Ewa Gadowska

Wspaniałe Podróże
Węgrzce Wielkie, małopolskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik biura
Wspaniałe Podróże
Grupa Travel Polska
Kierownik Sprzedaży ds. Kooperacji Grupa Travel Polska/Menager ds. Kooperacji
współpraca z agentami i touroperatorami w ramach kooperacji Grupa Travel Polska, pozyskiwanie nowych Partnerów ( biur podróży) i Kontrahentów ( Touroperatorów), budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami kooperacji, prowadzenie negocjacji biznesowych, współpraca z touroperatorami działającymi na polskim rynku turystycznym i prowadzenie promocji touroperatorów wśród biur agencyjnych na terenie całego kraju, działających w ramach Kooperacji GTP przygotowywanie eventów oraz prezentacji branżowych
 Fly.pl
Supervisor działu Servis Center Fly.pl
telefoniczna i mailowa obsługa Klientów ( sprzedaż ofert i produktów turystycznych), prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą rezerwacji turystycznych, przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych, prowadzenie statystyk i raportów kontaktów i sprzedaży.
 Fly.pl
Specjalista ds. Turystyki Fly.pl
sprzedaż ofert i produktów turystycznych, telefoniczna i mailowa obsługa Klientów.
Logo
Specalista ds. Sprzedaży w biurze podróży Sky Holidays
Sky Holidays
tworzenie produktu touroperatora m.in ofert wyjazdu do Bułgarii, Hiszpanii, współpraca z kontrahentami, przygotowyanie biletów, voucherów i list wylotowych oraz roomingowych, monitorowanie sprzedaży w.w rynków turystycznych.
Logo
Specjalista ds. Sprzedaży w biurze podróży Open Travel
Open Travel
sprzedaż i doradztwo imprez turystycznych dla klientów indywidualnych, współpraca z agentami firmy rzy sprzedaży imprez turystycznych, tworzenie produktu touroperatora m.in ofert wyjazdu do Włoch, Chorwacji,Grecji, na Dominikanę, współpraca z kontrahentami, przygotowyanie biletów, voucherów i list wylotowych oraz roomingowych, monitorowanie sprzedaży w.w rynków turystycznych.

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, specjalizacja Zarządzanie w Turystyce, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka

Zainteresowania

podróże, siatkówka, jazda na nartach, muzyka, kino