Edyta Ptasinska

PhD student University of Lodz
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing B2B Event Management Marketing Microsoft Office Negocjacje Administracja biura Project Management Public Relations Sales Social Media Marketing Adobe Photoshop Marketing Communication Team building and leadership skills Market Resreach

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
norweski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BDO Sp. z o.o.
Business Development and Client Relations Assistant
Grupa CIECH
Category Product Manager
Logo
Marketing Intern
Redwood Holding S.A.
HRP Group
Trainee

Szkolenia i kursy

09.2015 - Obecnie Kurs „Excel na poziomie zaawansowanym”
05. 2015 – 06.2015 Kurs „Excel na poziomie podstawowym” zakończony certyfikatem.
03.2014 Łódź Szkolenie „Zarządzanie czasem i stawianie celów”.
05.2010 Warszawa Szkolenie „Zasady budowania sukcesu w biznesie Brian Tracy”.

Edukacja

Logo
Erasmus PhD - Management, doktoranckie
Høgskolen i Molde
Logo
Nauki o zarządzaniu, doktoranckie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Management, licencjackie
Radboud University Nijmegen
Logo
Analityka systemowa i technologie e-biznesu, licencjackie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Zarządzanie, specjalność Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Podróże
Pływanie

Organizacje

10.2014 – 06.2015 WICEPREZES DS. MARKETINGU
Koło naukowe „Stratolog” Uniwersytetu Łódzkiego:

Koordynacja organizacji konkursu „Topsim Management Challenge 2015”;
Nadzór na projektami realizowanymi w kole naukowym;
Dbanie o pozytywny wizerunek SKN Stratolog;
Współpraca z partnerami biznesowymi, negocjowanie warunków umów, zdobywanie nagród
dla uczestników;
Promocja koła w środowisku akademickim;
Zamieszczanie treści na stronę www, prowadzenie fanpage’a;
Prowadzenie szkoleń dla członków koła z zakresu marketingu oraz współpracy w firmami.

04. 2012 – 06.2014 CZŁONEK STUDENCKIEGO KOŁA NAUKOWEGO
Koło naukowe MarkeTEAM Uniwersytetu Łódzkiego:

Organizowanie akcji promocyjnych, współpraca z agencjami reklamowymi, PR oraz fundacjami, firmami lokalnymi jak i międzynarodowymi;
Współpraca z Wydziałem Zarządzania UŁ : Prezentacja kół naukowych; Pikniki naukowe; Uniwersytet Dla Dzieci; Uniwersytet Zawsze Otwarty;
Organizacja turnieju marketingowego "Marketing Challenge" edycja 7;
Organizowanie spotkań z praktykami, szkoleń i warsztatów dla studentów Wydziału Zarządzania UŁ;
Zarządzanie marką SKN MarkeTEAM;
Pomoc w organizacji Łódź Jungle Web 2013;
Prowadzenie strony w WordPress w celu komunikacji wewnętrznej Koła Naukowego.

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.