Edwin Malecki
Customer Support Agent w Fujitsu Technology Solutions
Łódź,
łódzkie
Doświadczenie zawodowe
Customer Support Agent
Obowiązki w Fujitsu Technology Solutions:
- odbiór telefonów i emaili w języku francuskim (drugi język ojczysty) i angielskim (biznesowym)
- pierwsza pomoc techniczna dla użytkowników firm ArcelorMittal, Goodyear i Hager
- prawidłowa kategoryzacja problemów, ocena nagłości/wpływu problemu na wyniki finansowe firmy i kontakt z drugą linią wsparcia w celu szybkiego rozwiązania usterki
- praca z bazą danych, pakiet Microsoft Office (Outlook, Excel, Word), Citrix, Active Directory
Szkolenia:
- Business English
- Excel
- Advanced Communication
- odbiór telefonów i emaili w języku francuskim (drugi język ojczysty) i angielskim (biznesowym)
- pierwsza pomoc techniczna dla użytkowników firm ArcelorMittal, Goodyear i Hager
- prawidłowa kategoryzacja problemów, ocena nagłości/wpływu problemu na wyniki finansowe firmy i kontakt z drugą linią wsparcia w celu szybkiego rozwiązania usterki
- praca z bazą danych, pakiet Microsoft Office (Outlook, Excel, Word), Citrix, Active Directory
Szkolenia:
- Business English
- Excel
- Advanced Communication
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja