Umiejętności
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Luxury Brand Marketing
Marketing
Microsoft Office
Project Management
Public Relations
Social Media
Branding
Dziennikarstwo
Marketing online
Fashion Marketing
Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Projektów Europejskich
euroMind Projects
- Zarządzanie międzynarodowymi projektami europejskimi mobilności
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z parterami biznesowymi i publicznymi (zagranicznymi i lokalnymi)
- Tłumaczenia i interpretacje angielski/hiszpański/polski
- Prowadzenie zajęć z języka hiszpańskiego dla obcokrajowców, aktywności kulturowych oraz zajęć z rozpowszechniania efektów projektu
- Zarządzanie mediami społecznościowymi firmy
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z parterami biznesowymi i publicznymi (zagranicznymi i lokalnymi)
- Tłumaczenia i interpretacje angielski/hiszpański/polski
- Prowadzenie zajęć z języka hiszpańskiego dla obcokrajowców, aktywności kulturowych oraz zajęć z rozpowszechniania efektów projektu
- Zarządzanie mediami społecznościowymi firmy
Projekty
"W nomedialnej przestrzeni: dziennikarze celebryci politycy”
Publikacja naukowa ¨Reklamowanie kosmetyków w prasie – analiza mechanizmów perswazji w kontekście stereotypów płci¨ w tomie ¨W nowomedialnej przestrzeni: dziennikarze, celebryci, politycy¨
Wydawnictwo Naukowe UMK
2014
Przedstawiamy teksty, które podejmują temat kondycji mediów tradycyjnych, reklamy, świata polityki oraz współczesnego społeczeństwa w dobie wzrastającej (czy już dominującej?) roli nowych mediów. W spektrum zainteresowań naszych autorów znalazły się zachowania i normy obyczajowe uczestników procesu komunikacji; sposób powiadamiania o różnych faktach, a zwłaszcza formy ich komentowania; prawne, techniczne i gatunkowe aspekty komunikowania itp. Wspólnym mianownikiem analizowanych zjawisk i problemów jest to, że uobecniają się one w nowomedialnej przestrzeni. Przez to pojęcie rozumiemy owe sprzężone, funkcjonujące obecnie na zasadzie naczyń połączonych, sfery mediów tradycyjnych i nowych mediów. Nowomedialna przestrzeń to obszar dynamicznych zmian, obszar wątpliwości i dylematów, napięć, prób adaptacji i modyfikacji istniejących rozwiązań, ale przede wszystkim – rozległe pole inspiracji i nowatorstwa.
Wydawnictwo Naukowe UMK
2014
Przedstawiamy teksty, które podejmują temat kondycji mediów tradycyjnych, reklamy, świata polityki oraz współczesnego społeczeństwa w dobie wzrastającej (czy już dominującej?) roli nowych mediów. W spektrum zainteresowań naszych autorów znalazły się zachowania i normy obyczajowe uczestników procesu komunikacji; sposób powiadamiania o różnych faktach, a zwłaszcza formy ich komentowania; prawne, techniczne i gatunkowe aspekty komunikowania itp. Wspólnym mianownikiem analizowanych zjawisk i problemów jest to, że uobecniają się one w nowomedialnej przestrzeni. Przez to pojęcie rozumiemy owe sprzężone, funkcjonujące obecnie na zasadzie naczyń połączonych, sfery mediów tradycyjnych i nowych mediów. Nowomedialna przestrzeń to obszar dynamicznych zmian, obszar wątpliwości i dylematów, napięć, prób adaptacji i modyfikacji istniejących rozwiązań, ale przede wszystkim – rozległe pole inspiracji i nowatorstwa.
Zakres obowiązków
Autor artykułu ¨Reklamowanie kosmetyków w prasie – analiza mechanizmów perswazji w kontekście stereotypów płci¨
Szkolenia i kursy
Efektywne wyszukiwanie informacji w Internecie; SEO; Copywriting
Edukacja
Zainteresowania
Rzeźba w drewnie, Joga, Podróże
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.