Umiejętności
Prawo jazdy
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Przemysł farmaceutyczny
Sprzedaż leków
Efektywność Sprzedaży
Sprzedaż
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. promocji aptecznej
- budowanie trwałych relacji z klientami
- skuteczne prowadzenie promocji wśród farmaceutów
- realizacja planów sprzedażowych ( poparte wyniikami IMS)
- ścisłe realizowanie strategii marketingowych w zakresie promowanych produktów
- zbieranie i aktualizacja informacji zarówno o klientach jak i konkurencji
- efektywne zarządzanie budżetem promocyjnym i rabatowym
- wprowadzanie nowych produktów OTC na rynek
- budowanie i rozwijanie wizualizacji w aptekach
- prowadzenie szkoleń merytorycznych dla farmaceutów
- skuteczne prowadzenie promocji wśród farmaceutów
- realizacja planów sprzedażowych ( poparte wyniikami IMS)
- ścisłe realizowanie strategii marketingowych w zakresie promowanych produktów
- zbieranie i aktualizacja informacji zarówno o klientach jak i konkurencji
- efektywne zarządzanie budżetem promocyjnym i rabatowym
- wprowadzanie nowych produktów OTC na rynek
- budowanie i rozwijanie wizualizacji w aptekach
- prowadzenie szkoleń merytorycznych dla farmaceutów
Doradca Klienta
- sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynach wnętrzarskich
- sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu www.dobrzemieszkaj.pl
- obsługa portalu dobrzemieszkaj.pl z zakresu: weryfikacji kreacji reklamowych, definiowania i kontroli kampanii reklamowych,analizy skuteczności kampanii, przygotowywanie raportów kampanii
- pozyskiwanie i obsługa klientów grupy wydawniczej, budowanie trwałych relacji z klientami
- współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w zakresie sprzedaży mediów w kanałach: czasopisma oraz www
- penetracja ryku w poszukiwaniu nowych klientów
- opracowywanie rocznych planów obsługi klientów grupy wydawniczej
- planowanie mediów
- projekty akcji promocyjnych i konkursów, teksty reklam, projekty graficzne reklam, projekty haseł reklamowych
- kontrola cen i działalności konkurencji
- ścisłe realizowanie strategii marketingowych
- sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu www.dobrzemieszkaj.pl
- obsługa portalu dobrzemieszkaj.pl z zakresu: weryfikacji kreacji reklamowych, definiowania i kontroli kampanii reklamowych,analizy skuteczności kampanii, przygotowywanie raportów kampanii
- pozyskiwanie i obsługa klientów grupy wydawniczej, budowanie trwałych relacji z klientami
- współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w zakresie sprzedaży mediów w kanałach: czasopisma oraz www
- penetracja ryku w poszukiwaniu nowych klientów
- opracowywanie rocznych planów obsługi klientów grupy wydawniczej
- planowanie mediów
- projekty akcji promocyjnych i konkursów, teksty reklam, projekty graficzne reklam, projekty haseł reklamowych
- kontrola cen i działalności konkurencji
- ścisłe realizowanie strategii marketingowych
Szkolenia i kursy
Podlaska Akademia Zarządzania Zasobami Ludzkimi ( wymiar 72h)
- Prawo pracy
- Rola działu HR w organizacji
- Employer Branding
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- Systemy ocen okresowych
- Wartościowanie stanowisk pracy
- Rozwój i szkolenie pracowników
- Prawo pracy
- Rola działu HR w organizacji
- Employer Branding
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- Systemy ocen okresowych
- Wartościowanie stanowisk pracy
- Rozwój i szkolenie pracowników
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Akademia Zdrowia
Akademia Zdrowia to przedsięwzięcie zrzeszające ludzi zainteresowanych tematyką zdrowia.
HR ensemble blog nowe trendy w zarządzaniu.
Grupa praktyków zajmujących się nowymi trendami w zarządzaniu, HR i marketingu.
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Języki obce a praca
Grupa poliglotów. Powiedz jakimi językami obcymi władasz, a wskażemy Ci mozliwości wykorzystywania tych języków na codzień.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!