Umiejętności
Coaching
Bankowość
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Motywowanie zespołu
Pakiet MS Offiece
Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
znajmość technik sprzedaży
Ubezpieczenie na Życie
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Jednostki Agencyjnej
* Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi w podległym zespole,
* Budowa, rozwój podległego zespołu, wdrażanie nowych współpracowników,
* Prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie ze standardem,
* Motywowanie i angażowanie zespołu, zachęcanie do wysokiej produktywności,
* Monitoring wyników sprzedażowych,
* Spotkania podsumowujące, analiza wyników sprzedaży, kontrola jakości procesu sprzedaży,
* Prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych, systemowych, asysty sprzedażowe,
* Odpowiedzialność za przepływ komunikacji centrala – jednostka
* Budowa, rozwój podległego zespołu, wdrażanie nowych współpracowników,
* Prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie ze standardem,
* Motywowanie i angażowanie zespołu, zachęcanie do wysokiej produktywności,
* Monitoring wyników sprzedażowych,
* Spotkania podsumowujące, analiza wyników sprzedaży, kontrola jakości procesu sprzedaży,
* Prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych, systemowych, asysty sprzedażowe,
* Odpowiedzialność za przepływ komunikacji centrala – jednostka
Dyrektor oddziału
Zarządzanie placówką banku, w tym zespołem Doradców Klienta detalicznego i biznesowego
Odpowiedzialność za realizację założeń sprzedażowych,
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie oddziału,
Planowanie sprzedaży w oparciu o dochodowość placówki,
Wspieranie zespołu w osiąganiu wyznaczonych celów poprzez prowadzenie coachingów,
Monitorowanie wyników, dbanie o standardy,
Odpowiedzialność za realizację założeń sprzedażowych,
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie oddziału,
Planowanie sprzedaży w oparciu o dochodowość placówki,
Wspieranie zespołu w osiąganiu wyznaczonych celów poprzez prowadzenie coachingów,
Monitorowanie wyników, dbanie o standardy,
Dyrektor oddziału
Zarządzanie placówką banku, w tym zespołem Doradców Klienta,
Odpowiedzialność za realizację założeń biznesowych,
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie oddziału, raportowanie działań sprzedażowych,
Planowanie sprzedaży w oparciu o dochodowość placówki,
Wspieranie zespołu w osiąganiu wyznaczonych celów poprzez prowadzenie coachingów,
Monitorowanie wyników, dbanie o standardy,
Przestrzeganie założeń projektu CEL stworzonego dla całej sieci sprzedaży, szkolenia pracowników.
Odpowiedzialność za realizację założeń biznesowych,
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie oddziału, raportowanie działań sprzedażowych,
Planowanie sprzedaży w oparciu o dochodowość placówki,
Wspieranie zespołu w osiąganiu wyznaczonych celów poprzez prowadzenie coachingów,
Monitorowanie wyników, dbanie o standardy,
Przestrzeganie założeń projektu CEL stworzonego dla całej sieci sprzedaży, szkolenia pracowników.
Szkolenia i kursy
Z projektu CEL (czas- efektywność-ludzie) prowadzony przez firmę BCG
Zwiększenie Efektywności Zespołu prowadzący achieveglobal
"Menedżer Trenerem Sprzedaży"
"Zarządzanie Sprzedażą"
"Przywództwo"
Zwiększenie Efektywności Zespołu prowadzący achieveglobal
"Menedżer Trenerem Sprzedaży"
"Zarządzanie Sprzedażą"
"Przywództwo"
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
podróże te dalekie i te bliskie
praca w ogrodzie
renowacja starych mebli
dobra książka
praca w ogrodzie
renowacja starych mebli
dobra książka