Doświadczenie zawodowe
Store Manager
- maksymalne zwiększanie zysku sklepu poprzez wykorzystywanie możliwości podwyższenia sprzedaży, redukowanie strat towaru, kontrolowanie kosztów sklepu ,
- utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta;
- rekrutacja pracowników, szkolenie personelu,
- zarządzanie podległym zespołem (6 osób), organizacja czasu pracy, motywowanie i dbanie o rozwój zawodowy zespołu
- dbałość o ekspozycję towaru i aranżację wizerunku sklepu według standardów marki
- współpraca z PiRem (organizacja akcji promocyjnych),
- kontrola procedur administracyjnych,
- wspomaganie pracy kierownika regionalnego w obszarze audytu i inwentaryzacji
- wspomaganie sklepów z najgorszym wynikiem inwentaryzacji i audytu (również odbywanie delegacji z tym związanych),
- zamykanie i otwieranie nowych sklepów.
- utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta;
- rekrutacja pracowników, szkolenie personelu,
- zarządzanie podległym zespołem (6 osób), organizacja czasu pracy, motywowanie i dbanie o rozwój zawodowy zespołu
- dbałość o ekspozycję towaru i aranżację wizerunku sklepu według standardów marki
- współpraca z PiRem (organizacja akcji promocyjnych),
- kontrola procedur administracyjnych,
- wspomaganie pracy kierownika regionalnego w obszarze audytu i inwentaryzacji
- wspomaganie sklepów z najgorszym wynikiem inwentaryzacji i audytu (również odbywanie delegacji z tym związanych),
- zamykanie i otwieranie nowych sklepów.
kierownik sklepu
firmowy sklep z bielizną "GORSETERIA"
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników, (w tym ustalanie czasu pracy, motywowanie, zatrudnianie i zwalnianie)
- prowadzenie dokumentacji sklepu.
- planowanie i realizacja celów sprzedażowych.
- dbałość o wizerunek sklepu.
- dokonywanie inwentaryzacji rocznych, zdawczo - odbiorczych.
- kontraktacje nowych kolekcji.
- wyszukiwanie nowych firm z ciekawą ofertą handlową do współpracy.
- prowadzenie dokumentacji sklepu.
- planowanie i realizacja celów sprzedażowych.
- dbałość o wizerunek sklepu.
- dokonywanie inwentaryzacji rocznych, zdawczo - odbiorczych.
- kontraktacje nowych kolekcji.
- wyszukiwanie nowych firm z ciekawą ofertą handlową do współpracy.
Szkolenia i kursy
- szkolenie z zakresu obsługi klienta: „Inspiring The Customer, Inspiring You Programme”,
- równoważny czas pracy,
- pierwsza pomoc przedlekarska,
- Istota przywództwa: kierowanie zespołami, zarządzanie wydajnością,
- zarządzanie celami,
- coaching,
- Jak zarządzać biznesem,
- pracownik administracyjno – biurowy z obsługą komputera i elementami internetu.
- równoważny czas pracy,
- pierwsza pomoc przedlekarska,
- Istota przywództwa: kierowanie zespołami, zarządzanie wydajnością,
- zarządzanie celami,
- coaching,
- Jak zarządzać biznesem,
- pracownik administracyjno – biurowy z obsługą komputera i elementami internetu.
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
- książki Briana Tracy,
- moda i uroda,
- wolontariat C.K. Wiatrak,
- zwiedzanie ciekawych zakątków w Polsce i na świecie,
- pływanie.
- moda i uroda,
- wolontariat C.K. Wiatrak,
- zwiedzanie ciekawych zakątków w Polsce i na świecie,
- pływanie.
Grupy
Bielizna
Grupa dla noszących bieliznę ;)
Jaką bieliznę preferujecie?
Na co zwracacie uwagę kupując bieliznę?
Jakie firmy są ok, a jakie nie?
Dyskryminacja kobiet
Grupa zrzeszająca wszystkich, którzy zdają sobie sprawę z powagi problemu jaki występuję na całym świecie w kwestii dyskryminacji kobiet.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.