzór nad realizacją projektów
- wprowadzanie nowych produktów,
- sporządzanie comiesięcznych raportów dla zarządu,
- prowadzenie prezentacji
- kontakt z klientami strategicznymi
- utrzymanie dotychczasowych i pozyskanie nowych Klientów,
- negocjacje cen oraz warunków sprzedaży,
- opracowywanie strategii komunikacji klientów Internecie
- nadzór nad realizacją projektów
- wprowadzanie nowych produktów,
- sporządzanie comiesięcznych raportów dla zarządu,
- prowadzenie prezentacji
Key Account Manager
Responsible for
-contact with the strategic customers
-keeping relationship with current customers u
-attracting new customers
-negotiation of prices and conditions of sale
-developing strategies to client's communication on the Internet
-supervising and realization of projects
-preparation of monthly statements for the Board.
-Presentations
-contact with the strategic customers
-keeping relationship with current customers u
-attracting new customers
-negotiation of prices and conditions of sale
-developing strategies to client's communication on the Internet
-supervising and realization of projects
-preparation of monthly statements for the Board.
-Presentations
dziennikarz - współpracownik
- współtworzenie audycji "Studenci na fali"
- realizacja materiałów na potrzeby audycji informacyjnych
- realizacja sond
- obróbka zebranego materiału
- realizacja materiałów na potrzeby audycji informacyjnych
- realizacja sond
- obróbka zebranego materiału
Młodszy specjalista ds. marketingu
Regio
- Bieżące wsparcie działu marketingu
- przygotowywanie zestawień danych i tekstów marketingowych
- współpraca z klientem wewnętrznym
- kształtowanie wizerunku spółki na zewnątrz, działania PR
- planowanie i koordynowanie projektów marketingowych w Internecie oraz przy użyciu innych mediów (prasa, radio)
- promocja oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki
- monitorowanie i analiza wyników marki oraz rekomendacja odpowiednich działań marketingowych
- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencji.
- przygotowywanie zestawień danych i tekstów marketingowych
- współpraca z klientem wewnętrznym
- kształtowanie wizerunku spółki na zewnątrz, działania PR
- planowanie i koordynowanie projektów marketingowych w Internecie oraz przy użyciu innych mediów (prasa, radio)
- promocja oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki
- monitorowanie i analiza wyników marki oraz rekomendacja odpowiednich działań marketingowych
- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencji.
Szkolenia i kursy
-Negocjacje , czyli jak przekonać przeciwnika aby dał mi to czego pragnę (07.2011)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
Media społecznościowe, e-marketing, ePR
Literatura sci -fi, Horrory klasy B , komiks, polityka w Ameryce Łacińskiej, Życie i kultura starożytnego Egiptu.
Podróże, podróże, podróże!
Literatura sci -fi, Horrory klasy B , komiks, polityka w Ameryce Łacińskiej, Życie i kultura starożytnego Egiptu.
Podróże, podróże, podróże!
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Bałkany
Grupa dla osób interesujących się historią, kulturą, językiem i wszystkim innym co związane z Bałkanami.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Fantastyczni
Grupa dla fanów fantastyki (literatura, komiks, film, gry wszelakie i, oczywiście, konwenty).
Macedonia
zapraszam sympatyków Macedonii - serca Bałkanów :)podróże, historia, język, kultura, muzyka
Portale społecznościowe
Grupa skupiająca użytkowników różnych portali społecznościowych - wymiana doświadczeń i kontaktów
Social Media Manager
Jak działać w Social Media, czyli jak prowadzić marketing w serwisach społecznościowych? Skąd brać narzędzia, aplikacje? Jak mierzyć efekty? W którą stronę zmierzają trendy?
PiP: praca i podróże
Podróżując poznajemy nowe i ciekawe miejsca. Dlaczego nie podzielić się tym z innymi? Noclegi, ciekawostki, restauracje...
Szkolenia Social Media
Social media (media społecznościowe) zmieniły internet i zachowania internautów, którzy uzyskali możliwość łatwego, bezpośredniego zaznaczenia swojej obecności w sieci. Media społecznościowe stały też