Ewa Karwan-Jastrzębska

Social Media Manager, Wydawnictwo Marginesy
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Copywriting Digital Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Planowanie mediów Reklama online Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing

Doświadczenie zawodowe

Logo
social media manager
Wydawnictwo Marginesy
Prowadzenie i kreowanie strony fb, prowadzenie strony internetowej. Budowanie wizerunku firmy w mediach internetowych.
Logo
pisarz, scenarzysta
Spółka Autorska
Tworzenie projektów wydawniczych, realizacja projektów wydawniczych, realizacja projektów scenariuszowych filmów animowanych i projektów scenariuszowych reklam radiowych spotów charytatywnych.
Logo
redaktor kreatywny
GW Foksal
Tworzenie nowego imprintu wydawniczego dla dorosłej młodzieży - YA! , wybór autorów polskich i obcych, koncepcja całości, projekty promocyjne książek YA!

Edukacja

Logo
Polonistyka, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
::: ars longa, vita brevis :::
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych - Rozni ludzie, zawody, style, charaktery - jedna kreatywnosc...
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką