Emilia Kaliszewska

Emilia Kaliszewska

Specjalista ds. jakości
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Praca w zespole Obsługa urządzeń biurowych Zarządzanie zespołem negocjacje handlowe Prawo jazdy kat B Archiwizacja dokumentów Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej. ewidencja dokumentów umiejętność pracy z celem i dążenia do realizacji wyznaczonych zadań, sprzedaż usług przez tlefon; telefoniczna obsługa klienta; podstawowa znajomość pracy coacha;

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
Starszy Doradca Klienta
- zarządzanie portfelem klientów indywidualnych oraz klientów z segmentu MŚP,
- podejmowanie decyzji kredytowych dla klientów z segmentu MŚP,
-odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe produktów oszczędnościowo - inwestycyjnych oraz produktów maklerskich DM BZWBK,
- odpowiedzialność za realizację standardów jakości obsługi klienta,
- odpowiedzialność za utrzymywanie relacji z klientami,
- prowadzenie wymaganych rejestrów i ewidencji, archiwizacja dokumentów.
Bank Millennium S.A.
konsultant
- odpowiedzialność za sprzedaż produktów i usług finansowych banku,
- prowadzenie i archiwizowanie dokumentów związanych z obsługą klienta jak i z funkcjonowaniem placówki,
- odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie placówki podczas nieobecności kierownika,
- gotówkowa obsługa klienta
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji
- zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż ( 15 osób)
- budowanie zespołu sprzedażowego,
- realizowanie zadań w zakresie koordynowania i nadzoru pracy zespołu doradców klienta,
- planowania i organizowania pracy zespołu pracowników oraz wspierania pracowników w realizacji założonych celów,
- prowadzenie obserwacji pracy doradców, praca jako coach

Szkolenia i kursy

Prawo jazdy kat. B; Sprzedaż usług przez telefon; Telefoniczna obsługa klienta;

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Technik handlowiec, średnie
Liceum Handlowe dla dorosłych nr. 1 w Zespole Szkół

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Lubię czytać książki; słuchać muzyki, oglądać filmy, gotować.