Ewa Kieczka

Brand Manager w Future Processing
Rybnik, śląskie

Umiejętności

Reklama Zarządzanie Marką Digital Marketing media eletroniczne Strategia cyfrowa Marketing bezpośredni E-commerce eMedia Facebook Targi FMCG Zarządzanie Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Negocjacje Reklama online Marketing internetowy Prezentacje Public Relations Sales Prezentacje handlowe SEM SEO Social Media Social Media Marketing Social Networking Planowanie strategiczne Strategia Obsługa klienta E-mail marketing customer relations E-media

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Future Processing
BRAND MANAGER
Future Processing
Internal Marketing Specialist
Logo
Brand Manager
Agro Wodzisław
Nextday 
Creative Agency
Key Account Manager
Logo
p.o Brand Manager
SocialUp! (marka zależna Positive ower sp.z o.o)
Zarządzanie działem Social Media
- Koordynacja pracy zespołu specjalistów e-PR/Social Media
- Tworzenie ofert i strategii obecności firm i marek w social media
- Planowanie, wdrażanie, koordynacja oraz realizacja kampanii Social Media
- Zarządzanie kampaniami Facebook Ads
- Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy
- współtworzenie contentu
Natalia Dołżycka
Natalia Dołżycka · współpracownik
wystawiono
Wulkan energii, ocean kreatywności i spokojna oaza dla wymagających klientów. ;) Ewa doskonale łączy umiejętność profesjonalnej opieki nad klientem z ogromną wyobraźnią i znajomością e-marketingu pod każdą postacią. Wszechstronna, zorganizowana i obdarzona dużą wiedzą w zakresie social media - człowiek, z którym praca to czysta przyjemność.
Positive Power Sp. z o.o.
Key Account Manager
- realizacja polityki sprzedaży – realizacja celów sprzedażowych
- kontakt z klientami strategicznymi
- utrzymanie dotychczasowych i pozyskanie nowych Klientów,
- negocjacje cen oraz warunków sprzedaży,
- opracowywanie strategii komunikacji klientów Internecie
- nadzór nad realizacją projektów
- wprowadzanie nowych produktów,
- sporządzanie comiesięcznych raportów dla zarządu,
- prowadzenie prezentacji
Positive Power Sp. z o.o.
Key Account Manager
Responsible for
-contact with the strategic customers
-keeping relationship with current customers u
-attracting new customers
-negotiation of prices and conditions of sale
-developing strategies to client's communication on the Internet
-supervising and realization of projects
-preparation of monthly statements for the Board.
-Presentations
Positive Power Sp. z o.o.
Account Manager
- Pozyskiwanie klientów na rynku polskim i zagranicznym
- Opieka nad obecnymi klientami oraz nadzorowanie bieżących projektów
- Przygotowywanie ofert handlowych;
- Negocjowanie warunków współpracy
- Reprezentowanie firmy na spotkaniach, targach i imprezach branżowych
Radio 90 Sp. z o.o.
dziennikarz - współpracownik
- współtworzenie audycji "Studenci na fali"
- realizacja materiałów na potrzeby audycji informacyjnych
- realizacja sond
- obróbka zebranego materiału
Logo
Młodszy specjalista ds. marketingu
Regio
- Bieżące wsparcie działu marketingu
- przygotowywanie zestawień danych i tekstów marketingowych
- współpraca z klientem wewnętrznym
- kształtowanie wizerunku spółki na zewnątrz, działania PR
- planowanie i koordynowanie projektów marketingowych w Internecie oraz przy użyciu innych mediów (prasa, radio)
- promocja oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki
- monitorowanie i analiza wyników marki oraz rekomendacja odpowiednich działań marketingowych
- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencji.

Szkolenia i kursy

-Negocjacje , czyli jak przekonać przeciwnika aby dał mi to czego pragnę (07.2011)

Edukacja

Logo
Studium języka angielskiego, licencjackie
Teb Edukacja
Logo
Politologia - Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Politologia, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

Media społecznościowe, e-marketing, ePR

Literatura sci -fi, Horrory klasy B , komiks, polityka w Ameryce Łacińskiej, Życie i kultura starożytnego Egiptu.

Podróże, podróże, podróże!

Grupy

Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Bałkany
Bałkany
Grupa dla osób interesujących się historią, kulturą, językiem i wszystkim innym co związane z Bałkanami.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Fantastyczni
Fantastyczni
Grupa dla fanów fantastyki (literatura, komiks, film, gry wszelakie i, oczywiście, konwenty).
Macedonia
Macedonia
zapraszam sympatyków Macedonii - serca Bałkanów :)podróże, historia, język, kultura, muzyka
Portale społecznościowe
Portale społecznościowe
Grupa skupiająca użytkowników różnych portali społecznościowych - wymiana doświadczeń i kontaktów
Social Media Manager
Social Media Manager
Jak działać w Social Media, czyli jak prowadzić marketing w serwisach społecznościowych? Skąd brać narzędzia, aplikacje? Jak mierzyć efekty? W którą stronę zmierzają trendy?
PiP: praca i podróże
PiP: praca i podróże
Podróżując poznajemy nowe i ciekawe miejsca. Dlaczego nie podzielić się tym z innymi? Noclegi, ciekawostki, restauracje...
Szkolenia Social Media
Szkolenia Social Media
Social media (media społecznościowe) zmieniły internet i zachowania internautów, którzy uzyskali możliwość łatwego, bezpośredniego zaznaczenia swojej obecności w sieci. Media społecznościowe stały też
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.