Edyta Kopeć

Asystentka dyrektora ds. rozwoju i wsparcia biznesu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Microsoft Outlook Primesoft V-desk

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

EMIL FREY POLSKA S.A.
Asystentka dyrektora
- koordynowanie tematów związanych z utrzymaniem nieruchomości (przeglądy, naprawy etc.) w celu zapewnienia optymalnego serwisu (11 budynków w całej Polsce, >25 000m2);
- udział w tworzeniu budżetów OPEX, CAPEX oraz w postępowaniach przetargowych
- zbieranie i porównywanie ofert od dostawców i wykonawców;
- zgłaszanie i egzekwowanie napraw gwarancyjnych;
- prowadzenie dokumentacji dot. realizowanych inwestycji;
- współpraca z generalnym wykonawcom projektu budowy nowego budynku (salon i serwis) oraz przebudowy i rozbudowy istniejących;
- archiwizacja dokumentacji zw. z nieruchomościami (dokumenty prawne, techniczne);
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi;
- nadzór nad kosztami dot. nieruchomości;
- administracja telefonów komórkowych i kart paliwowych;
- koordynacja szczepień pracowników przeciwko Covid-19 w całej Polsce;
- koordynacja projektu dot. nagród jubileuszowych dla pracowników;
- bieżąca współpraca z pozostałymi działami i spółkami Grupy Emil Frey.
Worldwide School
Menedżer ds. Kluczowych Klientów
- organizacja i koordynowanie przebiegu szkoleń (>300) w firmach (>50) na terenie całego kraju, prowadzenie dokumentacji kontraktu i bieżące aktualizowanie danych, przygotowywanie dokumentacji do przetargów, koordynacja działań współpracowników w całym kraju (>100 osób) w ramach realizacji kontraktu;
- stały kontakt z klientami - rozmowy handlowe i negocjowanie warunków współpracy, reagowanie na potrzeby klientów, przygotowywanie raportów i rozliczeń zgodnie z wymaganiami klienta, regularne badanie satysfakcji klienta z usług firmy.
Jones Lang LaSalle
Kontroler finansowy
- profesjonalne zarządzanie budżetem działu, współpraca z regionalnym działem finansowym w Londynie, przygotowywanie miesięcznych prognoz, przeksięgowań kosztów do fabryki, generowanie i analiza raportów za serwisy dla poszczególnych działów;
- ekspertyza w zarządzaniu majątkiem trwałym.
Jones Lang LaSalle
Specjalista w dziale Facility Management
- kontrolowanie budżetu i wydatków działu, przygotowywanie raportów i analiz dla dyrektorów działów, prowadzenie projektów kapitałowych;
- ekspertyza w ramach realizacji warunków umów współpracujących firm, negocjowanie warunków umów, przygotowywanie
i procesowanie zamówień;
- zarządzanie majątkiem materialnym klienta.
Procter & Gamble
kontroler kosztów i asystentka administracyjna kierownika projektu
- współpraca z właścicielem projektu przebudowy budynku biurowego, oraz z regionalnym działem finansowym w Brukseli;
- przygotowywanie i aktualizacja miesięcznych raportów, monitorowanie budżetu projektu; przygotowywanie zamówień, kontrolowanie
i rozliczanie faktur, kontrolowanie płatności dla dostawców, przygotowywanie rezerw, przeksięgowań, przygotowywanie wymaganych dokumentów do kapitalizacji projektu.
Procter & Gamble
Specjalista w dziale administracji budynku
- prowadzenie bieżących spraw działu, udział w relokacjach, remontach
i przebudowach w biurze, organizowanie spotkań firmowych (logistyka);
-monitorowanie budżetu działu, przygotowywanie i analizowanie raportów, współpraca z dostawcami towarów/usług, negocjowanie warunków umów;
- zarządzanie grupą pracowników kontraktowych działu, administracja personalna kontraktorów zatrudnionych w firmie;
- zarządzanie bazą telefonów komórkowych (200 szt.), przygotowywanie wyprzedaży produktów firmowych i losowania samochodów służbowych dla pracowników.
FABRYKI MEBLI „FORTE” S.A.
specjalista ds. eksportu w dziale obsługi klienta
- obsługa zamówień klientów firmy, kontrolowanie realizacji zamówień, przygotowywanie dokumentów do odprawy celnej, ścisła współpraca
z działem celnym, magazynem i działem logistyki, udział
w inwentaryzacjach produktów firmy.

Szkolenia i kursy

- Corporate New Hires,
- Presentations Skills,
- People and Communication Skills;
- Financial Management,
- Fixed Assets Managements,
- JD Edwards, SAP R3;
- Touch-typing
oraz
inne kursy obsługi komputera (Word, Excel, Power Point).

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Inne

Inne

Kluczowe umiejętności:
- nawiązywanie i budowanie pozytywnych
i długotrwałych relacji z klientami
i współpracownikami, dbanie o wizerunek firmy wśród klientów;
- organizacja i koordynacja kilkuset szkoleń
w kilkudziesięciu firmach na terenie całego kraju;
- przygotowywanie budżetów operacyjnych firmy oraz kontroling kosztów, analiza wyników i przedstawianie rekomendacji rozwiązań przełożonym;
- efektywne zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników działu administracji (wyznaczanie zadań oraz kontrola ich realizacji, codzienne wsparcie pracowników w wykonywanych zadaniach);
- biegłość w poruszaniu w obszarze administracyjnym w korporacji, kompleksowa koordynacja pracy działu administracji.
- umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze (>200 znaków/minutę);
- prawo jazdy kat. B (czynne);
- obsługa komputera i systemów finansowo - księgowych: MS Office zaawansowany, Fixed Asset Management, JD Edwards, SAP R3.

Główne osiągnięcia:
- zarządzanie 11 nieruchomościami w całej Polsce;
- skuteczna organizacja i koordynacja kilkuset szkoleń (>300) w kilkudziesięciu firmach (>50) na terenie całego kraju
i koordynacja działań współpracowników (>100osób) w ramach tych projektów;
- efektywne zarządzanie budżetem – oszczędności; wprowadzenie nowego narzędzia do kontroli budżetu, usprawnienie systemu przeksięgowań kosztów za poszczególne serwisy do działów, skuteczna redukcja kosztów oraz generowanie oszczędności dotyczących materiałów biurowych i serwisów;
- stworzenie korzystnych warunków długotrwałej współpracy ze stałymi dostawcami, wprowadzenie procedury dotyczącej zawierania kontraktów z dostawcami, ograniczenie ilości dostawców i serwisów;
- udział w stworzeniu bazy danych środków trwały i “low value”, wprowadzenie systemu oznakowań i prowadzenie na tej podstawie ewidencji;
- przystosowanie do warunków lokalnych i wdrożenie systemu JDE;
- wdrożenie nowego systemu elektronicznego do wyprzedaży produktów firmowych;
- stworzenie i wprowadzenie procedur dotyczących działalności działu administracji, zwiększenie standardów serwisów świadczonych przez recepcję, poprawa i udoskonalenie pracy recepcji