Umiejętności
kreatywność
łatwość nawiązywania konktaktów
Prawo jazdy kat B
odpowiedzialność
otwartość na nowe wyzwania
łatwość współpracy w grupie
Dążenie do rozwoju, zaangażowanie, profesjonalizm i etyka
mobilność, elastyczność
efektywne planowanie i wykonywanie zadań
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Klientów Kluczowych
Dominanta Base & Direct Group
Kompleksowa obsluga międzynarodowych firm w zakresie marketingu bezpośredniego. Koordynowanie kampanii marketingowych w Europie środkowej i wschodniej. Współpraca przy formułowaniu startegii B2B oraz B2C w Polsce. Akcje on-line i off-line, pozycjonowanie produktów, ATL, BTL, wybór mediów, produkcja katalogów, mailinów etc. Ścisła współpraca z właścicielami baz danych, agencjami badan marketingowych, call-center, z mediami, domami mediowymi. Precyzyjne i skuteczne docieranie do trudno dostępnych grup docelowych. Wieloletnia współpraca z Interdirect Network.
Kierownik Projektu (Project Manager)
Vitamex Production AB
Rozwijanie strategii marketingowej suplementów diety na polskim rynku w oparciu o współpracę i doświadczenia na rynkach skandynawskich. Rozwijanie strategii sprzedażowej w Polsce. Tworzenie polityki cenowej produktów. Wprowadzanie nowych produktów na rynek. Promocja, pozycjonowanie produktów, wybór mediów, produkcja katalogów na rynek polski oraz skandynawski. Współpraca z właścicielami komercyjnych baz danych. Współpraca z agencjami badań rynku. Budowa planów marketingowych na podstawie zamawianych badań rynku. Silna współpraca z agencjami marketingu bezpośredniego oraz call-center.
Asystentka w dziale Nowe Projekty Marketingowe
Rozwijanie nowych mail-orderowych aktywności w projekcie Vitalshop – magazynie z kosmetykami oraz suplementami diety. Planowanie rozwoju Vitalshopu oraz tworzenie startegii marketingowej. Koordynowanie prac wszystkich działów pracujących przy projekcie.
Edukacja
Zainteresowania
Muzyka klasyczna
Filozofia dla dzieci
Etyka
Filozofia dla dzieci
Etyka
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
"POTPOURRI" - coś dla każdego i o wszystkim...
Wiadomości I materiały na każdy temat - coś dla każdego.
Weekend za miastem
Weekend za miastem......we dwoje, z rodziną, w gronie przyjaciół,jeziora, lasy, wschody i zachody słońca......