Ewa Godlewska

Koordynator Call Center, Getin Noble Bank S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Kształcenie specjalne Negocjacje Koordynacja projektu Prawo jazdy kat B Motywacja nauczanie języka angielskiego rekrutowanie procowników Edukacja dorosłych

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
Koordynator Zespołu Call Center Inbound, Wydział Realizacji Zleceń Klienta
Obowiązki:
- planowanie i organizacja pracy Zespołu (15 osób)
- rekrutowanie nowych pracowników
- wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
- odpowiadanie na reklamacje klientów dotyczące podległych pracowników
- układanie comiesięcznego harmonogramu pracy i kontrola obecności podległych pracowników
- organizowanie pracy na swoim stanowisku pracy w sposób zapewniający pełną, terminową i efektywną realizację powierzonych zadań
- motywowanie i opieka nad podległym zespołem
- tworzenie procedur, instrukcji i skryptów rozmów
- prowadzenie projektów z zakresu wprowadzania nowych rozwiązań w ramach realizacji zleceń klienta
- wsparcie i doradztwo w dodatkowych projektach wewnętrznych, opiniowane materiałów produktowych, regulaminów i wzorów pism
- kontrola poprawności i terminowości zadań wypełnianych przez pracowników podległego zespołu
- współpraca z agencją pośrednictwa pracy w zakresie rozliczeń kadrowo-płacowych podległych pracowników, zatrudniania nowych pracowników
- nadzór nad procesem weryfikacji transakcji podejrzanych, systemy anti - fraud
Getin Noble Bank S.A.
Koordynator Zespołu Call Center Inbound, Wydział Obsługi Klienta Hipotecznego i Samochodowego
- planowanie i organizacja pracy infolinii
- rekrutowanie nowych pracowników
- wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
- odpowiadanie na reklamacje klientów dotyczące podległych pracowników
- układanie comiesięcznego harmonogramu pracy i kontrola obecności podległych pracowników
- organizowanie pracy na swoim stanowisku pracy w sposób zapewniający pełną, terminową i efektywną realizację powierzonych zadań
- motywowanie i opieka nad podległym zespołem
- tworzenie procedur, instrukcji i skryptów rozmów
- prowadzenie projektów z zakresu wprowadzania nowych produktów i rozwiązań w ramach obsługi klienta w CCI
- wsparcie i doradztwo w dodatkowych projektach wewnętrznych, opiniowane materiałów produktowych, regulaminów i wzorów pism
Getin Noble Bank S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta CCI
- telefoniczna obsługa klienta w Wydziale Obsługi Klienta Detalicznego
- realizacja dyspozycji finansowych i niefinansowych klientów składanych za pośrednictwem Infolinii
- realizowanie dodatkowych projektów Outband oraz Inbound o charakterze sprzedażowym
- współpraca przy tworzeniu szkoleń i materiałów szkoleniowych z trenerem wewnętrznym
- prace biurowe i wsparcie Zespołu Back Office
Grupa Cyfrowy Polsat
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
- telefoniczna obsługa klienta w zakresie pomocy technicznej, finansowej oraz sprzedażowej na Infolinii połączeń przychodzących
- telefoniczna obsługa klienta w zakresie aktywnej sprzedaży produktów i usług na Infolinii połączeń wychodzących
- realizacja projektów anty-churn dla obecnych klientów firmy
ABR SESTA
Specjalista ds. analiz i raportów
- wprowadzanie i edycja danych do systemów baz danych
- edycja zdjęć i materiałów graficznych
- realizacja projektów dodatkowych w branży FMCG

Szkolenia i kursy

"Psychologia szefa- szef to zawód"
"Rekrutacja i selekcja zawodowa"
"Negocjacje i komunikacja interpersonalna"

Edukacja

Logo
Metodyka nauczania języka angielskiego, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Pedagogika Ogólna, specjalizacja Andragogika i Edukacja Ustawiczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Zainteresowania

psychologia,
turystyka,
kuchnia azjatycka.

Organizacje

DOŚWIADCZENIE POZAZAWODOWE:
12.2007 - do chwili obecnej
wolontariusz - stowarzyszenie „Mali Bracia Ubogich”,
- wspieranie działań na rzecz aktywizacji osób starszych,

07.2008 - do chwili obecnej
koordynator ds. wymian międzynarodowych – „Forum Młodzieży Wawra”,
- redagowanie wniosków o dotacje z programu „Młodzież w Działaniu”
- organizowanie wymian i szkoleń międzynarodowych od strony logistycznej (transport, zakwaterowanie, wyżywienie) i merytorycznej (szkolenia, organizacja czasu wolnego, promowanie idei integracji europejskiej, promowanie Polski)
- zarządzanie budżetem projektów
- organizacja i koordynacja zajęć edukacyjnych dla młodzieży i dorosłych w wieku od 18 do 30 lat
- utrzymywanie i budowanie pozytywnych relacji z organizacjami działającymi w ramach programu „Młodzież w działaniu” , „Erasmus +”
- udział w szkoleniach i wymianach międzynarodowych organizowanych przez organizacje partnerskie na terenie UE

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.