Edyta Joanna Kobylińska

Sales, CRM, CS, kontroler, logistyka
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

biegłe, bezwzrokowe pisanie na komputerze

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
CEE Implants Business Controller
Dentsply Sirona Poland Sp. z o.o.
Logo
Sales Administrator
Dentsply IH Sp. z o.o./zmiana nazwy-wcześniej Astra Tech Sp. z o.o.
Customer Service Supervisor/ CRM Specialist/IT helpdesk
- Zarządzanie i koordynacja pracy działu Customer Service
- Prowadzenie wewnętrznych szkoleń z Salesforce'a (SFDC) - Administrator SFDC
- Tworzenie i uaktualnianie raportów oraz pulpitów w SFDC
- Analizowanie sprzedaży
- Kalkulowanie ofert dla klientów
- Współpraca z działem IT w Niemczech - Lokalne IT
- Tworzenie i uaktualnianie cenników produktowych w systemie Movex
- Administrowanie telefonami komórkowymi
- Tworzenie formularzy/instrukcji na potrzeby administracyjne
- Wsparcie pracowników – system Movex

wcześniej: kontroler finansowy/księgowa:
kontrolowanie wydatków firmy
uaktualnienia budgetu (Hyperion)
raporty

wystawianie faktur/korekt (Movex)
księgowanie wpłat od klientów
przelewy do dostawców
monitoring płatności

współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym

administrator Salesforce (CRM)

przygotowanie miesięcznych raportów dla Agencji Celnej na temat wielkości nabyć wewnątrzunijnych

rozliczanie kosztów podróży służbowych


wcześniej: Customer Service/Asystentka Biura
(obsługa codziennej korespondencji, centrala telefoniczn, organizowanie podróży służbowych);
przyjmowanie i realizacja zamówień
zaopatrywanie w materiały biurowe
Logo
CRM Specialist
Dentsply Sirona Poland Sp. z o.o. (zmiana nazwy, wcześniej Dentsply IH Sp. z o.o.
- Prowadzenie wewnętrznych szkoleń z Salesforce'a (SFDC) - Administrator SFDC
- Tworzenie i uaktualnianie raportów oraz pulpitów w SFDC także w Turcji
- Analizowanie sprzedaży
Faurecia
Sp. ds. logistyki
- kontakt z klientami zarówno polskimi jak i zagranicznymi
- utrzymywanie nienagannych relacji z klientami
- wprowadzanie zamówień do systemu MRP – Mac-Pac
- pilnowanie terminów wysyłek
- kontrolowanie zgodności wysyłek z zamówionym towarem
Faurecia
Sp. ds. personalnych
- organizacja i zarządzanie szkoleniami językowymi
- przygotowywanie danych do comiesięcznych raportów
- prowadzenie teczek "Akta osobowe pracowników"
- przygotowywanie meldunków o zmianach warunków zatrudnienia
- kontrola aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP
- kontrola czasu pracy pracowników (urlopy)
- obsługa programu kadrowego TETA
- zadania związane z codzienną obsługą kadrową pracowników
Faurecia
asystentka dyrektora generalnego, prezesa zarządu
- organizacja wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych delegowanych pracowników (rezerwacja biletów, hoteli, itp.)
- rozliczanie delegacji służbowych
- organizacja czasu pracy przełożonego
- zamawianie druków firmowych
- organizacja zaopatrzenia w artykuły biurowe i pomocnicze całego zakładu
- kontrola budżetu wydatków
Faurecia
asystentka dyrektora sprzedaży
- przygotowywanie i wysyłanie comiesięcznych raportów sprzedaży do centrali firmy
- przygotowywanie analiz dotyczących wpływu zmiany cen na wartość sprzedaży
- wystawianie faktur korygujących w systemie Mac-Pac
- wstawianie nowych cen do Mac-Pac’a
Faurecia
recepcjonistka
- odbiór, wysyłka i klasyfikacja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej,
- prowadzenie dziennika korespondencji
- obsługa sprzętu biurowego
– przestrzeganie terminów okresowych przeglądów, zgłaszanie awarii do serwisu

Szkolenia i kursy

- kurs księgowości - BDO - 2013/2014
- SEKA S.A : Płace – problematyka prawna i zagadnienia praktyczne – 06-27.11.2004
- Forum Rozwoju Menedżerów : Płace w firmie od A do Z – 22.09.2004
- „TARBONUS” Sp. z o.o. : Kodeks pracy po zmianach i czas pracy – 06-07.07.2004
- MCS Sp. z o.o. :
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych - przepisy obowiązujące w 2004 roku – 31.03.2004
- Kodeks pracy w praktyce – nowe przepisy od 01.05.2004 roku – 16.07.2004
- „CON-LEX” : Przypomnienie i aktualizacja wiedzy i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy – 17-18.12.2003
- Warsaw Study Centre : Język angielski – poziom średnio zaawansowany (120 h) – 15.10.2001 – 14.04.2002
- COMBIDATA POLAND Sp. z o.o. :
- MS Access (24 h) – 16-18.07.2001
- MS Excel zaawansowany (16 h) – 05-06.04.2001

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Kontroling

Zainteresowania

Najwięcej swojego wolnego czasu poświęcam rodzinie: synkowi, mężowi oraz naszemu psu (labrador).
Wieczorami najczęściej czytam (fantastyka, kryminały), bądź oglądam filmy, ale z prywatnej kolekcji, bo w telewizji i tak nic nie ma.

Uwielbiam fotografować praktycznie wszystko :-)

Inne

Jestem osobą niepalącą, komunikatywną, punktualną.
Praca bez ludzi i cichej muzyki w tle nie jest dla mnie.
Szybko uczę się nowych rzeczy, a że lubię komputery to nie sprawia mi to większej trudności.
Szczerość (za którą niestety już nie raz zapłaciłam) i uczciwość to moja dewiza

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.