Emilia Kaliszewska
Specjalista ds. jakości
Gdańsk,
pomorskie
Umiejętności
Praca w zespole
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zespołem
negocjacje handlowe
Prawo jazdy kat B
Archiwizacja dokumentów
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej.
ewidencja dokumentów
umiejętność pracy z celem i dążenia do realizacji wyznaczonych zadań,
sprzedaż usług przez tlefon;
telefoniczna obsługa klienta;
podstawowa znajomość pracy coacha;
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Doradca Klienta
- zarządzanie portfelem klientów indywidualnych oraz klientów z segmentu MŚP,
- podejmowanie decyzji kredytowych dla klientów z segmentu MŚP,
-odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe produktów oszczędnościowo - inwestycyjnych oraz produktów maklerskich DM BZWBK,
- odpowiedzialność za realizację standardów jakości obsługi klienta,
- odpowiedzialność za utrzymywanie relacji z klientami,
- prowadzenie wymaganych rejestrów i ewidencji, archiwizacja dokumentów.
- podejmowanie decyzji kredytowych dla klientów z segmentu MŚP,
-odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe produktów oszczędnościowo - inwestycyjnych oraz produktów maklerskich DM BZWBK,
- odpowiedzialność za realizację standardów jakości obsługi klienta,
- odpowiedzialność za utrzymywanie relacji z klientami,
- prowadzenie wymaganych rejestrów i ewidencji, archiwizacja dokumentów.
Kierownik Sekcji
- zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż ( 15 osób)
- budowanie zespołu sprzedażowego,
- realizowanie zadań w zakresie koordynowania i nadzoru pracy zespołu doradców klienta,
- planowania i organizowania pracy zespołu pracowników oraz wspierania pracowników w realizacji założonych celów,
- prowadzenie obserwacji pracy doradców, praca jako coach
- budowanie zespołu sprzedażowego,
- realizowanie zadań w zakresie koordynowania i nadzoru pracy zespołu doradców klienta,
- planowania i organizowania pracy zespołu pracowników oraz wspierania pracowników w realizacji założonych celów,
- prowadzenie obserwacji pracy doradców, praca jako coach
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat. B; Sprzedaż usług przez telefon; Telefoniczna obsługa klienta;
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Lubię czytać książki; słuchać muzyki, oglądać filmy, gotować.