Umiejętności
Marketing B2B
Event Management
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
Administracja biura
Project Management
Public Relations
Sales
Social Media Marketing
Adobe Photoshop
Marketing Communication
Team building and leadership skills
Market Resreach
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
norweski
podstawowy
Szkolenia i kursy
09.2015 - Obecnie Kurs „Excel na poziomie zaawansowanym”
05. 2015 – 06.2015 Kurs „Excel na poziomie podstawowym” zakończony certyfikatem.
03.2014 Łódź Szkolenie „Zarządzanie czasem i stawianie celów”.
05.2010 Warszawa Szkolenie „Zasady budowania sukcesu w biznesie Brian Tracy”.
05. 2015 – 06.2015 Kurs „Excel na poziomie podstawowym” zakończony certyfikatem.
03.2014 Łódź Szkolenie „Zarządzanie czasem i stawianie celów”.
05.2010 Warszawa Szkolenie „Zasady budowania sukcesu w biznesie Brian Tracy”.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Podróże
Pływanie
Pływanie
Organizacje
10.2014 – 06.2015 WICEPREZES DS. MARKETINGU
Koło naukowe „Stratolog” Uniwersytetu Łódzkiego:
Koordynacja organizacji konkursu „Topsim Management Challenge 2015”;
Nadzór na projektami realizowanymi w kole naukowym;
Dbanie o pozytywny wizerunek SKN Stratolog;
Współpraca z partnerami biznesowymi, negocjowanie warunków umów, zdobywanie nagród
dla uczestników;
Promocja koła w środowisku akademickim;
Zamieszczanie treści na stronę www, prowadzenie fanpage’a;
Prowadzenie szkoleń dla członków koła z zakresu marketingu oraz współpracy w firmami.
04. 2012 – 06.2014 CZŁONEK STUDENCKIEGO KOŁA NAUKOWEGO
Koło naukowe MarkeTEAM Uniwersytetu Łódzkiego:
Organizowanie akcji promocyjnych, współpraca z agencjami reklamowymi, PR oraz fundacjami, firmami lokalnymi jak i międzynarodowymi;
Współpraca z Wydziałem Zarządzania UŁ : Prezentacja kół naukowych; Pikniki naukowe; Uniwersytet Dla Dzieci; Uniwersytet Zawsze Otwarty;
Organizacja turnieju marketingowego "Marketing Challenge" edycja 7;
Organizowanie spotkań z praktykami, szkoleń i warsztatów dla studentów Wydziału Zarządzania UŁ;
Zarządzanie marką SKN MarkeTEAM;
Pomoc w organizacji Łódź Jungle Web 2013;
Prowadzenie strony w WordPress w celu komunikacji wewnętrznej Koła Naukowego.
Koło naukowe „Stratolog” Uniwersytetu Łódzkiego:
Koordynacja organizacji konkursu „Topsim Management Challenge 2015”;
Nadzór na projektami realizowanymi w kole naukowym;
Dbanie o pozytywny wizerunek SKN Stratolog;
Współpraca z partnerami biznesowymi, negocjowanie warunków umów, zdobywanie nagród
dla uczestników;
Promocja koła w środowisku akademickim;
Zamieszczanie treści na stronę www, prowadzenie fanpage’a;
Prowadzenie szkoleń dla członków koła z zakresu marketingu oraz współpracy w firmami.
04. 2012 – 06.2014 CZŁONEK STUDENCKIEGO KOŁA NAUKOWEGO
Koło naukowe MarkeTEAM Uniwersytetu Łódzkiego:
Organizowanie akcji promocyjnych, współpraca z agencjami reklamowymi, PR oraz fundacjami, firmami lokalnymi jak i międzynarodowymi;
Współpraca z Wydziałem Zarządzania UŁ : Prezentacja kół naukowych; Pikniki naukowe; Uniwersytet Dla Dzieci; Uniwersytet Zawsze Otwarty;
Organizacja turnieju marketingowego "Marketing Challenge" edycja 7;
Organizowanie spotkań z praktykami, szkoleń i warsztatów dla studentów Wydziału Zarządzania UŁ;
Zarządzanie marką SKN MarkeTEAM;
Pomoc w organizacji Łódź Jungle Web 2013;
Prowadzenie strony w WordPress w celu komunikacji wewnętrznej Koła Naukowego.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.