Emilia Wierzba

IT Product Manager, Lufthansa Global Business Services
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Język angielski w biznesie Analiza danych Wprowadzanie danych Oceny Języki obce Niemiecki HR Project Management HRO Microsoft Office Outsourced HR Services Usługi płacowe Koordynacja projektu Rekrutacja SAP SAP HR Service Centers Planowanie strategiczne Obsługa klienta Zarządzanie zasobami ludzkimi język niemiecki /poziom zaawansowany

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Lufthansa Global Business Services
HR SERVICE TEAM LEADER
- koordynowanie niemieckojęzycznym zespołem
- monitorowanie ilości i rozdysponowanie zleceń poszczególnym członkom zespołu
- zarządzanie zasobami ludzkimi i rekrutacja
- budowanie pozytywnych relacji z klientem
- obsługa reklamacji i eskalacji
- analiza, rozwiązywanie bieżących problemów, usprawnianie procesów
- zapewnianie pozytywnych wyników pracy zgodnie z SLA
- kontrola jakości pracy
- nadzorowanie szkoleń wewnątrz zespołu (cross skilling)
- ewaluacja i motywacja pracowników
- sygnalizacja i eskalacja poważnych problemów do wyższych szczebli kierownictwa
- zarządzanie czasem pracy pracowników
- generowanie i obróbka raportów dla klienta i kierownictwa
- wsparcie dla zespołu z zakresu SAP HR i niemieckiego prawa pracy
- codzienny kontakt w języku niemieckim i angielskim oraz ścisła współpraca z działami kadrowymi klienta, HRBP, Process Management, działami technicznymi, raportowymi, Business Process Analyst,
- udział w projektach usprawniających procesy
- nadzór przy przekazywaniu procesów z Niemiec (transition)
- wyjazdy służbowe do Niemiec
NGA
HRSC Team Leader CH/AT
- zarządzanie projektami na kraje niemieckojęzyczne
- koordynowanie zespołami kadrowo-płacowymi
- specjalistyczne wsparcie merytoryczne z zakresu prawa pracy i płac Szwajcarii i Austrii
- SAP - moduł HR (PA, TM, PY, OM) - szkolenia, wsparcie merytoryczne dla pracowników
- kontakt z klientem zagranicznym oraz zespołami technicznymi w językach niemieckim oraz angielskim
- rekrutacja pracowników - rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami
- aktywności administracyjne - rozliczanie czasu pracy, urlopów
- analiza potrzeb projektowych pod kątem dostosowania zasobów ludzkich
- audyty, oceny oraz motywacja pracowników
- analiza oraz tłumaczenia dokumentacji projektowej
- przeprowadzanie szkoleń z tematyki SAP oraz zagadnień kadrowo-płacowych
NGA
Team Coordinator
- koordynowanie pracą zespołu
- specjalistyczne wsparcie merytoryczne z zakresu SAP HR oraz przeliczania płac AT/CH.
- zadania administracyjne - zarządzanie czasem
- przygotowywanie sprawozdań
- ścisła współpraca z oddziałami w Szwajcarii i Austrii
- nadzorowanie przejmowania obowiązków (transition) z innych oddziałów - delegacje służbowe
NGA
Junior HR&Payroll Specialist
Wprowadzanie specjalistycznych oraz kluczowych danych:
- obliczenia dodatków płacowych
- przygotowywanie i dostarczanie raportów dla klienta końcowego wg harmonogramu
- przeliczanie płac na wszystkich etapach kalendarza płacowego
- kontrola oraz walidacja płac
- zadania okołoprojektowe, statystyki, analizy
- kontakt z klientem oraz działem technicznym w językach DE/EN
- nadzór nad pracownikami niższego szczebla
- optymalizacja procesów

Od maja 2010 do kwietnia 2011 - stanowisko HRSC Agent
Od maja 2011 do kwietnia 2012 - stanowisko HRSC Specialist
Szkoła Języków Obcych Level
lektor języka niemieckiego
Nauczanie języka niemieckiego w grupach, poziom podstawowy, zakres wieku 8-14
oraz zajęcia indywidualne na poziomie B1-C1

Edukacja

Logo
Ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
filologia germańska, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne