Ewa Jabłońska
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Gdańsk,
pomorskie
Umiejętności
Obsługa urządzeń biurowych
Praca pod presją czasu i wyników
Prawo jazdy B
Kurs kasjera walutowo-złotowego
orientacja na cel
Ambicja, gotowość do podejmowania wyzwań oraz orientacja na zmiany
punktualność i terminowość realizacji zadań
Znajomość technik sprzedaży i umiejętności negocjacyjne
Umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami
-właściwe planowanie czasu
Języki
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
doradca klienta
-sprzedaż produktów bankowych i realizacja określonych planów sprzedażowych,-aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami Detalicznymi,obsługa gotówkowa ,wykonywanie księgowań Klientów oddziału,-doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych,-bieżąca obsługa Klientów w oddziale zgodnie ze standardami Banku,-budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta,-kształtowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.
doradca klienta
- sprzedaż produktów bankowych i realizacja określonych planów sprzedażowych,-aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami Detalicznymi ,obsługa gotówkowai bezgotówkowa, sprzedaż produktów kredytowych i inwestycyjnych,-bieżąca obsługa Klientów w oddziale zgodnie ze standardami Banku, ,-zapewnienie realizacji zobowiązań Banku wynikających z Ustawy o Przeciwdziałaniu Praniu Brudnych Pieniędzy i Finansowaniu Terroryzmu, -ograniczanie ryzyka prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych,-eliminowanie ryzyka operacyjnego, -terminowe przekazywanie dokumentacji zgodnie z zasadami ujętymi w procedurze,-monitorowanie błędów,-zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta,-przestrzeganie standardów jakości obsługi ,-informowanie zespołu na bieżąco o zmianach w zakresie procedur-przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych min. 1 w miesiącu,-obsługa gotówkowa i bezgotówkowa klientów,-obsługa kantora oraz WESTERN UNION,-kontrolowanie stanu kart, pinów i innych urządzeń bankowości elektronicznej w oddziale,-rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych kasjerów i doradców poprzez współpracę z zespołem ,bieżące księgowanie transakcji klienta
doradca klienta
Kredyt Bank S.A. w Pelplinie
10.1995-07.1999 Inspektor Dysponent
1999-06.2000 Kierownik Filii KB S.A. w Starogardzie Gdańskim
2000-04.2002 Koordynator w KB S.A. Filia nr 5 w Pelplinie
2002-12/2012 Doradca Klienta
ZAKRES KLUCZOWYCH OBOWIĄZKÓW:
-realizowanie indywidualnych planów sprzedażowych oraz jakościowych w zakresie dochodowości -aktywne pozyskiwanie nowych klientów,-rozpoznawanie oczekiwań klientów,-monitorowanie wyników osiąganej sprzedaży,-realizowanie działań marketingowych,-kompleksowa obsługa w zakresie rachunków bankowych, limitów kredytowych, depozytów, kart kredytowych, kredytów,-prowadzenie bieżącej obsługi gotówkowej -zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami,-przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji ,-wykonywanie kontroli bieżącej realizowanych operacji,sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i ich ksiegowanie,przeprowadzanie inwentaryzacji rocznej.
1999-06.2000 Kierownik Filii KB S.A. w Starogardzie Gdańskim
2000-04.2002 Koordynator w KB S.A. Filia nr 5 w Pelplinie
2002-12/2012 Doradca Klienta
ZAKRES KLUCZOWYCH OBOWIĄZKÓW:
-realizowanie indywidualnych planów sprzedażowych oraz jakościowych w zakresie dochodowości -aktywne pozyskiwanie nowych klientów,-rozpoznawanie oczekiwań klientów,-monitorowanie wyników osiąganej sprzedaży,-realizowanie działań marketingowych,-kompleksowa obsługa w zakresie rachunków bankowych, limitów kredytowych, depozytów, kart kredytowych, kredytów,-prowadzenie bieżącej obsługi gotówkowej -zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami,-przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji ,-wykonywanie kontroli bieżącej realizowanych operacji,sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i ich ksiegowanie,przeprowadzanie inwentaryzacji rocznej.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie skargami i reklamacjami
Etyka biznesu w praktyce
GIIF przeciwdziałanie procederowi prania pieniędzy i finansowania terroryzmu
Doskonalenie umiejętności rozpoznawania fałszywych banknotów i monet(kurs kasjera złotówkowo-walutowego
Techniki profesjonalnej obsługi klienta
Etyka biznesu w praktyce
GIIF przeciwdziałanie procederowi prania pieniędzy i finansowania terroryzmu
Doskonalenie umiejętności rozpoznawania fałszywych banknotów i monet(kurs kasjera złotówkowo-walutowego
Techniki profesjonalnej obsługi klienta
Edukacja
Wydzial Prawa i Administracji, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Specjalizacje
Administracja biurowa
Inne
Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Kasjerzy
Zainteresowania
Numizmatyka, narciarstwo, haftowanie, dla relaksu robótki na drutach i szydełku.
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...