Edyta Sobol-Prochowska

KAM, Ekspert ds. BSA, LLU, Telekomunikacja Polska S.A./ GTS Poland sp .z o.o
Marki, mazowieckie

Umiejętności

Analiza biznesowa Strategia biznesowa Zarządzanie Microsoft Office Negocjacje Project Management sprzedaż rozwiązań Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Języki

polski
ojczysty
włoski
dobry
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Menadzer Klienta Biznesowego
Multimedia Polska Bizne S.A.
Realizowanie zadań sprzedażowych indywidualnych i zespołowych
• Budowanie długofalowych relacji biznesowych i profesjonalna obsługa klienta na podległym terenie
• Dbałość o stałe poszerzenie portfela klientów
• Zbieranie informacji o rynku: m. in. aktywności promocyjnych i zmian asortymentowych konkurencji
• Proaktywna kooperacja z działami wewnętrznymi nastawiona na realizację wspólnych celów i zadań
• Proponowanie oraz aktywny udział we wdrożeniu i realizowaniu działań, aktywności promocyjnych
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik ds. Relacji Międzyoperatorskich
• Współpraca z wybraną grupą dostawców usług telekomunikacyjnych
• Negocjowanie i podpisywanie warunków umów oraz ich aktualizowanie
• Tworzenie i zamykanie kontraktów handlowych.
• Zapewnianie wysokiej jakości obsługi Klientów GTS
• Kreowanie nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż
• Prowadzenie projektów teleinformatycznych
• Realizacja planów sprzedaży
• Stałe monitorowanie działań konkurencji w segmencie Klientów Operatorów
Orange Polska S.A.
Ekspert ds. BSA, LLU
• kontakt z Klientem Operatorem w zakresie Usług Regulowanych, wyjaśnianie roszczeń operatorskich,
• realizacja zadań posprzedażowych wynikających z podpisanych umów
z Klientami,
• współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w rozpatrywaniu reklamacji,
• budowanie długofalowych relacji z Klientami,
• zarządzanie zespołem, dbanie o wysoki standard obsługi Klientów,
• negocjowanie umów i porozumień, organizowanie i prowadzenie spotkań z Klientami,
• tworzenie i nadzorowanie procesów dostarczania Usług Regulowanych,

Edukacja

Logo
Marketing i zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.