Dorota Wisniewska

Marketing | Public Relations | Branding | Fashion & Luxury | Communication | Project Manager| Journalist
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

E-commerce Google Adwords Google Analytics Luxury Brand Marketing Marketing Microsoft Office Project Management Public Relations Social Media Branding Dziennikarstwo Marketing online Fashion Marketing

Języki

angielski
biegły
hiszpański
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Project Manager
Partner Targi
Logo
Koordynator Projektów Europejskich
euroMind Projects
- Zarządzanie międzynarodowymi projektami europejskimi mobilności
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z parterami biznesowymi i publicznymi (zagranicznymi i lokalnymi)
- Tłumaczenia i interpretacje angielski/hiszpański/polski
- Prowadzenie zajęć z języka hiszpańskiego dla obcokrajowców, aktywności kulturowych oraz zajęć z rozpowszechniania efektów projektu
- Zarządzanie mediami społecznościowymi firmy
Logo
Community Manager
Holly Burger / 246 Pizza
- Zarządzanie mediami społecznościowymi firm
Logo
Asystent ds. Marketingu
FamousFriends, Madryt
- Przygotowywanie akcji promocyjnych
- Zarządzanie mediami społecznościowymi firmy
- Opracowywanie treści i projektu materiałów reklamowych
- Projekty zw. z marketingiem online dla francuskich marek: Skeen (kosmetyki) i Maison Fabre (luksusowe rękawiczki)
Logo
Asystent ds. Marketingu
Telecoming
- Wsparcie przy wprowadzaniu firmy na polski rynek
- Badanie rynku
- Tworzenie internetowych kampanii reklamowych
- Monitorowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w zakresie rentowności i funkcjonowania
Logo
Staż w Dziale Marketingu
Mantecados y Especialidades San Antonio
- Tworzenie kampanii promocyjnych
- Aktualizacja strony internetowej
- Tłumaczenia angielski/hiszpański
AIESEC
Czlonek stowarzyszenia
- Współorganizacja targów pracy – Dni Kariery
- Udział w konferencjach lokalnych i narodowych
- Wybrana na Wiceprezydenta ds. Zarządzania Talentami
- Coaching
Logo
Praktyka studencka
Centrum Promocji i Informacji UMK w Toruniu
- Przygotowanie i udział w działaniach promocyjnych Uniwersytetu
- Przygotowanie scenografii i udział w lip dubie Collegium Humanisticum UMK
Radio Plus
Dziennikarz radiowy - staż
- Prowadzenie wywiadów radiowych
- Realizacja i montaż materiałów radiowych
- Udział w konferencjach prasowych
Radio Sfera UMK
dziennikarz radiowy
- Prowadzenie wywiadów radiowych
- Realizacja i montaż materiałów radiowych

Projekty

"W nomedialnej przestrzeni: dziennikarze celebryci politycy”
Publikacja naukowa ¨Reklamowanie kosmetyków w prasie – analiza mechanizmów perswazji w kontekście stereotypów płci¨ w tomie ¨W nowomedialnej przestrzeni: dziennikarze, celebryci, politycy¨
Wydawnictwo Naukowe UMK
2014

Przedstawiamy teksty, które podejmują temat kondycji mediów tradycyjnych, reklamy, świata polityki oraz współczesnego społeczeństwa w dobie wzrastającej (czy już dominującej?) roli nowych mediów. W spektrum zainteresowań naszych autorów znalazły się zachowania i normy obyczajowe uczestników procesu komunikacji; sposób powiadamiania o różnych faktach, a zwłaszcza formy ich komentowania; prawne, techniczne i gatunkowe aspekty komunikowania itp. Wspólnym mianownikiem analizowanych zjawisk i problemów jest to, że uobecniają się one w nowomedialnej przestrzeni. Przez to pojęcie rozumiemy owe sprzężone, funkcjonujące obecnie na zasadzie naczyń połączonych, sfery mediów tradycyjnych i nowych mediów. Nowomedialna przestrzeń to obszar dynamicznych zmian, obszar wątpliwości i dylematów, napięć, prób adaptacji i modyfikacji istniejących rozwiązań, ale przede wszystkim – rozległe pole inspiracji i nowatorstwa.
Zakres obowiązków
Autor artykułu ¨Reklamowanie kosmetyków w prasie – analiza mechanizmów perswazji w kontekście stereotypów płci¨

Szkolenia i kursy

Efektywne wyszukiwanie informacji w Internecie; SEO; Copywriting

Edukacja

Logo
Zarządzanie Marketingiem Firm Modowych i Luksusowych, studia podyplomowe
Madrid School of Marketing
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja spoleczna, sp. Branding i Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Zainteresowania

Rzeźba w drewnie, Joga, Podróże

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.