Ewa Deptalska

Ewa Deptalska

Area Sales Manager Eastern Europe, Recair bv
Świdnica, dolnośląskie

Języki

rosyjski
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Area Sales Manager Eastern Europe
Recair bv
•wyznaczenie celów dot. sprzedaży na rynku Europy wschodniej
•sporządzanie i prowadzenie dokumentacji techniczno-handlowej
•opracowanie typoszeregu produktów dostosowanych do wymagań klientów,
•koordynacja prac projektowych
•prowadzenie rozmów handlowych – negocjacje prowadzące do zawarcia kontraktu
•koordynacja pracy działów handlowego, konstrukcyjnego oraz produkcji
•nadzór nad kolejnymi etapami realizacji projektu
•prowadzenie działań mających na celu aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców oraz stały kontakt z klientami

OSIĄGNIĘCIA:
•pozyskanie odbiorców na rynku Europy Wschodniej
•opracowywanie i realizacja kampanii promocyjnych
•organizowanie wyjazdów targowych (Rosja, Ukraina),
•organizowanie prezentacji i szkoleń u klientów prowadzonych w języku rosyjskim oraz angielskim
•sprzedaż nowego produktu do urządzeń testowych
Klingenburg International Sp. z o.o.
Doradca Techniczno-Handlowy
•opracowanie standardów pracy na nowym stanowisku (wcześniej nieistniejącym), wyznaczenie celów dot. sprzedaży na rynku wschodnim
•sporządzanie i prowadzenie dokumentacji techniczno-handlowej
•opracowanie typoszeregu produktów dostosowanych do wymagań klientów,
•udział w pracach projektowych (m.in.:wymienniki na statek Bieługa, regeneratory osuszające do fabryki leków w Rzeszowie, projekt – stadion Wrocław)
•prowadzenie rozmów handlowych – negocjacje prowadzące do zawarcia kontraktu
•koordynacja pracy działów handlowego, konstrukcyjnego oraz produkcji
•nadzór nad kolejnymi etapami realizacji projektu (terminowość) oraz kontakt z klientem
•sporządzanie kalkulacji oraz ofert handlowych
•prowadzenie działań mających na celu aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców oraz stały kontakt z klientami

OSIĄGNIĘCIA:
•pozyskanie największych odbiorców na rynku Ukraińskim i Białoruskim – VentService, ACM, VEZA, Ventilation Systems
•osiągniecie ciągłego wzrostu sprzedaży o ok. 20% rokrocznie
•opracowywanie i realizacja kampanii promocyjnych (bloki reklamowe w czasopiśmie Rynek Instalacji – wydanie Ukraińskie)
•organizowanie wyjazdów targowych (promowanie wyrobów na targach Aqua Term Kijów), organizowanie prezentacji i szkoleń u klientów prowadzonych w języku rosyjskim
•prezentacja wprowadzanych zmian w produktach firmy pod kątem ich wykorzystania przez klientów
HUTMEN S.A.
Starszy Handlowiec
•obsługa klientów na rynkach wschodnich głównie Ukraina, Białoruś, Litwa, Łotwa, Rosja (koordynacja przyjmowania zamówień oraz organizacja dostaw)
•współpraca z Działem Planowania Produkcji mająca na celu bieżące i długookresowe ustalanie harmonogramu produkcyjnego co w znaczący sposób wpłynęło na skrócenie terminów dostaw do kluczowych klientów.
•przygotowywanie ofert techniczno-handlowych
•współpraca z działem technicznym nad wprowadzaniem nowych produktów (wprowadzanie nowych produktów do produkcji w odniesieniu do potrzeb i wymagań klientów głównie pod kątem zmiany parametrów i własności wyrobów oraz wprowadzania nowych stopów)
•prowadzenie marketingowej bazy danych
•prowadzenie analizy sprzedaży oraz opracowywanie prognozy sprzedaży
HUTMEN S.A.
Handlowiec
•obsługa klientów Spółki – klienci z Rosji, Ukrainy oraz Niemiec i Hiszpanii
•przyjmowanie zamówień i koordynacja wysyłek
•pozyskiwanie nowych klientów głównie na rynkach wschodnich
•przygotowywanie i aktualizacja ofert handlowych
IMPEX-MIEDŹ Sp. z o.o., 00-842 Warszawa, ul.7/9 – spółka wydzielona z Działu Handlowego Hutmen S.A. w ramach Grupy Kapitałowej Impexmetal S.A.
HUTMEN S.A.
Specjalista ds. produktu i logistyki,
•logistyczna obsługa klienta
•koordynacja dostaw do klientów krajowych i zagranicznych
•optymalizacja kosztów w zakresie działań logistycznych
pozyskanie nowych przewoźników oraz wynegocjowanie korzystnych umów
obniżenie kosztów transportu poprzez łączenie dostaw do mniejszych odbiorców
skrócenie terminów dostaw poprzez zmiany w planowaniu produkcji
•opiniowanie wprowadzania innowacji w produkcie - dostosowanie do potrzeb rynku i wymagań klientów
•opracowywanie dokumentacji technicznej dla nowych produktów
•opracowanie nowej lub zmiany istniejącej technologii produkcji danego wyrobu przy współudziale technologa
•nadzór nad produkcja partii próbnych nowego wyrobu,
•końcowe badanie uzyskanych właściwości wyrobów pod kątem wymagań klientów
HUTMEN S.A.
specjalista ds. handlu i marketingu
specjalista ds. handlu i marketingu
•przygotowywanie długookresowej strategii produktu
•prowadzenie analizy sprzedaży
•prowadzenie marketingowej bazy danych
•opracowywanie planów marketingowych i prognozy sprzedaży produktu
•sprawdzanie stopnia zadowolenia klientów
HUTMEN S.A.
technolog, specjalista technolog
•realizacja zadań technolgiczno-technicznych
•opracowywanie warunków technologicznych produkcji (w szczególności dla nowych wyrobów w odniesieniu do możliwości produkcji)
•opracowywanie ofert technicznych
•prace nad optymalizacją kosztów surowców, narzędzi oraz materiałów pomocniczych
zmiany w technologii prowadzące do optymalizacji procesu i poprawy uzysków na produkcji
wprowadzenie kontroli zużytych narzędzi pod kątem dalszego wykorzystania
wprowadzenie zasad zagospodarowywania odpadów zwrotnych

Szkolenia i kursy

2002
„Sztuka kreowania własnego wizerunku w kontaktach biznesowych”; „Obsługa klienta”, „Negocjacje”
( kontakt z klientem, rozmowy handlowe, przygotowanie do wystąpień, przemawianie w różnych sytuacjach – wystąpienia publiczne, prezentacja oferty handlowej, ubiór w sytuacjach biznesowych, kontakty z mediami, kontakty z obcokrajowcami, opanowywanie tremy)
Firma Konsultingowo-Szkoleniowa „ADVISER”

01-03.07.2002
Auditor Wewnętrzny Systemu Jakości
System Jakości ISO
Wrocławska Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych NOT

11-12.10.2002; 06-07.12.2002
„Seminarium orientująco-budżetowe controllingu – stopień I – II”;
„Seminarium kierownicze controllingu – stopień III”
Controlling
Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego w Gdańsku

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Inżynieria Materialowa, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja

Inne

Umiejętności kompetencje społeczne - łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność rozwiązywania problemów, dobra komunikacja, nabyte dzięki szkoleniom i doświadczeniu w kontaktach z klientami umiejętność motywowania innych nabyta w trakcie prac w zespołach projektowych

Umiejętności i kompetencje organizacyjne - zarządzanie zespołem – koordynacja pracy zespołu przy projekcie stadion Wrocław, umiejętność
organizowania pracy swojej i innych – nabyte w pracy w dziale logistyki, umiejętność zarządzania
czasem – nabyta w trakcie kursu i pracy w dziale handlowym, umiejętność planowania i ustalania celów
zaangażowanie w realizację stawianych celów i zadań, kreatywność

Umiejętności i kompetencje techniczne - umiejętność czytania dokumentacji technicznej, obsługa systemów SAP oraz IFS

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze